MRoger Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Siemka Niedawno wymieniałem rozrząd na Przasnyskiej i cały czas mam skoki synchro, wymienione było wszystko co z przodu łącznie z napinaczem wielorowkowego. No i niepokoją mnie te wahania. Poprzednie w AJM miałem równo 0.0 i tak stało, a tu jakieś dziwne skoki. Mechanik powiedział mi że mam uszkodzone koło pasowe na wale (ktoś wcześniej na coś najechał) jest uszczerbione ponoć bez wpływu na pasek. Co o tym myślicie .. mam reklamować te problemy z synchro ?
mistrzugt Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 W AWX tak samo jak w AVF kat bedzie skakal,nie bedzie nigdy idealnie 0. Tak samo ja mam wlasnie w AVF skacze z 0 na 0,6. Idealnie nie masz,ale od biedy moze zostac,lub sam sobie ustaw, tak jak pisza na forum - 20min roboty Ja sie na tym nie znam a spokojnie sam to ustawilem. Pozdro
MRoger Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 Mieli to ustawić przy wymianie rozrządu - specjalnie o to prosiłem. Więc jeśli to warte zachodu to pojadę tam z reklamacją. Jeśli to takie proste to może masz gdzieś pod ręka wątek o którym piszesz. ok już sam znalazłem fotosotory.
spanky Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 zrob dynamiczne 004 bedzie wiadomo jak sie zachowuje pod obciazeniem ...
MRoger Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 Dzięki spanky można zawsze liczyć na Twoją fachową pomoc I na VW i tutaj :>
mistrzugt Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 tutaj masz dokladnie opisane: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html;msg834894#msg834894 tylko przy takiej malej odchylce to musisz o niecaly milimetr przestawic..... Jak mechanikowi se nie bedzie chcialo bawic, to Ci powie,ze jest ok,bo jest w miare ok
marewel Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Takie wahanie jest normalne,czasem nie da sie togo poprawic.
MRoger Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 Ok czyli zrobię jeszcze dynamiczne i o ile waha się w zakresie do +-3 olać sprawę. Nota bene przed wymianą rozrządu wachało się powyżej 3. Stąd szybka decyzja o wymianie rozrządu. W weekend zrobię logi i poproszę o ew. dalsze wskazówki. thx dzięki mistrzugt znlalazłem ten sam wątek ale byłeś szybszy niż edit mojego poprzedniego posta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się