woxtek Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Hej Od jakiegoś czasu moje maleństwo cos muli ;( na wyższych obrotach i tak od 140km/h kiepsko się zbiera. Zlogowałem niunie grupa 003, 008, 011, proszę o zerknięcie na to cos, a i jeszcze jedno proszę mnie nie zamordować jak coś popsułem z logami moje pierwsze, i to w pojedynkę nie mialem nikogo pod rekom a żona powiedziała że, nienormalny jestem http://img838.imageshack.us/f/l003.jpg/ http://img842.imageshack.us/f/l008.jpg/ http://img833.imageshack.us/f/l011.jpg/ Pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Zrób wszystkie logi ... auto po chipsie
woxtek Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 A czemu tak twierdzisz ze, po chipsie????? proszę cie bardzo jakie grupy mam zrobić, z góry wielkie dzięki. A i jeszcze jedna sprawa czemu mi wyskakuje jakiś błąd przy grupie 000
ROBERT Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 A i jeszcze jedna sprawa czemu mi wyskakuje jakiś błąd przy grupie 000 Masz VAGa w wersji demo Proponuję lekturę : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
antonio Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 A czemu tak twierdzisz ze, po chipsie????? po zadawanej dawce paliwa i pompowaniu turbiny jakie grupy mam zrobić, z góry wielkie dzięki. a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!; - grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie *tylko w przypadku silników wyposażonych w turbinę ze zmienną geometrią łopatek [VTG]. b. próba dynamiczna warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. grupy dynamicznie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
woxtek Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Co do chipa to nic mi nie wiadomo jutro po robocie zrobię komplecik logów, a podał by mi ktoś jakiś link do vaga takiego nie demo bo już kilka instalowałem i zawsze coś nie tak, bardzo był bym wdzięczny. pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 22:04_________________________________________________Bardzo ale to bardzo proszę o wysłanie mi na maila [email protected] vaga bo za chiny nie znalazłem. Naściągałem chyba z 10 z crackami i dalej wyskakuje błąd (function requlres Vag-Com to be registered and activated) a moze to wina windowsa 7 pozdrawiam
przemik Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Jak znajdziesz VAG i bedzie komplet logów otworz nowy watek... tymczasem zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi