Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę Logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

Od jakiegoś czasu moje maleństwo cos muli ;( na wyższych obrotach i tak od 140km/h kiepsko się zbiera.

Zlogowałem niunie grupa 003, 008, 011, proszę o zerknięcie na to cos, a i jeszcze jedno proszę mnie nie zamordować jak coś popsułem z logami moje pierwsze, i to w pojedynkę nie mialem nikogo pod rekom a żona powiedziała że, nienormalny jestem :kox:

http://img838.imageshack.us/f/l003.jpg/

http://img842.imageshack.us/f/l008.jpg/

http://img833.imageshack.us/f/l011.jpg/

Pozdrawiam

Opublikowano

Zrób wszystkie logi ... auto po chipsie :wink4:

Opublikowano

A czemu tak twierdzisz ze, po chipsie????? proszę cie bardzo jakie grupy mam zrobić, z góry wielkie dzięki. A i jeszcze jedna sprawa czemu mi wyskakuje jakiś błąd przy grupie 000

Opublikowano

A czemu tak twierdzisz ze, po chipsie?????

po zadawanej dawce paliwa i pompowaniu turbiny

jakie grupy mam zrobić, z góry wielkie dzięki.

a. próba statyczna

warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.

grupy Basic Settings: 000, 003, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];

W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START

UWAGA !!!

W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!;

- grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie

*tylko w przypadku silników wyposażonych w turbinę ze zmienną geometrią łopatek [VTG].

b. próba dynamiczna

warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log.

grupy dynamicznie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

Opublikowano

Co do chipa to nic mi nie wiadomo :mysli: jutro po robocie zrobię komplecik logów, a podał by mi ktoś jakiś link do vaga takiego nie demo bo już kilka instalowałem i zawsze coś nie tak, bardzo był bym wdzięczny.

pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 22:04_________________________________________________Bardzo ale to bardzo proszę o wysłanie mi na maila [email protected] vaga bo za chiny nie znalazłem. Naściągałem chyba z 10 z crackami i dalej wyskakuje błąd (function requlres Vag-Com to be registered and activated) :wallbash: a moze to wina windowsa 7 :mysli:

pozdrawiam

Opublikowano

Jak znajdziesz VAG i bedzie komplet logów otworz nowy watek... tymczasem zamykam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...