Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rafał jak tam łopel ?[emoji6]

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

A dzięki, spisuje się. Po tych dwóch miesiącach posiadania, stwierdzam że właśnie tego oczekiwałem od nowego auta. Czyli sportowego zacięcia i przede wszystkim sztywności zawieszenia i karoserii (zdarza mi się dość ostro jeździć). Można sobie w tym aucie pozwolić na znacznie więcej w porównaniu do Audi. W A4 przy ostrym wchodzeniu w skrzyżowanie/zakręt jest problem z uciekającym przodem - zresztą to pół biedy, większy strach zawsze był żeby d*pą nie rzuciło. W Astrze jakoś tego nie odczuwam. Wchodząc nawet bardzo ostro w skrzyżowanie co najwyżej sunie nieco bokiem całe auto, ale stabilizacja toru jazdy czuwa i nad autem cały czas jest kontrola. Fajne uczucie.

Swoją drogą, tak się zastanawiam co myślą sobie ludzie kiedy spod świateł objeżdża ich Opel. Kiedy robiłem to Audi to nie było szydery. Ale powiedzieć znajomemu że Opel go objechał? :)

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No tak z 1l więcej ale mam wrażenie że ostatnio są większe korki niż zawsze.

Opublikowano

Rafał jak tam łopel ?[emoji6]

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

A dzięki, spisuje się. Po tych dwóch miesiącach posiadania, stwierdzam że właśnie tego oczekiwałem od nowego auta. Czyli sportowego zacięcia i przede wszystkim sztywności zawieszenia i karoserii (zdarza mi się dość ostro jeździć). Można sobie w tym aucie pozwolić na znacznie więcej w porównaniu do Audi. W A4 przy ostrym wchodzeniu w skrzyżowanie/zakręt jest problem z uciekającym przodem - zresztą to pół biedy, większy strach zawsze był żeby d*pą nie rzuciło. W Astrze jakoś tego nie odczuwam. Wchodząc nawet bardzo ostro w skrzyżowanie co najwyżej sunie nieco bokiem całe auto, ale stabilizacja toru jazdy czuwa i nad autem cały czas jest kontrola. Fajne uczucie.

Swoją drogą, tak się zastanawiam co myślą sobie ludzie kiedy spod świateł objeżdża ich Opel. Kiedy robiłem to Audi to nie było szydery. Ale powiedzieć znajomemu że Opel go objechał? :)

Najważniejsze że jesteś zadowolony, ale trzeba pamiętać że Opel jest dużo młodszy od audi i na szpikowany systemami wspomagającym.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To fakt, nie ma co ukrywać. Jakości wykonania też nie ma co porównywać do Audi, bo w starej A4 mam lepsze materiały niż w o wiele młodszym Oplu. Ale parę rzeczy mnie zaskoczyło. Na przykład możliwość odczytu błędów z ECU bez jakiegokolwiek sprzętu. Wciskasz hamulec i gaz i przekręcasz kluczyk, a na wyświetlaczu gdzie normalnie masz przebieg wyrzuca ci błędy. Fajny bajer.

A tak po za tym, choć Ople to niby GM, to jednak nie miałem problemów z przestawieniem się z Audi. Jednak co niemiecka technologia, to niemiecka. Nic za bardzo mnie nie dziwi, w porównaniu do skośnookich skurwysynków, które wszystko robią na opak.

A jeśli chodzi o korki w Poznaniu, to ostatnio ogólnie jakaś masakra. Niech jeszcze rozpoczną kilka remontów które będą trwać wiecznie, to będzie git.

