Hugo Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Ja mam totalną serię i 187KM.Jak kupiłem auto to wyszło 153KM seria.Na programie zrobiłem już 65tyś km i nic silnikowi nie dolega.Co 15tys wymiana filtrów i oleju.Program robił Rogalik
Cristoforo Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Ja mam totalną serię i 187KM.Jak kupiłem auto to wyszło 153KM seria.Na programie zrobiłem już 65tyś km i nic silnikowi nie dolega.Co 15tys wymiana filtrów i oleju.Program robił Rogalik seria 153KM
Thom4s Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 No i masz odpowiedź, Hugo miał 153 w serii, czyli dostał od fabryki bonusa. Czy to znaczy, że jego silnik ma się szybciej "skończyć", bo miał 22KM więcej niż seria? Odpowiedź brzmi NIE. Wszystko zależy jak dbasz o samochód i jak dbał poprzedni właściciel. Autko, które podałeś jest forumowe i masz niezłą dogodność żeby o nim poczytać więc, i .
Jarol Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 A no właśnie wkońcu jakaś konkretniejsza odpowiedź. Dlatego zastanawiam sie czy jak silnik ma nalatane 200 tyś (podobno prawdziwe, chociaż jak na 8-letniego diesla w kombi to troche mało) to jak długo jeszcze pociagnie z takim modem. Stad moje dywagacje co by było jak by mu chip zdjac i ujac troche mocy. Ile by zostało z samej mocniejszej turbiny i wiekszego coolera Z samej wydajniejszej turbiny nic nie będzie bo moc bierze się z paliwa a nie z powietrza. Wydajniejszy IC też za dużo nie da. Zawsze możesz włożyć coś pod pedał gazu, wtedy nie zajeździsz silnika bo nie będziesz korzystał z pełnej jego mocy no i nie będziesz musiał wyciągać chipa Seryjny silnik AWX/AVF jak się o niego dba to pewnie przejedzie ponad 500tyś km. Po modyfikacji pewnie troche mniej z 450tyś km. Ale jak ktoś nie dba o auto to nawet 200tyś km silnik nie wytrzyma.
kokos Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 jak o diesla chlopak dbal jak nalezy to brac i sie nie zastanawiac,najwazniejsze mody juz tez masz z glowy ,pilnowac filtrow,oleju,dbac o turbine i zapier...alac a autem jeszcze polatasz az sprzedasz w dobrym stanie.1,9 to naprawde dobry silnik a 200 tys to pikus,Boberek przy dobrze ponad 200 tysiach,nie pamietam dokladnie ilu) wymienil fabryczne sprzeglo
GILI Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Mam T4 2.5tdi, 102KM fabryka,seria po 330tyś.km, 114KM. Auto lata głównie z dwuosiową przyczepą, przeguby wymieniam prawie, co drugą wymianę oleju,co jakiś czas latam nim na zachód 12godzin pod ciężarem zero przerw(jeden postój na lanie) ....,a silnik? Zero dolewek od wymiany do wymiany,oryginalne turbo. Krótko mówiąc,serwis:paski,filtry oleje. Sądzę,że jeśli wszystko będzie zrobione zgodnie ze sztuką,a Ty będziesz odpowiedzialnym użytkownikiem,to jeszcze dużo tyś.km przed wami.
kusiek Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 moim zdaniem na to chyba za bardzo reguły nie ma... ale przy takim podkręceniu to jest duże ryzyko ,że wyspie się coś szybko...
kokos Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 moim zdaniem na to chyba za bardzo reguły nie ma... ale przy takim podkręceniu to jest duże ryzyko ,że wyspie się coś szybko... np.?
