evul 0 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Dragania pojawiaja sie (w sensie ze troche jakby zbyt mocno porusza cala buda/autem) na najwolniejszych obrotach - po dodaniu gazu i wyjsciu ponad 1k rpm drgania zanikaja - czym to moze byc (jest) powodowane? poduszki? Kolejna sprawa to rowniez delikatny slyszlany chalas tez na wolnych obrotach, tj cos a'la uderzenia oslon silnika plastiku o cos, trudno to sprecyzowac. Jeszcze jedna rzecz - baardzo irytujace piski paska od wspomagania na prawie i na max skrecie (dodam ze max nie skrecam 1-2 sekundy i to rzadko)- rady, rozwiazanie? (wymiana?) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Dragania pojawiaja sie (w sensie ze troche jakby zbyt mocno porusza cala buda/autem) na najwolniejszych obrotach - po dodaniu gazu i wyjsciu ponad 1k rpm drgania zanikaja - czym to moze byc (jest) powodowane? poduszki?Kolejna sprawa to rowniez delikatny slyszlany chalas tez na wolnych obrotach, tj cos a'la uderzenia oslon silnika plastiku o cos, trudno to sprecyzowac. może się dwumas skończył (kończy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 kółko alternatora do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 kółko alternatora do sprawdzenia Do tego Maglownica. Ja walczylem z piskami tak, ze najpierw wymienilem kolko alternatora + pasek... dalej piski To wymienilem tez napinacz... dalej piski az w koncu cos zazgrzytalo - sprawdzilem poziom plynu wspomagania a tam susza, patrze pod auto a tam guma od magla cala mokra i kapie z niej. Po wymianie magla cisza jak makiem zasial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Ostatnio miałem tez problemy z drganiem na biegu jałowym, dodatkowo były problemy z odpaleniem jeżeli długo stał. Winowajcą okazał się oring(mały czerwony) na 4 pompowtryskiwaczu. Po wymianie drganie ustało, odpala za kazdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się