MRoger Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Ja mam podobnie na klimatroniku cały czas 90 a wskazówka na zegarach skacze, byłe u Witka i stwierdził że to czujnik temperatury. Na dniach będę wymieniał więc napiszę czy coś się zmieniło.
eM3aRusss Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 miałem taką samą sytuację i winny był czujnik temperatury cieczy chłodzącej umieszczony jest po lewej stronie od przedziału pasażerskiego tak jakby pod EGR-em na wcisk siedz,i podczas wymieniania zleci z 1-1,5L płynu trzeba dolać jak zassie po rozgrzaniu a taka spraw u mnie ten czujnik zespolony jest własnie ze wskaźnikiem na tablicy znaczy 4 kable dochodzą (2din)
MRoger Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 miałem taką samą sytuację i winny był czujnik temperatury cieczy chłodzącej umieszczony jest po lewej stronie od przedziału pasażerskiego tak jakby pod EGR-em na wcisk siedz,i podczas wymieniania zleci z 1-1,5L płynu trzeba dolać jak zassie po rozgrzaniu a taka spraw u mnie ten czujnik zespolony jest własnie ze wskaźnikiem na tablicy znaczy 4 kable dochodzą (2din) Przy okazji trzba jeszcze pamiętać że płyn może być gorący - uwaga na łapki . I na oring który jest pod czujnikiem.
darconio Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam Wszystkich Pozwolcie ze dopisze swoje problemy bo wydaje mi sie ze mam cos podobnego w mojej Audi A4 B6 1.9 diesel . A wiec: Zegar temperatury cieczy lezy "prawie" ciagle na zero, prawie tzn. czasami sie podniesie troszke tak do 60, 70 stopni, ale dzieje sie to raz na tydzien albo dwa Czasami jeszcze jest tak, ze po trasie jak zgasze silnik i wlacze go zaraz spowrotem to temperatura jest od razu 90 stopni i czasami zostanie jak jade dalej a czasami nie i znow spadnie do zera. Dla wyjansienia wymienialem juz dwa razy termostat i czujnik temperatury razem w jednym czasie. prosze Was koledzy o pomoc Z góry dziekuje
Musashi Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 uszkodzona albo instalacja albo wskaznik w zegarach. sprawdzales temperature silnika VAG-iem w ECU i zegarach?
mm.max Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Podłączę się do tematu kolegi Darconino. Mam porobny problem w B6 Temp. na zegarach leży na 50 max 70st. na vagu w ecu temp. nie przekracza 79 - 82st., w instrumentach jest ok. temp o około 15-20st. mniej. Termostat nowy, czujnik temp. nowy ori, układ odpowietrzony..... kurna w czym jest rzecz Dodam również że powodem grzebania w układzie chłodzenia był ewidentnie uszkodzony czujnik temperatury - wskazówka na zegarach skakała od 90 do 50 w przeciągu paru sekund. Później po wymianie czujnika przez 2 dni było ok aż okazało sie ze temp. w korku jest bliska 90 st. a jak jadę leci na nie wiele powyżej 50st. - czyli wymiana termostatu. A teraz to juz sam nie wiem w czym moze byc problem
Musashi Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 a jaki termostat i czujnik zalozyles z ASO czy inny?
mm.max Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 ASO no i to mnie martwi.... spróbuje dzis ze starym czujnikiem i sprawdze jego oczyty w vagu bo wkładanie ponowne termostatu nie widzi mi sie
aron82 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Witam Zauważyłem, czytając różne fora, że większość A4 z 1,9TDI boryka się z problemem teperatury cieczy chłodzącej. No i kolej przyszła na mnie Latem, jak było ciepło na dworze temperatura cieczy chodz. w moim audiku szybko dochodziła do 90* (w/g wskażnika na zegarach) i ani rusz :> . Teraz gdy przyszedł wrzesień i za oknem zrobiło się chłodniej, zauwarzyłem że dłurzej nagrzewa mi się silnik tzn. temperatura na wskaźniku do 90* dochodzi po przejechaniu 20-30km i to często w międzyczesie skacze pomiędzy 70*, a 80*. Nawet gdy osiągnie już te właściwa 90* to przy większej predkosci troche opada. Temperatury na klimatroniku jeszcze niesprawdzałem, bo dopiero dzisiaj na forum dowiedziałem się o takiej możliwości - dziś się pobawię tą funkcją... Z doświadczenia z poprzednich samochodów stawiam na termostat, czujnika puki co niechcę ruszać. W tym tygodniu zamierzam zorganizować płyn oraz termostat i w sobotę chcę go wymienić pod garażem. Jaki będzie tego efekt to dam wam znać.