Opublikowano

Jaką tam masz moc i moment?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

I to jest jeden z największych plusów. Audi była dość mocna od dołu i w środkowym zakresie obrotów, natomiast sama góra wydawała mi się już nie tak "interesująca". W Oplu zabawa zaczyna się od 3tyś a potem kolejny przypływ emocji od 5tyś. A że skrzynia jest 6biegowa, więc przełożenia są krótsze to przy dynamicznym przyśpieszaniu używam zakresu obrotów od 5 do 6 tyś. Wtedy silnik pracuje najładniej. Piszę najładniej, ponieważ na wolnych obrotach to ma to kulturę pracy diesla - 1,8T pracuje jednak o niebo lepiej. Za to przy wyższych obrotach, kiedy w Audi silnik już "wyje", w Oplu silnik przyjemnie "miączy" razem z wydechem. Daje to naprawdę fajny efekt. Może to głupie, ale nie raz wyłączałem radio żeby posłuchać tej symfonii podasz "ostrego nabierania prędkości" :)

Opublikowano

200 KM i 262 nm ?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Każde auto ma jakieś plusy i minusy, nie ma idealnych aut.

Wpadnij kiedyś pokazać auto.[emoji6]

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

200 KM i 262 nm ?

Coś takiego z tego co pamiętam.


Wpadnij kiedyś pokazać auto.

Grunwaldzka z tego co pamiętam?

Muszę też dodać że trzeba było zmienić kilka swoich nawyków. Audi jeździło się "lekko". Dwie ręce na kierownicy to trzymałem tylko wtedy kiedy prędkość wzrastała tak, że już nie było żartów. Astrą jeździ się bardziej "sztywno", dwie ręce na kierownicy to już standard. Zresztą teraz póki co Audi jeździ siostra. Jak do tej pory zawsze była za Toyotą ojca, tak teraz płacze na myśl że będę sprzedawał Audi i na Toyotę mówi muł, choć 110KM i spory moment wciska w fotel ale tylko przez chwilę, jak to w dieslu.

Opublikowano

Tak Jutrosinska przy Grunwaldzkiej.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No to się musimy umówić kiedyś. Niedzielę powinienem mieć w miarę wolną, ewentualnie w tygodniu popołudniu.

Opublikowano

Ja w tygodniu mam 2 zmianę.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No to odwrotnie niż ja niestety.

Opublikowano

Wy mi tu piszecie o przyspieszeniu, a ja już prawie 3tyg pedału gazu nie czułem :kox: że o innych plusach mojego nowego coolera którym się nie nacieszyłem to już w ogolę nie wspomnę :kox:

Opublikowano

Max nie zazdroszczę Tobie, pewnie szał Cię ogarnia co?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Pawiem tak: nauczyło mnie to tyle, że już nigdy im prawka nie pokażę, nawet do zwykłej kontroli. Do tego wk***ia mnie fakt, że rozprawa pewnie za 6-8mc więc dawno prawko odbiorę :wallbash:

Kolejna sprawa, jechałem jako drugi, na łuku drogi, strzelali przez znaki, schowani, na filmiku widać ewidentnie, że chciał zatrzymać nas obu, ale zatrzymałem się tylko ja, do tego cały szereg innych okoliczności na moją stronę :kox:

Nie wspomnę, że strzelał z ponad 500m, gdzie Laser Ultralyte ma rozrzut 1mm ruchu urządzenia to po 500m jakies 15m.. do tego brak kalibracji lunety z wiązka lasera, brak statywu etc...

Czas pokaże jak sprawa się skończy :D

Edytowane przez Maxcudo
Opublikowano

Witam Panowie. przepraszam ze się wtrące, Jak wygląda sprawa ze spotami w oddziale Wielkopolskim ?:) zawsze są one w Poznaniu?

Opublikowano

Czołem z Wrocławia :) Panowie, kojarzy ktoś może to auto? http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-kombi-2012r-lift-w-pelnym-s-line-na-zew-wew-nawi-3d-ID6yBCOl.html

wstępnie się nim zainteresowałem, szukam właśnie takiej B8

dzięki!

Opublikowano

Witam Panowie. przepraszam ze się wtrące, Jak wygląda sprawa ze spotami w oddziale Wielkopolskim ? :) zawsze są one w Poznaniu?

Kiedyś w Koninie też zrobiliśmy, ale to wieki temu.

Opublikowano

Kurde szkoda było by bliżej ale może warto wybrać się do stolicy na któregoś :)

Opublikowano

Witam!

Jak najlepiej dojechać do Poznania z Gliwic? Przez Leszno czy przez Gostyń. Przez Śrem podobno są długie korki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...