[B6 AVF] Mody AVF na 200+ konia

    54 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Elo,

    do motoru AVF w a4 B6 AVANT co potrzebne zeby osiagnac okolice 230 koni?

    czy to bedzie jeszcze w miare bezpieczne dla auta?

    slyszalem ze do tych silnikow nie wkladali juz takich dobrych gratow jak do slawetnego ARL ale czy ten motor wydoli mocniejszy setup?[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 22:23_________________________________________________BTW czy ktos montowal do tytulowego FIMC z Leona ARL?

    podejdzie to bez wiekszej rzezby?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Elo,

    do motoru AVF w a4 B6 AVANT co potrzebne zeby osiagnac okolice 230 koni?

    czy to bedzie jeszcze w miare bezpieczne dla auta?

    slyszalem ze do tych silnikow nie wkladali juz takich dobrych gratow jak do slawetnego ARL ale czy ten motor wydoli mocniejszy setup?[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 22:23_________________________________________________BTW czy ktos montowal do tytulowego FIMC z Leona ARL?

    podejdzie to bez wiekszej rzezby?

    chcesz zakładać mały cooler z leona żeby osiągnąć 230 km? chyba żartujesz

    zapoznaj się z tym tematem, kolega zrobił 210 KM, dodam tylko że jak sobie przeliczysz koszty to zrezygnujesz :>

    http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=49907.0

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    maly?? :shocked:

    mowie o coolerze z LEON PD150.

    generalnie to potrzebuje info jakie turbiny podejda do motoru AVF

    Coller z ARLa powinien wystarczyc do 230konia jak mysle...?

    Wtryski ALki powyzej 200koni do wymiany...?

    co ze sprzeglem, mam naped Quattro wiec wieksze przeciazenia...

    co z wydechem?

    chlodnica oleju potrzebna?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz osiągnąć moc w granicach 200HP to turbo BRD, wtryski AL, jakiś wielki FMIC, większa chłodnica oleju. Jeśli ponad 200hp to trzeba pewnie już iść w Hybrydy

    Co do montażu FMIC to poczytaj zobaczysz że jest problem z montażem dużego coolera

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Moze akurat kolega ma kilka tys do wydania :D taka moc w a4 to juz cos :D pozdrawiam i zachecam :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km.

    Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km.

    Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek.

    awx tez to dotyczy?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    o kurde...to nie wesolo...ale powiem szczerze ze nie slyszalem jescze o czyms takim...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie ma co panikować, może się koledze akurat jakieś zajechane egzemplarze trafiły. Ale nie oznacza to, że skoro w dwóch tak było to wszystkie tak mają.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km.

    Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek.

    jak by tak było to by juz połowa forum szukała nowego silnika :gwizdanie: jest pare mocnych projektów z forum na bazie AWX i jakos do tej pory nic nie pękło :gwizdanie:

    Wiec musiałes mieć do czynienia z szczególnym przypadkiem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja tez poki co nie slyszalem zeby cos pekalo... co nie zmienia faktu ze moze sie tak dziac...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    z tymi głowicami to koledze chyba chodzi 2.0tdi ,bo w 1.9 to pierwsze słyszę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    90% głowic na tym forum ma pęknięcia,co nie przeszkadza w pracy silnika jedyne 2 jakie udało mi się znaleźć bez pęknięć były produkcji polskiej.

    Szukałem dla siebie głowicy i wiem coś na ten temat ze ciężko było znaleźć nie popękana przy wtrysku,pękniecie leci od zaworu do dziury na dysze wtrysku i tą dziurka w wzwyż.

