Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] 1BA względem 1BE - czy wszystko jest ok?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

wymienilem zawieszenie 1BA na 1BE.

Po wymianie auto obniżyło się o ok. 4 cm :cool1:, po czym już pare razy przytarłem osłoną o mega równe drogi w moim mieście :decayed: . Wiem, że napewno muszę ją poprawić bo coś za luźo siedzi .

Ale na temat, czy tyle powinno usiąść? Czy napewno to jest 1BE?

Oznaczenie sprężyn to:

1BA - 1 kropka biała i 3 brązowe

foto przodu na 1BA:

przod1ba.jpg

1BE - 1 różowa i 1 zielona

foto przodu na 1BE:

przod1be.jpg

a tutaj zawieszenie 1BE:

kompletne1be.jpg

amorki przód 1BE (już wiem, że to zwykłe amorki :kwasny: ):

amortyzator.jpg

audiczka po kuracji:

a41be.jpg

Opublikowano

sprężyna tak ale jesteś pewny że to jest amorek 1be? żeby było wszystko jak trzeba to do springa 1be musisz mieć amorek o skróconym skoku bo na normalnym amorku bedzie ci właśnie za głęboko dobijać

Opublikowano

sprężyna tak ale jesteś pewny że to jest amorek 1be? żeby było wszystko jak trzeba to do springa 1be musisz mieć amorek o skróconym skoku bo na normalnym amorku bedzie ci właśnie za głęboko dobijać

Właśnie nie jestem pewien co do amorka stąd foto jego i chciałbym aby ktoś mi to sprawdził :hi:

Opublikowano

tak jak myślałem - wg. motoneo.pl to jest amorek do zawiechy standard

Opublikowano

tak jak myślałem - wg. motoneo.pl to jest amorek do zawiechy standard

Ok. tak więc jakie powinny być, o jakich nr?

Opublikowano

Jak chcesz nowe kupić to jedna sztuka bedzie kosztowała ok 400zł, kiedys tym tematem interesowałem sie, ale on jakos nisko wcale nie stoi mimo że jest na 15kach :gwizdanie:, jak załozysz 17ki to mimo 1BE bedzie koza

Opublikowano

w każdym sklepie ci dobiorą sportowy amorek o skróconym skoku

http://www.motoneo.pl/m-AUDI-all-A4_Avant_8D5_B5-5713-12124-6-6.html[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2010, 10:34_________________________________________________

Jak chcesz nowe kupić to jedna sztuka bedzie kosztowała ok 400zł, kiedys tym tematem interesowałem sie, ale on jakos nisko wcale nie stoi mimo że jest na 15kach :gwizdanie:, jak załozysz 17ki to mimo 1BE bedzie koza

stał bedzie fajnie bo tez tak jezdziłem tylko chodzi o to że badzie za głęboko nurkował

Opublikowano

Według Etki amortyzator na tył 1BE Monroe ma oznaczenia 8D0 513 031 D(PR-1BE,1BQ), a odpowiednik BOGE 8D0 513 031 F obydwa do zawieszenia sporotowego, a na prżód idzie o oznaczeniu 8D0 413 031 BL

[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2010, 10:38_________________________________________________

w każdym sklepie ci dobiorą sportowy amorek o skróconym skoku

http://www.motoneo.pl/m-AUDI-all-A4_Avant_8D5_B5-5713-12124-6-6.html[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2010, 10:34_________________________________________________

Jak chcesz nowe kupić to jedna sztuka bedzie kosztowała ok 400zł, kiedys tym tematem interesowałem sie, ale on jakos nisko wcale nie stoi mimo że jest na 15kach :gwizdanie:, jak załozysz 17ki to mimo 1BE bedzie koza

stał bedzie fajnie bo tez tak jezdziłem tylko chodzi o to że badzie za głęboko nurkował

jak nie ma bardzo zużytych amorów to wcale nie bedzie tak nurkował, mam -35 i seryjne póki co amory i nie ma nurkowania :gwizdanie: ale to nie o tym temat :gwizdanie:

Opublikowano

Wcale tak bardzo nie siada przy hamowaniu ,tylko zdażyło mi się przytrzeć osłoną plastikową a wcześniej tego nie było :kox: i stąd ten mój niepokój.

Mówicie, że może być tak jak teraz :mysli: ?

Poprostu nie chcę zgubić miski olejowej będąc gdzieś w trasie :gwizdanie:

Opublikowano

Wcale tak bardzo nie siada przy hamowaniu ,tylko zdażyło mi się przytrzeć osłoną plastikową a wcześniej tego nie było :kox: i stąd ten mój niepokój.