piotr20997 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Miałem taki sam problem ze spadkiem temperatury, wymieniłem termostat i jest teraz ok :gwizdanie: A termostat kupiłem za 37zł niemieckiej firmy "Wahler"
David Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 u mnie sytuacja wyglada tak ze do 70 C nagrzewa sie szybciej i tak sie trzyma dosyc dlugo,zebym mial 90 C musze jezdzic z 20 min po miescie,ostanio jak jechalem z Polski do Danii 160 km/h w Niemcach to tak 70-80 C ale nigdy 90 i widze ze auto sporo spalilo ropy w porownaniu do mojego bylego B5 to troche za duzo ( tam nie mialem problemow z temperatura ) , czyli jezeli audi za duzo pali to znaczy ze sinilik nie lapie wystarczajacej temperatury dlatego wiecej pali ?? czyli to termostat ?
goldi Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 http://moto.allegro.pl/item743212961_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html oryginalny termostat już ktoś wrzucał na forum
Gość Michał Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 u mnie sytuacja wyglada tak ze do 70 C nagrzewa sie szybciej i tak sie trzyma dosyc dlugo,zebym mial 90 C musze jezdzic z 20 min po miescie,ostanio jak jechalem z Polski do Danii 160 km/h w Niemcach to tak 70-80 C ale nigdy 90 i widze ze auto sporo spalilo ropy w porownaniu do mojego bylego B5 to troche za duzo ( tam nie mialem problemow z temperatura ) , czyli jezeli audi za duzo pali to znaczy ze sinilik nie lapie wystarczajacej temperatury dlatego wiecej pali ?? czyli to termostat ? Prawdopodobnie termostat,ale czy od razu aż tak dużo by spalił? 1.9 PD zawsze nieco więcej spali niż 1.9 VP
David Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 wiesz b6 ma wiekszy bak niz b5. b6 ma 70 litrow b5 chyba 65 wiec roznica nie powinna byc tak odczuwalna bo ja przed trasa tankowalem do pelna.jeszcze sprobuje sprawdzic temperature na klimatroniku
aron82 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Termostat już wymieniłem. Sytuacja się troche porawiła. Tzn. po przejechaniu około 10km temepraura na wskaźniku dochodzi do 90*, a na klimatroniku pokazuje jakieś 87-89*. Wszystko było by wporządku gdyby nie to że po przejechaniu kolejnych kilku kilometrów temperatura opada na wskaźniku do jakichś 84-85*, a na klimatroniku 77-78* i tak juz się trzyma cały czas. Wiecie może co to teraz jest? Może problem z wisco? Dodam że termostat włożyłem orginalny.
rikardo Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Termostat już wymieniłem. Sytuacja się troche porawiła. Tzn. po przejechaniu około 10km temepraura na wskaźniku dochodzi do 90*, a na klimatroniku pokazuje jakieś 87-89*. Wszystko było by wporządku gdyby nie to że po przejechaniu kolejnych kilku kilometrów temperatura opada na wskaźniku do jakichś 84-85*, a na klimatroniku 77-78* i tak juz się trzyma cały czas. Wiecie może co to teraz jest? Może problem z wisco? Sprawdź czujnik temperatury prawdopodobnie to jego wina. Najlepiej to zrobić VAG-iem w dziale diagnostyka VAG jest to dobrze opisane.
StoRK Opublikowano 1 Października 2009 Autor Opublikowano 1 Października 2009 Z tego co wiem 1.9 tdi na PD pali troche wiecej. Ja mam problem z ogrzaniem wnetrza. Na wskaźniku równe 90* i caly czas trzyma na klimatroniku tez 90* a z kratek wieje zimne powietrze. Jak przejade ze 100km to dopiero zaczyna wiać cieple powietrze ale to tak też słabo. Miał ktoś podobny przypadek? Dodam ze jak po mieście jezdze nawet z godzinę to i tak wieje zimne powietrze.
rikardo Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Może masz zatkana nagrzewnicę Na forum czytałem już o takich przypadkach a pomagało zwykłe przepłukanie woda pod ciśnieniem skierowanym w odwrotnym kierunku.
David Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Z tego co wiem 1.9 tdi na PD pali troche wiecej. Ja mam problem z ogrzaniem wnetrza. Na wskaźniku równe 90* i caly czas trzyma na klimatroniku tez 90* a z kratek wieje zimne powietrze. Jak przejade ze 100km to dopiero zaczyna wiać cieple powietrze ale to tak też słabo. Miał ktoś podobny przypadek? Dodam ze jak po mieście jezdze nawet z godzinę to i tak wieje zimne powietrze. wymienilem u siebie termostat i wszystko gra szybko lapie 90 C i tak trzyma caly czas. wedlug mnie masz do wymiany nagrzewnice lub jak kolega pisal trzeba ja przeplukac,mialem ten problem w b5,jak go kupowalem w lipcu to sie nie zczailem ale jak przyszedl wrzesien to wyszlo ze nie leci cieple powietrze mimo ze temp tez trzymala 90 - wymienili mi nagrzewnice i bylo cieplo az milo , lepiej to ogranij przed zima :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się