Skocz do zawartości

Tomnik

Pasjonat.
  • Postów

    532
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

34

O Tomnik

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Ostrowiec Św.

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.7TDI V6
  • Kod silnika
    CANA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

13223 wyświetleń profilu
  1. Przesuń przednie siedzenia do pozycji najbardziej wysuniętej do przodu. Odpiąć osłonę -1- od konsoli środkowej za pomocą klina -T10383/1- lub ręcznie -strzałki- . Zdejmij panel w kierunku od tyłu konsoli środkowej. Odłącz złącza elektryczne. ............................................................................................ Ostrożnie wsuń hak -T40207- pomiędzy listwy i zahacz go z tyłu otworu wentylacyjnego -1- . Ostrożnie wyciągnij otwory wentylacyjne naprzemiennie po obu stronach otworu instalacyjnego -strzałka- . Odłącz złącze elektryczne. A68-10883 Jeżeli nie można zaczepić haka, należy zdjąć tylny panel konsoli środkowej Odblokuj otwór wentylacyjny -1- na klipsach -strzałki- i jednocześnie wypchnij go z panelu -A68-10871.
  2. 8K0941043C wycofano 01/11/2024 Nowy nr części 8K0941043F reflektor z lampą wyładowczą lewy.
  3. Jednostka sterująca do Simos, czujnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik Halla, czujnik spalania stukowego I Jednostka sterująca do Simos, czujnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik Halla, czujnik spalania stukowego I G2 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego G40 - Czujnik Halla G61 - Czujnik spalania stukowego I G62 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego J361 - Jednostka sterująca dla Simos J527 - Jednostka sterująca elektroniką kolumny kierowniczej T3a - Złącze wtykowe 3-stykowe zielone na bloku silnika T16a - Złącze 16-stykowe, czarne, na jednostce sterującej elektroniką kolumny kierowniczej T17e - Złącze wtykowe 17-stykowe białe, stacja sprzęgająca E-Box, zbiornik na wodę ws = biały zachód = czarny ro = czerwony odp = czerwony br = brązowy gn = zielony bl = niebieski gr = szary li = fioletowy wi = fioletowy z = żółty Lub = pomarańczowy r.ż. = różowy Dalszy bieg przewodów czujnika G2 : Wkładka deski rozdzielczej, pompa paliwa, czujnik ciśnienia oleju, czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik poziomu/temperatury oleju, czujnik prędkościomierza Wkładka deski rozdzielczej, pompa paliwa, czujnik ciśnienia oleju, czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik poziomu/temperatury oleju, czujnik prędkościomierza F1 - Wyłącznik ciśnienia oleju F66 - Przełącznik wskaźnika poziomu płynu chłodzącego G - Czujnik poziomu paliwa G6 - Pompa paliwa (pompa wstępnego zasilania) G22 - Czujnik prędkościomierza (czujnik Halla, na skrzyni biegów) G266 - Czujnik poziomu/temperatury oleju J285 - Jednostka sterująca z wyświetlaczem w desce rozdzielczej K2 - Kontrolka generatora T10 - Złącze wtykowe 10-stykowe czarne, stacja sprzęgająca E-Box, zbiornik na wodę T10a - Złącze wtykowe 10-stykowe brązowe, stacja sprzęgająca E-Box, zbiornik na wodę T32 - Złącze 32-stykowe, niebieskie, na wkładce panelu sterowania T32a - Złącze 32-stykowe, zielone, na wkładce panelu sterowania 83 - Połączenie uziemiające -1-, w wiązce przewodów z przodu po prawej stronie 249 - Połączenie uziemiające -2-, w wiązce przewodów wewnętrznych 269 - Połączenie uziemiające (masa czujnika) -1-, w wiązce przewodów panelu sterowania 327 - Połączenie uziemiające (masa czujnika) w wiązce przewodów w komorze silnika A17 - Połączenie (61) w wiązce przewodów panelu sterowania A74 - Podłączenie (15a, bezpiecznik 5) w wiązce przewodów panelu sterowania * - wycofany z produkcji w roku modelowym 2003, wprowadzono zmiany