Mówicie, że może być tak jak teraz :mysli: ?

Poprostu nie chcę zgubić miski olejowej będąc gdzieś w trasie :gwizdanie:

spoko nie zgubisz, poprostu musisz sie przyzwyczaić do tego zawieszenia, ja na poczatku też zawadzałem teraz mi sie to nie zdaża praktycznie :naughty:

Opublikowano

nie chodzi o siadanie przy hamowaniu tylko dobijanie na dziurach, po którymś z rzędu przeszlifowaniu michy zmieniłem zawias a mialem -30 H&R i seria amor 62%

...nie bez powodu w ori 1be jest sportowy amor

Opublikowano

nie chodzi o siadanie przy hamowaniu tylko dobijanie na dziurach, po którymś z rzędu przeszlifowaniu michy zmieniłem zawias a mialem -30 H&R i seria amor 62%

...nie bez powodu w ori 1be jest sportowy amor

dokładnie w takiej sytuacji przy szybkiej jeździe usłyszałem przycierkę osłony :mysli: jak wpadłem w zagłębienie i autko mi się przykleiło do drogi :slina:

Dobra widzę, że cena odstrasza za sachsy a czy są jakieś zamienniki do tych amorków? Delphi, Boge, Monroe, KYB, może jest coś tańszego od oryginału?

Poprostu nie lubię jak coś jest nie tak jak powinno :no:

Opublikowano

nie chodzi o siadanie przy hamowaniu tylko dobijanie na dziurach, po którymś z rzędu przeszlifowaniu michy zmieniłem zawias a mialem -30 H&R i seria amor 62%

...nie bez powodu w ori 1be jest sportowy amor

dokładnie w takiej sytuacji przy szybkiej jeździe usłyszałem przycierkę osłony :mysli: jak wpadłem w zagłębienie i autko mi się przykleiło do drogi :slina:

Dobra widzę, że cena odstrasza za sachsy a czy są jakieś zamienniki do tych amorków? Delphi, Boge, Monroe, KYB, może jest coś tańszego od oryginału?

Poprostu nie lubię jak coś jest nie tak jak powinno :no:

niestety nie ma :gwizdanie: mozesz kupić MTSy, też sie sprawdzą pod tymi spręzynami

Opublikowano

Jak coś to chyba lepiej nowe MTS :mysli: ? Plomby mi od nich nie powypadają :decayed: ?

Opublikowano

Jak coś to chyba lepiej nowe MTS :mysli: ? Plomby mi od nich nie powypadają :decayed: ?

napewno nie na tych 15kach :wink4:

Opublikowano

Jak coś to chyba lepiej nowe MTS :mysli: ? Plomby mi od nich nie powypadają :decayed: ?

spoko :cool1:

plomby lecą dopiero na gwincie :wink4:

Opublikowano

Napisałem takie ładne wypracowanie na temat obniżania samymi sprężynami ale chyba nie muszę go wklejać :good:

_________________________________________________

Na mts-ach i 15 jest pięknie :kox: auto prowadzi się pięknie i jest cichutko. Jest miękko ale jak się wjedzie w dołek to się przypomina że jest to zawias obniżony i utwardzony bo auto nie podskakuje jak piłeczka tylko pewnie przejeżdża i nie ma takiego charakterystycznego bujnięcia jak na seryjnych amortyzatorach (i jeszcze większego bujnięcia w przypadku seryjnych amortyzatorów i twardszych sprężyn).

Nie mogę się już zimy doczekać :decayed:

Opublikowano

Felg się nie czepiajcie, bo będą 17" na wiosne :kox:

Wymieniłem zawieche bo audiczka stała ja krowa na polu, teraz wygląda lepiej tylko ma za miękkie amortyzatory.

Kaske mam na amorki tylko nie ponad 800zł na sachsy. Stąd pytanie czy polecacie MTSy? Tak jak mówiłem w planach jest 17" na wiosne a na zimę nie chcę zgubić oślony pod silnikiem i przy okazji miski olejowej, więc chcę z tym coś zrobić aby się dobrze jeździlo i ładnie prezentowało :good:

_________________________________________________

teraz przeczytałem edit armistead :kox:

Ok to zamówię MTSy, czy coś potrzebne mi będzie jeszcze do wymiany na nie?

Opublikowano

Adam ale sam powiedz czy w moim buja :naughty: no chyba że to napęd swoje robi

Bierz MTSy bo do tej ceny nic innego nie dostaniesz :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...