Gość hiczkok2 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 witam posiadam przy mojej a4 gwintowane zawieszenie przód auta jest tak obniżony ze zdziera mi opony jeżeli podniosę auto problem znika zależy mi na nisko zawieszonym aucie jest jakieś rozwiazania ?/?
dawcav6 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 napisz jakie koła masz założone i jakie opony oczywiście chodzi mi o rozmiary bez tego nikt ci nie pomoże a nie będziemy sie domyślać
Gość hiczkok2 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 15" opony 195/65 jak i 18" 225/40
dawcav6 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 a jakie masz felgi ?? chodzi mi o oznaczenie ET na feldze jak opony ci zdziera to podejrzewam że nadkoli już nie masz
Gość hiczkok2 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 przy 15 et 45 a przy 18 et30 dadkola sa nie ruszone
dawcav6 Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 masz tu link poczytaj troszke na pewno ci sie to przyda http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5262.0
Gość hiczkok2 Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 nie wiem czy dobrze mnie zrozumiales kolo stoi troche krzywo jest nie taki kat kola jezeli podnosze auto na amortyzatorze kolo sie prostuje wiec opona nie dociera mi i blotnik czy dadkole tylko wiekszy ciezar auta przeniesiony jest na jedna ze stron opony
majkel_majki Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Kąty pochylenia kół są do niczego, to się często zdarza przy mocno przesadzonym obniżaniu auta. Kiedy auto stoi koła masz pochylone na zewnątrz w tzw. negatywie?
GRYFI Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 po wymieanie zawieszenia na inne o innych parametrach trzeba ustawic na nowo geometrię. każde zawieszenie ma inne parametry.
dawcav6 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 dokładnie tak jak pisze GRYFI trzeba ustawić geometrie i kąty i zobaczyć co się będzie działo nie pisałeś że świeżo zmieniłeś zawieszenie
Gość hiczkok2 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 bo nie zmienialem zawiszenia poprostu mam gwintowane i jak jest obnizone przednie kola od gory chowaja sie do srodka a od dolu wystaja na zewnacz pochylenia kola widac golym okiem czyli rozumiem ze geometria powinna pomoc a czykolwiek powinienem zaczac od tega?
combat Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 tylko teraz w wiekszosci stacji,diagnosta wybiera w kompie model auta + rodzaj zawieszenia 1ba/1be i fwd/quattro i ustawia az bedzie "ok" tylko jak jest gwint to wypadalo by pewnie dac jakas poprawke??? mam ten sam problem po zmianie zawieszenia na gwintowane zdziera opony a nastawy zawieszenia pokazuja ze wszystko dobrze.jezdze tylko na seri 195/65/15 luzow w zawieszeniu brak .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się