Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Mody AVF na 200+ konia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolektor wydechowy z 16V nie pasuje do naszych 1.9 8V z tego względu że nasz kolektor ma mocowania do bloku równolegle do siebie a 2.0 16V pod skosem

Opublikowano

kolektor wydechowy z 16V nie pasuje do naszych 1.9 8V z tego względu że nasz kolektor ma mocowania do bloku równolegle do siebie a 2.0 16V pod skosem

seba

a powiedz mi rozstaw kanalow w obu kolektorach jest taki sam??

meczy mnie mysl czy dalo by rade mocowania z np kolektora AJM/ATJ/AWX przespawac na kolek z A5

chodzi o same flansze

poobcinac w obu kolektorach a nastepnie te z B5 czy B6 wazne ze z 8V przyspawac do kolektora A5

srednica kanalow musiala by byc taka sama i kanaly wydechowe musialy by pasowac idealnie ( kolek ->glowica )

jest wogole taka opcja

wtedy nie bylo bv problemu z przykreceniem CAHA do kolektora oraz pewnie na kolektorze dedykowanym pod te tubrawe lezalby idealnie

co myslisz o tym??

Opublikowano

Czy ma ktoś linka do wykresu Caha w 1.9 wczesniewstajacego na ponad 200 ps ? Bo gdyby wsawala jak seria i wyplula np 205 ps , chętnie podmienie na caha swoją Brd , wstawilbym tez skrzynię z Brd i sprzeglo 240mm i poleciał z momentem po bandzie . Hey.

Opublikowano

kolektor wydechowy z 16V nie pasuje do naszych 1.9 8V z tego względu że nasz kolektor ma mocowania do bloku równolegle do siebie a 2.0 16V pod skosem

seba

a powiedz mi rozstaw kanalow w obu kolektorach jest taki sam??

meczy mnie mysl czy dalo by rade mocowania z np kolektora AJM/ATJ/AWX przespawac na kolek z A5

chodzi o same flansze

poobcinac w obu kolektorach a nastepnie te z B5 czy B6 wazne ze z 8V przyspawac do kolektora A5

srednica kanalow musiala by byc taka sama i kanaly wydechowe musialy by pasowac idealnie ( kolek ->glowica )

jest wogole taka opcja

wtedy nie bylo bv problemu z przykreceniem CAHA do kolektora oraz pewnie na kolektorze dedykowanym pod te tubrawe lezalby idealnie

co myslisz o tym??

nie mierzyłem nigdy tego i nie myślałem w taki sposób jak ty chcesz to zrobić, możesz spróbować napisz do jaro4444 może on ci coś podpowie,, druga sprawa czy taki kolektor jak bedzie dostawał w dupe czy po prostu sie nie rozleci na spawach :hi:

Opublikowano

Panowie takie troche laickie pytanie mam :decayed: Co to jest to czerwone co zaznaczyłem na zdjęciu ? :decayed:

cah.jpg

Drugie pytanie czy ta turbosprężarka poniżej jest kompletna ? Czy nic jej nie brakuje? To jest turbo CAH i chce je kupić. Nadaje się do montażu ?

1723965301.th.jpg

a5ie61040.th.jpg

a5ie61041.th.jpg

a5ie61043.th.jpg

O turbosprężarkach nie mam za bardzo pojęcia :gwizdanie:

Opublikowano

to jest gruszka zawor turbiny,ta turbina ktora wrzuciles jest wlasnie bez tego zaworu,koszt takiego zaworu to ~600zl uzywany,jak w ogole dokupisz.

Opublikowano

to czerwone to zapewne sztang/grucha turbiny jak kto woli sterowanie turbina

turbina na fotkach nie ma wlasnie tej gruchy co za tym idzie nie jest kompletna

zalozyc ja zalozysz ale nie ma podcisnienia do jej sterowania

Opublikowano

Ja po samym programie mam 184/401 więc jeśli załozył bym fmic i np brd to pewnie miał bym ponad 200/420 i moje pytanie brzmi. Czy po takim zabiegu i takich mocach auto bedzie nadal oszczędne jak jest teraz i czy inne podzespoły nie będą wymagały wymiany żeby auto mogło bezawaryjnie jeździć. Dodam jeszcze że po programie jeździ sie bardzo przyjemnie a jeżdze głownie po mieście a w weekendy wypady za miasto.

Opublikowano

jak temperatura oliwy??

moze zdala by sie jakas wieksza chlodniczka

Opublikowano

zadaj sobie pytanie czy jest sens pakowac 3tys dla 10-15km?

moim zdaniem nie

Opublikowano

Jak nie ma sensu to czemu tyle osób juz to zrobiło? :gwizdanie:

Przy wiekszej turbinie pewnie nie bedzie juz takiego efektu jak jest teraz? A co ze spalaniem i wytrzymałością sprzęgła, silnika itd przy mocach powyżej 200? Będzie jeszcze cos podlegało wymianie?

Opublikowano

Jak nie ma sensu to czemu tyle osób juz to zrobiło? :gwizdanie:

Przy wiekszej turbinie pewnie nie bedzie juz takiego efektu jak jest teraz? A co ze spalaniem i wytrzymałością sprzęgła, silnika itd przy mocach powyżej 200? Będzie jeszcze cos podlegało wymianie?

Mało komu po programie wychodzi taka moc jak u ciebie najczęściej jest to 165-175Km i wtedy przyrost o następne 30km jest spory.

Po za tym patrząc na twój wykresy widze że do 3700obr przebieg momentu praktycznie jest taki sam jak w większośći AVFów po programie dopiero od 3700 robi się jakaś magiczna górka i dlatego masz taką wysoką moc. Pytanie tylko jak często jeździsz na tak wysokich obrotach.

Jak zrobisz modyfikacje typu Turbo, FMIC, wydech to mocy pewnie dużo nie przybędzie może max 15km ale za to momentu obrotowego będzie dużo więcej w najbardziej użytecznym zakresie obrotów porównaj mój wykres do twojego mam 60Nm więcej przy 3200obr. a to już bardzo dużo. Po za tym u ciebie pełna moc jest przez krótki okres czasu bo zaraz IC się zagotuje i czuć że auto słabnie przy wydajniszym IC takie zjawisko nie występuje.

Opublikowano

do 3700obr przebieg momentu praktycznie jest taki sam jak w większośći AVFów po programie

podobne może i są ale moj jest troszke wyżej na osi bo rzadko ktory dochodzi do 400N a przy 3tys ma ich jeszcze ok 370 i ok 160KM. Do Twojego to nie ma co porównywać by Ty zrobiłes porządne modyfikacje, a ja takich nie planuje. Uważasz że nie bedzie szału po wymianie turbo i fmic?

Opublikowano

Ja bez wymiany intercoolera mialem ponad 180km i moge powiedziec ze w porownaniu do tego co mam teraz różnica jest bardzo duża.

Mysle ze różnica po wymianie gratów do samego programu jest wieksza niż samego programu do serii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...