ROBERT Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Teraz zaskoczyłem - masz LPG Przełącz na Pb i pojeździj To jest bardzo często spotykany "błąd" ludzi którzy robią logi , diagnozy , mają różnego rodzaju błędy itp , że nie wyłączają LPG i nie sprawdzają tylko na Pb
Gość zim Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Teraz zaskoczyłem - masz LPG Przełącz na Pb i pojeździj To jest bardzo często spotykany "błąd" ludzi którzy robią logi , diagnozy , mają różnego rodzaju błędy itp , że nie wyłączają LPG i nie sprawdzają tylko na Pb OK, sprawdzę
ROBERT Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 A wszystko robione na LPG :?: Zawsze przed jakąkolwiek diagnozą itp. przełączaj na Pb
predki74 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Witam czy te procedury zadziałają na silniku AVJ ? bo praktycznie nic nie działa zrobiłem test statycznie nr 31 http://vaglog.rtnet.pl/pluton74_38364.html to tylko pierwsza oscyluje pojedynczo wchodziłem w kody i wszystkie sondy oki tylko log 46 napis ,kat not ok, i chyba kat do wymiany
symek88 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Nie mam, to po prostu "niedokończony" test - taki akurat screenshot miałem pod ręką Jak zrobi tak jak pisałem, tj. przegoni autko po jakiejś szybszej trasie to powinno być wszystko na zielono EVAP i pompa SAI jako pierwsze przechodzą te "KODY GOTOWOŚCI" [br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 22:05_________________________________________________ z czego wnioskujesz ze cos nie tak jest z pompa SAI i EVAPEM? Co to jest wogole za pompa? Są na czerwono ( Failed or Incomplete ) czyli nie "gotowy" lub niekompletny To powinno pomóc : EVAP - http://www.aa1car.com/library/evap_system.htm Pompa SAI ( Secondary Air Injection ) - http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection U mnie własnie wyskakuje błąd tej pompy: 16795 - Secondary Air Inj. System: Incorrect Flow Detected 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Gdzie dokładnie znajduje się ta pompa i co z nią zrobić żeby błedu nie było?? Może mieć ona wpływ na wysokie spalanie??
predki74 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 pompa znajduje sie pod filtrem powietrza
ROBERT Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Przyjrzyj się czy nie ma jakiejś nieszczelności przy pompie , sprawdź elektrozawór ( bodajże N112 ) "kombizaworu" i szczelność samego "kombizaworu" Zrób test el. wykonawczych VAGiem w sterowniku silnika , czy w ogóle ta pompa się włącza
predki74 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Pytanko jak sie robi ten test pompy czy się włącza
ROBERT Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 No to wchodzisz w [01 Engine] tam masz test el. wykonawczych i je robisz , m.in. powinien być tam test pompy wtrysku wtórnego powietrza Możesz spróbować też wywołać jej kod gotowości ( jest to procedura dla silników [ANA] i [ALZ] , nie wiem czy dla [AVJ] będzie tak samo , ale można spróbować ) Trzeba wykasować wszystkie błędy , silnik włączony , pracuje na biegu jałowym , temp. powyżej 80oC , wchodzisz w gr. 099 ( sonda lambda musi być aktywna ) musi być ON , jak jest wchodzisz w gr. 077 >>> Basic Steings >>> naciskasz na hamulec ( obroty same powinny sie podwyższyć na ~ 1400ROM , jak nie to próbujesz z tym hamulcem jeszcze raz ) >>> w czwartej kolumnie powinno napisać TEST ON a po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach SYST. OK Jak ten test nie chce się uruchomić , wyłączasz silnik i próbujesz jeszcze raz Jak test się uruchomi i napisze na końcu SYST. NOT OK to sprawdzasz błędy
predki74 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 A dla AVJ i tym programem to zrobię VAG-COM 311-2
ROBERT Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Test el. wykonawczych na pewno "pójdzie" , wywołanie kodu gotowości może się różnić jakimiś detalami ...
predki74 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 pytanko skąd można wziąć opisy na ten temat
predki74 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 sprawdź elektrozawór ( bodajże N112 ) "kombizaworu" mam pytanko ten elektrozawór i kombizawor to co tam można sprawdzić.i jeszcze jedno pytanko jak przełącza się na gaz to chyba ten zawór wyłącza się tak ma być?
symek88 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 U mnie własnie wyskakuje błąd tej pompy: 16795 - Secondary Air Inj. System: Incorrect Flow Detected 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Gdzie dokładnie znajduje się ta pompa i co z nią zrobić żeby błedu nie było?? Może mieć ona wpływ na wysokie spalanie?? Czy jakieś nieszczelności w tej/przy pompie mogą mieć wpływ na wysokie spalanie?[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 23:24_________________________________________________ Przyjrzyj się czy nie ma jakiejś nieszczelności przy pompie , sprawdź elektrozawór ( bodajże N112 ) "kombizaworu" i szczelność samego "kombizaworu" Zrób test el. wykonawczych VAGiem w sterowniku silnika , czy w ogóle ta pompa się włącza Sprawdziłem czy są jakieś nieszczelności przy pompie i wszystko wygladalo OK. Sprawdzilem wszystkie rurki i nie byly popekane, wporządku. Czy jak wymontuje ta pompe i ją rozbiore to jest cos tam do naprawienia?[br]Dopisany: 22 Marzec 2011, 02:03_________________________________________________Witam ponownie Dzisiaj chciałem zrobic test pompy SAI vagiem tak jak to opisal ROBERT Trzeba wykasować wszystkie błędy , silnik włączony , pracuje na biegu jałowym , temp. powyżej 80oC , wchodzisz w gr. 099 ( sonda lambda musi być aktywna ) musi być ON , jak jest wchodzisz w gr. 077 >>> Basic Steings >>> naciskasz na hamulec ( obroty same powinny sie podwyższyć na ~ 1400ROM , jak nie to próbujesz z tym hamulcem jeszcze raz ) >>> w czwartej kolumnie powinno napisać TEST ON a po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach SYST. OK Jak ten test nie chce się uruchomić , wyłączasz silnik i próbujesz jeszcze raz Jak test się uruchomi i napisze na końcu SYST. NOT OK to sprawdzasz błędy U nie ten myk z hamulcem nie działa wogole, ale normalnie mozna dodac gazu zeby nabrać 1400 obr. Pojawia sie TEST ON a następnie ABORT. Co to oznacza? coś zle robie?? Tak to wygląda Jak wchodzilem w READINESS STATUS to wszystko jest na PASSED
ROBERT Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Jak wchodzilem w READINESS STATUS to wszystko jest na PASSED Wszystko jest OK
symek88 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 To Super Ale dlaczego nie chcial przejsc ten test SAI? dla AMB moze inaczej sie go wywołuje?
Pesewengi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Witam, Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć , której sondy dotyczy ten błąd (pierwszej czy drugiej) i czy jedynym sposobem na pozbycie się usterki jest wymiana ? 17522- Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: internal Resistance too High P1114-008- Implausible Signal- MIL ON
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się