Skocz do zawartości

Mopar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mopar

Osiągnięcia Mopar

0

Reputacja

  1. Projekt miazga moim zdaniem, absolutnie mi się podoba, kubły geeeenialnie komponują się do reszty budy! Czerń złamana szelkowymi niebieskimi pasami jest malina! : ) Natomiast przeglądając temat nie mogę się nadziwić wypowiedziom typu "albo audio, albo mody mechaniczne, zdecyduj się"... Jeśli ktoś robi to z głową, nie miesza ze sobą zbyt wielu stylów i robi to z głową, jak Gracjan to tylko dobre rzeczy mogą z tego wyjść, a fura im bardziej pomodzona i im w większej ilości dziedzin, tym większe zamieszanie robi. Domyślam się, że właściciel chce mieć po prostu radość z użytkowania swojego samochodu a nie używać go tylko i wyłącznie do ścigania Hołka, Kajto i innych na szutrach... Ogólnie wydaje mi się, że odrobinę zbyt często na forum są wypowiedzi za bardzo trzymające się kanonu, "albo zrób audi A4 na S4 albo nie rób nic". A jak już jest chociaż dokładka od cupry pod zderzak to już jest fe : p Ale rzecz gustu wiadomo, a mi osobiście mega fajnie jest widzieć tak daleko pchnięte projekty jak Gracka Pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach
  2. U mnie rezystancja przekaźnika oryginalnego wynosiła 128,8 [Ohm] w polifcie AJL, więc prawie o samo : ) Ja próbowałem z przekaźnikiem o symbolu HFKW 012 - 1ZW, bo tylko taki w okolicy udało mi się dostać i to na zamówienie i prawdopodobnie również by podpasował, ale uciąłem nie tę nóżkę, co spowodowało, że nie przerywał sygnału kierunkowskazów, poza tym ten model (jak się później okazało) ma rezystancję 100 [Ohm], co już stanowi różnicę. Generalnie na razie poczyściłem styki w starym przekaźniku, obłupałem trochę tego, co się tam nagromadziło i póki co śmiga, jak się spierdzieli, to wlutujemy nowy przekaźnik : )
  3. Mopar

    A4 Diesel

    Mi ta dokładka mega pasuje do całości projektu, ja bym jej nie ruszał, przynajmniej jeśli chodzi o zderzak poszedłeś w inną stronę niż większość A4, czyli ori lub S4 : ) Ten kolorek to jeden z moich ulubionych, a z czarnymi lampami i dobrą felgą robi mega robotę.
  4. Pysk i tył miazga, idealnie mi się podobają! We wnętrzu widać wiele godzin pracy, dla mnie bomba Czarny avant to jest to
  5. Mopar

    1.8T 150km słabo idzie

    Kolego, najprościej w świecie, to złap się z jakimś Kolegą, który ma tyle co Ty, lub trochę mniej mocy od Ciebie z napędem FWD i pójdźcie kilka razy 0-150km/h i będziesz miał punkt odniesienia na jakim biegu idzie, na jakich obrotach idzie.. Najlepiej byłoby zrobić logi dynamiczne przepływomierza, ewentualnie hamownię, jeśli chcesz trochę zgłębić temat. Jeśli nie wiesz jak zrobić logi dynamiczne, to najlepszym pomysłem byłoby zmienienie miejscowości w profilu z "aaaa" na coś bardziej realnego i napisania do cłopaków z regionu, którzy temat ogarniają, w ciągu jednego spota byś miał wiedzę początkującego mechanika Jeśli chodzi o kod silnika, to szukaj w okolicy koła zapasowego pod podłogą bagażnika trzyliterowego oznaczenia, np. AEB, AJL. Generalnie zgadzam się z kfiat_manem, że odczucia, zwłaszcza z 1.8T są subiektywne i każdy kierowca widzi swoje auto inaczej. Powodzenia.
  6. W pierwszej kolejności ja bym zwrócił uwagę na olej (tylko syntetyk i te silniki raczej lubią lepsze oleje typu Motul, LM, niz castrol), stan silnika, turbo, jak masz możliwość, to zajrzyj do pompy (smok) to Ci trochę powie... kiedy rozrząd był robiony, jak się poprzedni własciciele z nim obchodzili... Ogólnie sporo było na forum o 1.8T i jego zakupie, przejrzyj chociażby ten temat: http://a4-klub.pl/1-8t-212/prosze-komentarze-temat-silnika-1-8t-150km-273541/
  7. Podziękował : ) Hehe, szkoda, że do filmiku nie ma głosu
  8. 1.8T AJL 206000km, wg książki i stanu wnętrza chyba prawdziwy, w każdym razie na trasie Niemcy-Polska nic nie ubyło : p '00 rok, Motul 5w40, non LPG
  9. Jak będą wolne miejsca jeszcze, to ja bym zajechał : p : ) 1 tomeks 2 łepski 3 mateo 4 fuso 5.Bieniek 6.Booster 7. volt 8.Giee 9. Mopar
  10. Mopar

    Prosze o pomoc

    Kolego jak wiesz lepiej, to lej półsyntetyk : ) Dużo zależy od tego jeszcze jaki i o jakiej specyfikacji. syntetyk (5w40) będzie szybciej zapewniał optymalne smarowanie niż (10w40), a jeśli posiadasz zegarek od temp. oleju, to sprawdź przy dynamicznej jeździe autostradą w okolicach V-max, lub przeganiając go zdrowo w miejscu, które na to pozwala, jaka różnica będzie już między Motulem 5w40 (temp. nie przekroczy 110 st.) a Castrolem, temp. ~120 st. Pomijając już samą turbosprężarkę różnicę masz w szybkości zużywania się elementów, które wymagają smarowania lub odpowiedniej temperatury. Nie jest powiedziane, że od razu zacznie się cały silnik sypać, ale na pewno dłużej i w lepszej kondycji będzie ten z optymalnym smarowaniem, więc chyba jednak tak nie do końca "nie zaszkodzi" ; ) A co do dymienia, to również obstawiałbym uszczelniacze, zwłaszcza jeśli dymi na niebiesko
  11. Mopar

    zakup a4 b5 1.8t 180km

    Generalnie jeśli chcemy porównywać q i ośkę, to sporo czynników się na to składa... kierowca, opony, kondycja silnika, napędów itd... więc pytanie kto i jak tego będzie użytkował. Moim zdaniem Quattro przyniesie więcej radości zimą i w deszczu każdemu kierowcy, a ośka przyniesie nieco więcej radości wprawnemu w FWD kierowcy, który będzie zwracał uwagę na straty mocy, masę itd. Różnicę widać w wyścigach na 1/4 mili, gdzie na torach, w większości zagranicznych, z idealnej nawierzchni przewagę mają auta RWD, a w Polsce, na lotniskach i nawierzchniach średniej jakości najlepiej radzą sobie 4x4. Więc wszystko zależy od tego jak kto będzie użytkował auto i co będzie dla niego ważne podczas eksploatacji. : ) A co do osiągów AJL, to jak tak dalej pójdzie, to zaraz będzie szybsze od S4 w ośce dużo zależy od opon ; )
  12. Jutro Matarnia, czy Pruszcz? Ktoś się wybiera w ogóle? : pp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...