  4. W Etce pod nr-em 8E0145153H - pompa łopatkowa z kołem pasowym. W uwagach : Kayaba
  5. Jeśli nie posiadasz VCDS, zainstaluj, co najmniej darmową wersję VAG DPF ( konieczny zakup odpowiedniego interfejsu), i z niej przedstaw dane przed regeneracją (filtr "czysty") w trakcie i zaraz po tym procesie. Przedstaw temperatury wydechu w trakcie trwania procesu). Brak możliwości dokończenia procesu regeneracji (w jakich warunkach była przeprowadzana ? ) w optymalnych warunkach, świadczy o braku możliwości osiągnięcia odpowiednio wysokiej temperatury, w której proces jest skutecznie przeprowadzany. Powodem tego jest za mały przepływ przez filtr DPF.
  6. 06E906054J - To jest obecny numer tego czujnika. Np. https://aparts.pl/vag-06e906054j-wskaznik-cisnienia-oleju-vag-06e906054j--06e906054j
  7. Musisz zrozumieć/mieć świadomość, że nie jest możliwe wygenerowanie kilku/kilkunastu zdań, zawierających wiedzę, pozwalającą na w miarę swobodne poruszanie się w temacie. To wiedza zbierana latami, nabyte doświadczenie. A Ty oczekujesz(?) kilku zdań abyś posiadł tą umiejętność... Z całym szacunkiem - to nie jest możliwe.
  8. Zawór sterujący ciśnieniem oleju -N428- Czujnik ciśnienia G10 oleju Czujnik temperatury oleju 2 -G664
  9. Włącz zapłon, nie włączaj biegu wstecznego, stań za pojazdem. Opisz zachowanie zamienników led (w przypadku braku poczekaj chwilę -około 30s. na ewentualne błyski). Pojawia się i jest skutkiem błysków zamienników ? Czy jest to może inny rodzaj mrugania z innej przyczyny niż krótkotrwałe rozjaśnienie oświetlanej przez lampy powierzchni/przestrzeni ?
  10. Według Etki wtyczka dla lewego (Slave) i prawego (Master) radaru jest identyczna - 4F0972708 Instalacja elektryczna wygląda następująco : Jednostka sterująca kontrolą odległości, jednostka sterująca kontrolą odległości 2 J428 - Jednostka sterująca do kontroli odległości J533 - Interfejs diagnostyczny magistrali danych J850 - Jednostka sterująca 2 do sterowania odległością SR1 - Przekaźnik i uchwyt bezpiecznika 1 ST4 - Uchwyt bezpiecznika 4, czarny SB9 - Bezpiecznik 9 w uchwycie bezpiecznika B T8r - Złącze 8-stykowe, czarne T8 - Złącze 8-stykowe, czarne T54 - Złącze 54-stykowe, czarne 374 - Złącze uziemiające 9 w głównej wiązce kablowej 376 - Złącze uziemiające 11 w głównej wiązce kablowej 671 - Punkt uziemienia 1 na przednim lewym elemencie nośnym 685 - Punkt uziemienia 1 na przednim prawym elemencie nośnym * - zobacz prawidłowy schemat obwodu w celu przypisania bezpieczników *2 - Linia magistrali danych (magistrala FlexRay)
  11. Pozwól, że zacytuję klasyka : https://a4-klub.pl/topic/503962-problem-z-panelem-klimatyzacji-w-audi-a4-b8/#findComment-5810340 https://a4-klub.pl/topic/503962-problem-z-panelem-klimatyzacji-w-audi-a4-b8/#findComment-5810384 ... Jeśli Ci się nie uda - "samochód martwy"- spróbuj chociaż zeskanować błędy w Gateway.
  12. Poczekaj do jutra i zamontuj nową "kostkę".
  13. "Przy okazji" oddaj DPF do czyszczenia. Wypłucze pewną ilość tego popiołu, "cudów" spodziewać się nie można bez względu na miejsce/maszynę, w którym/której ten proces będzie przeprowadzony.). W Ostrowcu Juliusza Słowackiego 33A (korzystałem z usługi).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...