Skocz do zawartości

Bruuuum

Pasjonat
  • Postów

    521
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18

2 obserwujących

O Bruuuum

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2928 wyświetleń profilu
  1. Jak masz zamiar do wiosny nie myć felg to szkoda zachodu
  2. TAK
  3. Jak nie masz dostępu do ciśnieniówki to pianownica ręczna z pompką jest jednym z najbardziej bezsensownych bajerów do wstępnego oprysku całego auta. Dużo skuteczniejsze i dużo wygodniejsze będzie opryskanie zwykłym opryskiwaczem najszybciej kwazarem dualaction chemią do mycia wstępnego typu apc.
  4. Szybciej pisać posty niż wpisać razy w google?
  5. Do żadnego kraju na Bałkanach nie potrzeba paszportu.
  6. Musi być troll, bo nawet mieszkając x lat za granicą nie pisze się wszystkich wyrazów wprost przeciwnie niż poprawnie ?
  7. Jak 3.0 TDI padnie to trzeba wstawiać od razu 3.0 TFSI
  8. Od tarcia jakąś pastą za 5zł. A co tam robiłeś?
  9. I regularnie stosowany świetnie rozwija korozję (jak i inne deirony), szczególnie w autach mające swoje lata
  10. W dobrym lokalu smaczny obiad 4 euro. Mniej ludzi niż w Chorwacji i ogólnie Czarnogórcy > Chorwaci
  11. Tym, którzy mimo różnych metod nie mogą sobie poradzić z zapaszkiem z nawiewu szczególnie po włączeniu klimy, polecam sprawdzenie okolic bubla projektowego, jakim w B6 i B7 jest budowa filtra kabinowego. Otóż obudowa, do której zasysane jest powietrze ma już za filtrem (patrząc na kolejność układu)... gąbkę izolacyjną i słabiutką uszczelkę, które to oddzielają układ klimy od syfu zbierającego się na podszybiu pod mocowaniem filtra i w jego okolicy (to powietrze może iść nawet z pominięciem filtra!). Także być może wielu osobom pomoże wyjęcie filtra, odkręcenie 2 zakretęk rozm. 10, wyjęcie obudowy filtra i wyczyszczenie jego dziadowskiej pianki i podszybia pod obudową - znajdziecie tam zlany zaschnięty syf z podszybia
  12. P2000 to lajtowy papier, normalna pasta tnąca i twarda gąbka bez problemu.
  13. No dziurę w listwie łącznie z dziurą w dachu razem wypełniłem jednocześnie ?
  14. O widzisz, no ja się z tym nie szarpałem, bo i tak pod tą listwą zostaje otwór, więc można zaślepić razem
  15. Niby jest cieniutka uszczelka bo bokach na całej długości, taka jak widać i przed relingiem, ale raczej element nie jest demontowalny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...