    Nie wiem czy mi sie zechce,jak zechce to zrobię zdjęcia.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    przebiegi robią swoje i nawet 1,9 możne zastrajkować aczkolwiek 2.0 to juz temat rzeka i nie potrzeba dużego przebiegu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie ma rzeczy idealnych ,ale można pomóc zadbać o dobry serwis i auto napewno sie odwdzięczy ,jak dbasz tak masz,zdaża się ze nie dbają ludzie i robią WIELKIE kilometry autem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a jak to jest z turbinami, da rade wstawic gt22 czy najwieksze co wchodzi to tylko arl?

    jezdze juz rok moim AVFem i powiem szczerze ze brakuje mi juz mocy..te 160koni w takim klocku to jak 100 w ibizie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    bez problemu mozna zamontowac gt22

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Najcześciej co zakladaja turbiny do tego silnika co masz to turbina od 2.0 tdi 170 BRD wiec moze w ta strone zobacz chociaz na 230 kucy to nie wiem czy to starczy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sancho , wymodziłeś coś :mysli: te 160 koni po programie nie wróży nic dobrego ( no chyba że coś chwilowo nie domagało )

    Co do mocy 230 kucy :no: , nie wiem czy nie przekroczysz "bezpiecznej" bariery dla AVF-a :przebiegly:

    Posłuze się wypowiedzią Jaro4444 " 230 kucy w AVF-ie , to jak golenie "cipki" brzytwą :cool1: jeden fałszywy ruch ..... i po ptakach " :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    to zależy do czego kolega szuka auta bo taki AVF 230 km to już nie będzie oszczędny diesel

    a jakieś extra wyścigówki z tego nie zrobisz

    przy takiej mocy zazwyczaj duże turbo nie daje już takiej przyjemnej jazdy w dolnych partiach obrotów bo zwyczajnie ma laga chyba, że wstawisz turbo z 2,7-3,0 TDI podobno dosyć fajnie jada dołem i górę maja mocną a jak chcesz okolice 200 to wstawiaj bezproblemowo BRD i po robocie

    Ja mimo to uważam, moce powyżej 210 km w AVF za powolną taktykę do destrukcji motorowni

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    to zależy do czego kolega szuka auta bo taki AVF 230 km to już nie będzie oszczędny diesel

    a jakieś extra wyścigówki z tego nie zrobisz

    przy takiej mocy zazwyczaj duże turbo nie daje już takiej przyjemnej jazdy w dolnych partiach obrotów bo zwyczajnie ma laga chyba, że wstawisz turbo z 2,7-3,0 TDI podobno dosyć fajnie jada dołem i górę maja mocną a jak chcesz okolice 200 to wstawiaj bezproblemowo BRD i po robocie

    Ja mimo to uważam, moce powyżej 210 km w AVF za powolną taktykę do destrukcji motorowni

    jak takie cudo zamontowac w B5 czy B6 ?? :gwizdanie

    chyba tylko siakis customowy kolek wchodzi w gre :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    BRD? plug&play

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    BRD? plug&play

    raczej chodzilo o turbo z 3.0 tdi

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    BRD? plug&play

    raczej chodzilo o turbo z 3.0 tdi

    A czy to z 3.0 tdi podchocdzi p&p ? Montował ktoś juz do AWX/AVF ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    BRD? plug&play

    raczej chodzilo o turbo z 3.0 tdi

    A czy to z 3.0 tdi podchocdzi p&p ? Montował ktoś juz do AWX/AVF ?

    no przecież można wywnioskować z rozmowy ze nie :facepalm:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A czy gt22 tez podchodzi p&p

    nie i jak dla mnie nie ma sensu montowac czego wiekszego do 1.9 niz BRD... a dlaczego... bo to i tak ciezki klocek i wyscigówki z tego nigdy nie bedzie... a na Gt22 w miescie bedzie tylko meczarnia

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    BRD? plug&play

    raczej chodzilo o turbo z 3.0 tdi

    A czy to z 3.0 tdi podchocdzi p&p ? Montował ktoś juz do AWX/AVF ?

    no przecież można wywnioskować z rozmowy ze nie :facepalm:

    na forum golfa można znaleźć temat na temat montażu turbo z 2,7 i 3,0 TDI w np AVB, AVF

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy