Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Czyszczenie przepustnicy


wojtek79

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam żadnej uszczelki nie widzę, zresztą u mnie też nie ma żadnej uszczelki :mysli:

ABn5A.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N2ioS.jpg

Czy w tych elementach gdzie zaznaczyłem można się spodziewać miękkiej gumy??tak jak pisałem to może być element z dolotu który mi się oderwał

[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 16:03_________________________________________________aaa...ile ten sklep co podałeś za przesyłkę sobie liczy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy po wyczyszczeniu przepustnicy po odpaleniu na zimnym silniku mam 1200-1300 obr.... silnik telepie nie równo pracuje po ok 2min spadają obroty i wsio działa ok... przpsustnice zadapotwałem ręcznie z kluczyka wedle instrukcji??

przy czyszczeniu podczepiałem też kostkę od sondy lambda bo mi przeszkadzała podpoiołem pod vag wyszło sporo błędów...skasowałem i czekam na efekty na co zwrócić uwagę jeśli będzie nadal się to powtarzać?? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OcPPr.jpg

Pany powiedzcie czy można dostać takie coś gdzieś w sklepie??

Jest to uszczelka dolotu przy przepustnicy.

zUFyr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samej uszczelce powinien być nr. jeżeli jest to część wymienna. W ETCE jest tylko cała ta rura "prowadnica ssąca powietrza" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nigdzie nie mogę dostać samej uszczelki. Liczyłem że może ktoś podpowie o jakimś zamienniku.

No nic trzeba będzie zakupić całą rurę.

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik po zejściu z obrotów utrzymuje 1200-1100....i po kliku sekundach spada na 880obr na vagu zero błędów przepustnica zaadaptowana poprawnie

prawidłowa praca, chodzi o to, że do hamowania i skręcania też potrzebna jest jakaś moc i to jest ten zapas w postaci wolniej opadających obrotów

mam u siebie teraz to samo.... ale nie wydaje mi się to prawidłowe w zadanym a4 takiego czegoś nie widziałem.... czy to aby na pewno normalne? nie uspokoi się to po czasie?[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 09:02_________________________________________________no i klapa po wyczyszczeniu przepustnicy, odłączeniu aku, i zaadoptowaniu poprawnym.... pojedziłem chwile...i mam:

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

da sie skasować ale co chwile wraca....i od razu przepustnica ma wahania niesamowite i jak trzyma to po 1200obrt..... po przy gazowaniu nie raz sie uspokaja i wraca do pozycji normalnej, da sie coś zrobić z tym potencjometrem przepustnicy? jakaś regeneracja ? dogiąć suwaki? nie chce tego ruszać bo nie mam przepustnicy na zmianę... a nowa kosztuje 1500zl a po dalekich poszukiwaniach w mega rabatach 810zl ori VDO, regenerowana VDO 380zl (ale ciekawe co tam zregenerowali...) a podróbki po 350-400zł.

Ma ktoś wiedze na ten temat jak próbować reanimować moją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to jest sposób. Jest gdzieś na forum. Kiedyś to próbowałem zrobić ale mi nie wyszło i musiałem wymienić przepustnice :kwasny:

Chodzi oto żeby otworzyć przepustnice i poruszać dość mocno cały mechanizmem(takimi potencjometrem w środku).trzeba bardzo uważać bo ja to lekko skrzywiłem i już było po przepustnicy.

Po tej ingerencji znów adaptacja i problem powinien ustąpić.

Ja niestety musiałem wymienić bo za bardzo na broiłem.koszt używanej przepustnicy z alledrogo.pl 70zł-działa bez problemu :naughty:

Jakieś pytanie to pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ostatnio pojawiło sie jakies lekkie falowanei obrotow przy puszczeniu gazu podejrzewam ze to wlasnie przepustnica do czyszczenia, do dyspozycji mam rozpuszczalnik nitro, nic sie nie stanie uzywajac nitro do czyszczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie stanie.Chyba wszyscy preferują benzynę ekstrakcyjną :naughty:.Grunt to usunąć wszystkie zabrudzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu możesz tym poruszyć, przecież każde pzyspieszanie powoduje otwarcie tego "dekielka". Po prostu złap za tą część gdzie przypina się linkę od gazu i przekręć w prawo a ten dekielek sam się otworzy i wtedy wyczyścisz dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu możesz tym poruszyć, przecież każde pzyspieszanie powoduje otwarcie tego "dekielka". Po prostu złap za tą część gdzie przypina się linkę od gazu i przekręć w prawo a ten dekielek sam się otworzy i wtedy wyczyścisz dokładnie.

dzięki serdeczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam Panowie takie pytanko. Odświeżę trochę temat. Chodzi o to czy można odczepić tą plastikową częśc od przepustnicy. Opaskę zdjąłem i za cholerę nie chciała wyjśc. W końcu wytargałem cały kolektor z przepustnicą i mam w domu, ale dalej nici z tego. Dodam że mam przepustnicę bez linki (nie taką jak na obrazku, ale chodzi o to samo kolanko, bo beż wyjęcia go cały zabieg nie ma sensu)

5af9d16e435a8338med.jpg

Walić młotkiem na siłę czy jest to nierozbieralna część i połączona na stałe z przepustnicą :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...