Madbar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Cześć, Slo, co do kiery MF z B6 to sprawa nie jest taka prosta, bo oprócz poduchy potrzeba taki maly moduł-ek do włożenia w kierę, który nawet nie ma swojego numery z ETKI( chyba, że juz ktoś go wyczaił i jednak ma). Wiec wskazane byłoby znalezienie oryginalnej kiery MF od B6, a to nie łatwe...A już np w bezu tak jak u mnie.....:facepalm:Zapomnij. Dlatego ja się zdecydowałem na B7 biorąc pod uwagę wszystkie konsekwencje..... Piechol, co do ostrzeżeń o radarach, to nie spodziewałbym sie fajerwereków i wodotrysków. Jedyne co sie u mnie pojawia, to na mapce tylko znak ograniczenia prędkości z odpowiednią liczbą oznaczającą prędkość dozwoloną w km/h np 40, albo 50. Lub też, jak w innym miejscu zamiast liczby jest duża literka V na znaku. Żadnych komunikatów dźwiękowych ani nic. Baartas, spróbuj wyczyścić laser. 30 min roboty, a efekt zabójczy. Smignęło od razu... ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- A u mnie dziś nic dobrego - zostawiłem A4kę w Dusznikach na przeglądzie zawieszenia... Natomiast Pasek - mój transport powrotny - odmówił posłuszeństwa tuż po wyjeździe z Wrześni. Madas - wielkie dzięki za pomoc i dostarczenie mojego tyłka do domu Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej.. I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło.
Pepin Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Cześć, Slo, co do kiery MF z B6 to sprawa nie jest taka prosta, bo oprócz poduchy potrzeba taki maly moduł-ek do włożenia w kierę, który nawet nie ma swojego numery z ETKI( chyba, że juz ktoś go wyczaił i jednak ma). Wiec wskazane byłoby znalezienie oryginalnej kiery MF od B6, a to nie łatwe...A już np w bezu tak jak u mnie.....:facepalm:Zapomnij. Dlatego ja się zdecydowałem na B7 biorąc pod uwagę wszystkie konsekwencje..... Piechol, co do ostrzeżeń o radarach, to nie spodziewałbym sie fajerwereków i wodotrysków. Jedyne co sie u mnie pojawia, to na mapce tylko znak ograniczenia prędkości z odpowiednią liczbą oznaczającą prędkość dozwoloną w km/h np 40, albo 50. Lub też, jak w innym miejscu zamiast liczby jest duża literka V na znaku. Żadnych komunikatów dźwiękowych ani nic. Baartas, spróbuj wyczyścić laser. 30 min roboty, a efekt zabójczy. Smignęło od razu... ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- A u mnie dziś nic dobrego - zostawiłem A4kę w Dusznikach na przeglądzie zawieszenia... Natomiast Pasek - mój transport powrotny - odmówił posłuszeństwa tuż po wyjeździe z Wrześni. Madas - wielkie dzięki za pomoc i dostarczenie mojego tyłka do domu Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej.. I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło. W 1.9 TDI świece masz chyba zanurzone w oleju .. ale trzeb azdjać pokrywę zaworów w 3.0TDI jest to "na sucho" i łatwo ukręcić, zwłaszcza, że inne stopy metali świeca/głowica i trzeba delikatnie prawo-lewo polewać czymś do wykręcania i przedmuchiwać powietrzem, żeby opiłki nie zostały - piszczało niemiłosiernie - ale oddałem do mechanika i chyba lepiej NGK , pomimo że BERU niby swego czasu robił ori
slo Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 u mnie też tak jak u Madbara, ikonka radaru to po prostu znak z ograniczeniem prędkości. Rezaliśmy dzisiaj z Arkiem między innymi rezystorki do h11 LED, tylko nie ma do czego przykręcić rezystorka.. zostawiony na 5minut na plastiku zaczyna go topić więc temperatura jest niezła.. Ma ktoś pomysł do czego przykręcić te rezystorki ? Bart-S, nie zdążyliśmy wywalić fotela, walczyliśmy z lampami do wieczora. Jutro zabieramy się za fotel.