PIXI Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Jak dbamy o swoje sprzęty , to nie ma co się obawiać ...... Witek zrobił mi masę radochy :>, a nic się złego nie dzieje ( około 50 tyś km przejechane po programie )
Jarol Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Dla tych co tak myslą że auto zaraz po modyfikacji sie wysypie to napisze jeszcze jedną ciekawostke. Moje poprzednie auto golf z silnikiem AFN ( 1,9 110Km seryjnie). Kupiony z przebiegiem 286tyś, przy około 310tyś km wymieniłem w nim turbo na wydajniejsze do tego wtryski no i program. Moc podniesiona o prawie 50% w stosunku do serii. Autem zrobiłem przez 2 lata około 60tyś km bezawaryjnie jeśli chodzi o silnik. Następny właścicel przejechał nim do tej pory prawie 100tyś i silnik dalej jeździ a ma już grubo ponad 400 tyś km.
sancho80 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 ja mialem ibize ASV na sofcie by Diagtronik, upalalem 1,5 roku dzien w dzien, 2x w tygodniu jezdzilem sie scigac i ciagle auto bylo katowane do odcinki.. po poltoraj roku upalania auto nadal codziennie rano odpalalo bez problemu, zadnych wyciekow procz tego z turbo...ja mam juz 3 tdi i napewno nie bedzie to ostatnie 1.9 bo to jednostka nie do zarypania...
Piotrek98igo Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 najczesciej pisza ta opinie ze sie "cos" wysypie ludzie co jezdza seria
Armi Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 moim zdaniem na to chyba za bardzo reguły nie ma... ale przy takim podkręceniu to jest duże ryzyko ,że wyspie się coś szybko... Uwielbiam takich "znafców". Sami pałują na zimny, zalewają olejem mineralnym ale jak ktoś zrobi chipa czy jakieś niewielkie modyfikacje to zaraz gadają, że się coś posypie. Nie ważne czy silnik ma 50 czy 200KM, ważne jak jest użytkowany i serwisowany.
rob555 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Posypac sie zawsze moze cos...np tynk ze sciany albo cegla z sufitu. Tak samo z silnikiem. Istnieje ryzyko ze cos padnie i tyle. Ale wtedy nie radze wogule kupowac auta....po co narazac sie na ew koszty. Rower i to bez przerzutek bedzie napewno mniej awaryjny. Powiem wiecej...wole 200KM na zmienionej turbinie, IC i pompkach niz 185KM na seryjnych gratach. Bo to juz wtedy rzeczywiscie moze byc niebezpieczne.
Thom4s Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Posypac sie zawsze moze cos...np tynk ze sciany albo cegla z sufitu. Tak samo z silnikiem. Istnieje ryzyko ze cos padnie i tyle. Ale wtedy nie radze wogule kupowac auta....po co narazac sie na ew koszty. Rower i to bez przerzutek bedzie napewno mniej awaryjny. Powiem wiecej...wole 200KM na zmienionej turbinie, IC i pompkach niz 185KM na seryjnych gratach. Bo to juz wtedy rzeczywiscie moze byc niebezpieczne. Tyle w temacie.
Jarol Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Powiem wiecej...wole 200KM na zmienionej turbinie, IC i pompkach niz 185KM na seryjnych gratach. Bo to juz wtedy rzeczywiscie moze byc niebezpieczne. Zgadzam sie w 100%
malcolm25 Opublikowano 24 Września 2010 Autor Opublikowano 24 Września 2010 No i dzięki Panowie za rzetelne podpowiedzi. Teraz wiem na czym rzecz polega. Najważniejsze to w miare możliwości dowiedzieć sie ile motor ma rzeczywiście nalatane no i czy wczesniej go walec przypadkiem nie przejechał (mam na myśli auto) Pomału więc szukam dalej biorąc pod uwage również te z modami. Dzięki raz jeszcze
kokos Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 no i :oklaski:,jakas meska decyzja,szukaj dobrej sztuki i tyle,a jak znajdziesz to sprawdzaj do bolu i nie bedziesz zalowal
aju Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Ten motor najwiecej w serii miał 150KM a nie prawda bo 160
MAGIC87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Ten motor najwiecej w serii miał 150KMa nie prawda bo 160 tongue4 Nie kazdy wie ze w Ibize pakowali BPX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się