Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Mody AVF na 200+ konia


sancho80

Rekomendowane odpowiedzi

Elo,

do motoru AVF w a4 B6 AVANT co potrzebne zeby osiagnac okolice 230 koni?

czy to bedzie jeszcze w miare bezpieczne dla auta?

slyszalem ze do tych silnikow nie wkladali juz takich dobrych gratow jak do slawetnego ARL ale czy ten motor wydoli mocniejszy setup?[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 22:23_________________________________________________BTW czy ktos montowal do tytulowego FIMC z Leona ARL?

podejdzie to bez wiekszej rzezby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo,

do motoru AVF w a4 B6 AVANT co potrzebne zeby osiagnac okolice 230 koni?

czy to bedzie jeszcze w miare bezpieczne dla auta?

slyszalem ze do tych silnikow nie wkladali juz takich dobrych gratow jak do slawetnego ARL ale czy ten motor wydoli mocniejszy setup?[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2010, 22:23_________________________________________________BTW czy ktos montowal do tytulowego FIMC z Leona ARL?

podejdzie to bez wiekszej rzezby?

chcesz zakładać mały cooler z leona żeby osiągnąć 230 km? chyba żartujesz

zapoznaj się z tym tematem, kolega zrobił 210 KM, dodam tylko że jak sobie przeliczysz koszty to zrezygnujesz :>

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=49907.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maly?? :shocked:

mowie o coolerze z LEON PD150.

generalnie to potrzebuje info jakie turbiny podejda do motoru AVF

Coller z ARLa powinien wystarczyc do 230konia jak mysle...?

Wtryski ALki powyzej 200koni do wymiany...?

co ze sprzeglem, mam naped Quattro wiec wieksze przeciazenia...

co z wydechem?

chlodnica oleju potrzebna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz osiągnąć moc w granicach 200HP to turbo BRD, wtryski AL, jakiś wielki FMIC, większa chłodnica oleju. Jeśli ponad 200hp to trzeba pewnie już iść w Hybrydy

Co do montażu FMIC to poczytaj zobaczysz że jest problem z montażem dużego coolera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km.

Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km.

Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek.

awx tez to dotyczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co panikować, może się koledze akurat jakieś zajechane egzemplarze trafiły. Ale nie oznacza to, że skoro w dwóch tak było to wszystkie tak mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych silnikach na serii pęka głowica,co mówić na 200km.

Ostatnio rozbierałem 2 na czesci pierwsze,i wcale nie jest to taka super konstrukcja jak wszyscy mawiają,uklad korbowo tlokowy jest bez zarzutu ale glowica to porazka,od pekniec przy wylocie wtrysku to wytartych walkow i szklanek.

jak by tak było to by juz połowa forum szukała nowego silnika :gwizdanie: jest pare mocnych projektów z forum na bazie AWX i jakos do tej pory nic nie pękło :gwizdanie:

Wiec musiałes mieć do czynienia z szczególnym przypadkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90% głowic na tym forum ma pęknięcia,co nie przeszkadza w pracy silnika jedyne 2 jakie udało mi się znaleźć bez pęknięć były produkcji polskiej.

Szukałem dla siebie głowicy i wiem coś na ten temat ze ciężko było znaleźć nie popękana przy wtrysku,pękniecie leci od zaworu do dziury na dysze wtrysku i tą dziurka w wzwyż.

Nie wiem czy mi sie zechce,jak zechce to zrobię zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebiegi robią swoje i nawet 1,9 możne zastrajkować aczkolwiek 2.0 to juz temat rzeka i nie potrzeba dużego przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to jest z turbinami, da rade wstawic gt22 czy najwieksze co wchodzi to tylko arl?

jezdze juz rok moim AVFem i powiem szczerze ze brakuje mi juz mocy..te 160koni w takim klocku to jak 100 w ibizie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najcześciej co zakladaja turbiny do tego silnika co masz to turbina od 2.0 tdi 170 BRD wiec moze w ta strone zobacz chociaz na 230 kucy to nie wiem czy to starczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sancho , wymodziłeś coś :mysli: te 160 koni po programie nie wróży nic dobrego ( no chyba że coś chwilowo nie domagało )

Co do mocy 230 kucy :no: , nie wiem czy nie przekroczysz "bezpiecznej" bariery dla AVF-a :przebiegly:

Posłuze się wypowiedzią Jaro4444 " 230 kucy w AVF-ie , to jak golenie "cipki" brzytwą :cool1: jeden fałszywy ruch ..... i po ptakach " :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy do czego kolega szuka auta bo taki AVF 230 km to już nie będzie oszczędny diesel

a jakieś extra wyścigówki z tego nie zrobisz

przy takiej mocy zazwyczaj duże turbo nie daje już takiej przyjemnej jazdy w dolnych partiach obrotów bo zwyczajnie ma laga chyba, że wstawisz turbo z 2,7-3,0 TDI podobno dosyć fajnie jada dołem i górę maja mocną a jak chcesz okolice 200 to wstawiaj bezproblemowo BRD i po robocie

Ja mimo to uważam, moce powyżej 210 km w AVF za powolną taktykę do destrukcji motorowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...