Pepin Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 co do lasera w RNS-E .. to mój obecny napęd jest w sztywnej prezerwatywce foliowej, żeby się mniej kurzyło w środku btw. mam mapki do MMI 2G chyba pasują do .. jeszcze nie testowałem A4(B8 / 8K) Limousine MMI High 2G (DVD) KW 36/2007 → 22/2009 A4/S4 (B8 / 8K) Avant " KW 03/2008 → 22/2009 A5 / S5 (8T) (Coupe) " KW 08/2007 → 45/2008 A6 / S6 (C6 / 4F) Limousine " KW 05/2004 → 22/2008 A6 / RS6 (C6 / 4F) Avant " KW 02/2005 → 22/2008 A6 (C6 / 4F) allroad quattro " KW 12/2006 → 22/2008 A8 / S8 (D3 / 4E) " KW 26/2002 → 22/2008 Q7 (4L) " KW 06/2006 → 22/2009 ---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- no i mam wrażenie, że po wyczyszczeniu szybciej wczytuje płytkę czy przełącza na mapkę .. zobaczymy jak się rozgrzeje
Bart-S Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej.. Mam już dość serwisów w Poznaniu... Źle spasowany i nie dokręcony zderzak, połamane zaczepy, nie założenie opaski na wąż IC, nie podłączenie świecy przy wymianie PD - to tylko kilka przykładów. Do Dusznik trafiłem z polecenia - zobaczymy jak poradzą sobie z zawieszeniem. Dziś rano dostałem telefonicznie diagnozę - do wymiany zwrotnica (1300zł). Za jej wymianę oraz dwóch wahaczy + geometria i zbieżność = 417zł. Możliwe, że dojdzie coś jeszcze - jutro rano dostaną części i będą składać auto. Czekam na pełną diagnozę. Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej.. I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło. Ze świecami sobie poradzisz sam - kupiłem ori. Do 3-ech pierwszych jest ładny dostęp a do ostaniej niestety trzeba wywalić filtr paliwa (wystarczy, że poluzujesz obejmę i go wyciągniesz nie odłączając przewodów paliwowych). Pamiętaj, że świece potrzebują dłuższej nasadki 10.
fantastic Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Fan widzimy się w BT? mam nadzieje że mój paździoch mnie dowiezie ---------- Post dopisany at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ---------- czemu na forum jest godzina później niż normalnie ?
CHRISMEN Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Cześć, Slo, co do kiery MF z B6 to sprawa nie jest taka prosta, bo oprócz poduchy potrzeba taki maly moduł-ek do włożenia w kierę, który nawet nie ma swojego numery z ETKI( chyba, że juz ktoś go wyczaił i jednak ma). Wiec wskazane byłoby znalezienie oryginalnej kiery MF od B6, a to nie łatwe...A już np w bezu tak jak u mnie.....:facepalm:Zapomnij. Dlatego ja się zdecydowałem na B7 biorąc pod uwagę wszystkie konsekwencje..... Piechol, co do ostrzeżeń o radarach, to nie spodziewałbym sie fajerwereków i wodotrysków. Jedyne co sie u mnie pojawia, to na mapce tylko znak ograniczenia prędkości z odpowiednią liczbą oznaczającą prędkość dozwoloną w km/h np 40, albo 50. Lub też, jak w innym miejscu zamiast liczby jest duża literka V na znaku. Żadnych komunikatów dźwiękowych ani nic. Baartas, spróbuj wyczyścić laser. 30 min roboty, a efekt zabójczy. Smignęło od razu... ---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- A u mnie dziś nic dobrego - zostawiłem A4kę w Dusznikach na przeglądzie zawieszenia... Natomiast Pasek - mój transport powrotny - odmówił posłuszeństwa tuż po wyjeździe z Wrześni. Madas - wielkie dzięki za pomoc i dostarczenie mojego tyłka do domu Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej.. I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło. Ja już po zabiegu - wymieniałem w październiku tj mechanik przy mnie wymieniał zajęło mu to 15 min dojście dobre a rezultat od razu wyczuwalny - teraz pali super
dziadek Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Fan widzimy się w BT? mam nadzieje że mój paździoch mnie dowiezie
Pepin Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej.. I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło. Ze świecami sobie poradzisz sam - kupiłem ori. Do 3-ech pierwszych jest ładny dostęp a do ostaniej niestety trzeba wywalić filtr paliwa (wystarczy, że poluzujesz obejmę i go wyciągniesz nie odłączając przewodów paliwowych). Pamiętaj, że świece potrzebują dłuższej nasadki 10. Madbar .. jakby co służę pomocą z kluczami
variocustoms Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Fantastic ustaw sobie strefę +2 h, powinno pomóc, też tak miałem
Banan Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Vario udało się dziś skończyć ? Bo mijałem ciebie o 19.20 na Leszka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się