-
Postów
569 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
34O Tomnik

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Ostrowiec Św.
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.7TDI V6
-
Kod silnika
CANA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
13884 wyświetleń profilu
-
Ode mnie - używaj znaków interpunkcyjnych (przecinki). Przeczytaj napisany tekst przed jego wysłaniem, popraw "przekręcone" słowa (wiem pisałeś na telefonie ale jednak). Jednym zdaniem - chcesz być zrozumiały pisz zrozumiale. "niema" - Nie ma sprawy, zdarza się
-
Pojemnik transportowy do bagażnika 8K9061170 A4 Avant
Tomnik skomentował(a) marcin_o23 ogłoszenie w A4 B8
-
Częste wypalanie DPF po resecie wartości wyuczonych w Audi A4 B8
Tomnik odpowiedział(a) na Gliszmir temat w Audi A4 B8
Reset nie zmniejsza częstotliwości regeneracji, ich liczba nie powinna się zwiększyć. Na czym opierasz stwierdzenie o odcinkach 600-900 kilometrowych między reg. pokonywanymi przed dokonanym resecie ? Czy te (odcinki) przed i po, były mniej więcej tożsame co do warunków ? Podaj dane z VCDS (takie które występują "teraz"). Podziel się nimi też 1.po przeprowadzonej regeneracji, 2.mniej więcej po 100km od niej 3.i "zaraz" przed następną. Pisząc regeneracja, mam na myśli te zarządzane przez program sterownika silnika, a nie te "serwisowe" przeprowadzane na Twoje żądanie. Odcinki 600-900 km są oczywiście możliwe ale tylko wtedy, kiedy auto porusza się we właściwych warunkach, czytaj odpowiednie, wysokie temperatury filtra utrzymywane przez dłuższy czas. Przy przebiegu 330tys. filtr zwykle nadaje się do wymiany, a co najmniej czyszczenia. Czyszczenie filtra wystarczy na tzw. pół roku. Ta czynność nie przywraca jego stuprocentowej sprawności, niestety... -
Częste wypalanie DPF po resecie wartości wyuczonych w Audi A4 B8
Tomnik odpowiedział(a) na Gliszmir temat w Audi A4 B8
Jesteś właścicielem tego auta od stanu licznika "0" km ? -
Częste wypalanie DPF po resecie wartości wyuczonych w Audi A4 B8
Tomnik odpowiedział(a) na Gliszmir temat w Audi A4 B8
Moja wiedza na temat DPF pozwala mi powiedzieć : to nie nie jest możliwe (zmniejszenie się dystansu pomiędzy regeneracjami po resecie zawartości popiołu). Raczej odwrotnie - dystans powinien zwiększyć się (niewiele ale jednak) w tych samych warunkach, w jakich były pokonywane te odcinki Przy podanym tu przebiegu zapełnienie filtra, które odczytałeś było nieprawidłowe, niemożliwe. Był już wykonany reset przed 330-340 tys. km Nic. Co powinieneś zrobić? - Nic. Oprócz rozważnego używania VCDS ... bo wybacz ja nie wierzę w takie "przypadkowo zresetowałem". Raczej nieświadomie... -
https://a4-klub.pl/topic/501386-mokra-podłoga-pod-dywanikiem-kierowcy-w-audi-a4-b8/#comment-5806163 https://a4-klub.pl/topic/423535-woda-w-samochodzie/#comment-5305769 https://a4-klub.pl/search/?q=woda&quick=1&type=forums_topic&nodes=317
-
Jeśli jest to oryginał z małym przebiegiem, a końcówka wydechu nie jest pokryta sadzą, to wskazania są OK.
-
Zainstalowany DPF jest nowy, oryginalny (OEM) ? , czy zamiennik (jakiej firmy) ?
-
Wymiana fabrycznego radia na identyczne w Audi A4 B7
Tomnik odpowiedział(a) na cnmcn temat w Nawigacja i car audio
Do wymiany potrzebny nam będzie potencjometr i lutownica i kilka podstawowych narzędzi. Potencjometr znajdziesz na strychu w starym samolocie, lutownica leży pod jego prawym skrzydłem... No przecież każdy na strychu ma stary samolot. Tak mniej więcej brzmiała anegdota o niezapomnianym Adamie Słodowym i jego programie "Zrób to sam". Radek -
Radio w Audi A4 B6 przestało się włączać
Tomnik odpowiedział(a) na kamilloo2188 temat w Audi A4 B6/B7
Ze zrzutu ekranu (VCDS) wynika, że radio, które posiadasz w aucie nie jest tym oryginalnie montowanym w A4 lub, jeśli jest, brak zasilania na nim. Dalej - jeśli skan jest pełny, to raczej to pierwsze, zainstalowane radio nie jest radiem oryginalnym (Audi). -
Błąd spalonej żarówki na desce w Audi A4 B8
Tomnik odpowiedział(a) na dywanek1994095 temat w Audi A4 B8
Nieodpowiednio dobrany rezystor, a takie właśnie "gotowce" proponowane są np. na alle i innych "ledowych" sklepach, jego niewłaściwy montaż, to proszenie się o pożar w aucie. -
06B121119B pierścien uszczelniający 50mmx3,5mm. Źródło Etka.
-
Jeśli wierzyć Etce(a dlaczego nie ?), nr regulatora napięcia do podanego przez Ciebie alternatora nr 059903024A, który zmienił się na 059903024H, to 059903803S .
-
Odczyty czujnika G62/G2 powinny być tożsame z ewentualną małą odchyłką (według mnie +/- 1stC). W tym przypadku jest ona za duża.
-
Np. https://a4-klub.pl/topic/458668-oświetlenie-ambiente-w-audi-a4-b9/