Kowi87 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Mam problem z odpalaniem auta na zimnym silniku(ale nie zawsze) przed wymiana pompy miałem takie objawy, zapalałem auto po nocy, normalnie kręciło odpalało i po 2-3s gasło, za drugim razem jak chciałem odpalic to juz tak łatwo nie szło, ale odpalał troche po skakał na obrotach do 1tys(jakieś 3-5s) i już OK. Zmieniłem pompe wtryskową na tzw 11ke i do dzisiaj było OK, odpalił ponownie w ten sposób. Co moze być przyczyną?? Kąt wtrysku ustawiony wzorowo w nadarzynie, dawka ustawiona na bogatą, raczej nie mozliwe żeby to sie rozjechało bo pompe wstawiłem jakieś 2tyg temu, wtryski mają korekty wzorowe, wiec raczej to nie jest wina układu wtryskowego Moze to być zalezne od - swiec(dawno ich nie zmieniałem) - filtru paliwa(ma juz10tys najechane) - akumulatora(w zime wstawiony nowy centry) - tyle że jak by aku padł to zapierwszym razem by juz kręcił, a on odpala ze strzała i po chwili gasnie W baku nie ma prawie wachy, na FISie pokazywało 20km dystansu), ale wczesniej zdarzał osie też na większej ilosci paliwa :gwizdanie: Zaraz sprawdze na vagu jakie błedy, ale na 100% bedzie błąd ładowania(zawsze jest).Dodam ze auto na zimnym jak i na ciepłym pracuje równo, nie kopci, ma moc wszystko jest OK tylko to pierwsze odpalenie mnie irytuje Jak myślicie [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2010, 09:28_________________________________________________Takie są błędy Control Module Part Number: 038 906 018 FE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0100SG 2149 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 11111 2 Faults Found: 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Moze być odpowiedzialny za to gaszenie czujnik temperatury paliwa , nastawnik został przełozony tylko, wczesniej też miałem błedy tego czujnika
malcolm25 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Na początek postawiłbym na najprostsze rozwiązania bo te jak zazwyczajs ie okazuje sa najlepsze. Idzie zima i czy tak czy owak zmieniłbym już teraz świece i filtr paliwa. Przyda sie czy tak czy siak a moze problem zostanie przy okazji rozwiazany. Ja miałem problemy z odpalaniem 1,9 TDI 110KM. Zmieniłem rozrusznik, później filtr paliwa i akumulator. Okazało sie ze poprostu 1 świeca była do d*py i to ona sprawiała problemy z odpalaniem. Natomiast w 2.0 HDi problemem okazał sie filtr paliwa, po jego wymianie wszystko wróciło do normy.
Kowi87 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Zakupiłem dzisiaj czujnik temp paliwa i uszczelke pod klapke nastawnika, świece przy okazji też sie wymieni teraz, a co do filtrów zamówie niedługo bo juz mi zostąło 3tys do zmiany oleju i chciałbym to wszystko jednorazowo robić :gwizdanie: filtr paliwa zmieniałem jakos przed marcem
fusse Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 gasniecie silnika jest zwiazane z tym drugim bledem. dotyczy on immobilaizera , zaczalbym od tego.
Kowi87 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Co do tego drugiego błedu, moge go u siebie nazwać stałym, bo mam go od 3 lat jak mam auto i w sumie niewiem jak go ugryść a gasniecie pojawiło sie nie dawno, na początku myślałem ze winna jest pompa wtryskowa, ale okazało sie że nie, zobaczymy jak zamontuje ten czujnik nowy. Kiedys miałem go już walnietego to auto wtedy straciło moc od dołu i mega kopciło, teraz tak nie jest :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 przeciez jest opisane na forum co nalezy zrobic z IMMO. poczytaj to bedziesz wiedzial. uszkodzony czujnik temp. powoduje wejscie silnika w tryb awaryjny zaraz po przekreceniu stacyjki.
Kowi87 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 Chodzi Ci o ten watek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0;highlight=problem+z+immobilaizer U mnie immo jest chyba dokładany, bo mam oddzielny kluczyk z stacyjką na desce rozdzielczej przy głownej stacyjce, jesli nie włoże tego kluczyka to auto w ogóle nie zagada, nie wiem moze to tak jest seryjnie jak sie ma fabryczny alarm. Jeśli problem nie ustanie po zmianie świec i tego czujnika temp paliwa, to zainteresuje sie wtedy tym tutorialem, tyle że u mnie nic nie miga na liczniku(jakis kluczyk)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się