Dev 1477 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 jak silnik jest jezdzony na bardzo dobrym oleju do napinacz wytrzyma cale jego zycie. Lancuch max 200tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 dlatego trzeba brać faktury u super sprzedawców itp-EOT A wiecie że są podruby napinaczy na allegro ??? Są tańsze i mają znaczki ale jak weźmiesz do ręki stary i nowy to od razu widać różnice i potrafią paść po przejechaniu 1500km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galec 0 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Hmm czyli jak ja mam u siebie obecnie 277 tkm przelotu a autko posiadam od 236 tkm to wypadało by wymienić łańcuszek?? dodam że nie mam żadnych niepokojących objawów w postaci szurania ani innych hałasów. Możliwe że jeszcze za "niemca" wszystko było pozmieniane?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 jak nic nie slychac to nie ma co sie bawic z wymiana, do ktorej nalezy doliczyc jeszcze koszt nowej uszczelki pod pokrywe ok 90zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu13 2 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 U mnie podobnie-290 tys na blacie i łańcuch z napinaczem nie ruszane-wiem bo mam historię serwisową,leję maxlive valvo 5w/40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 tym bardziej ze ori lancuch plus napinacz jest skalkulowany na 250 000km przebiegu, takze warto To ja już nic nie rozumiem ... u mnie hitlerowiec wymieniał cały zestaw przy 154 tyś na contitech ( o ile wierzyć wlepce ) Po co by miał to robić jeżeli opchnął furę przy przebiegu 156 tyś ? Założę się że wymiana rozrządu kosztowała go co najmniej 400 ojro . Nie widzę w tym sensu i logiki ( ze strony germańca ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 tym bardziej ze ori lancuch plus napinacz jest skalkulowany na 250 000km przebiegu, takze warto To ja już nic nie rozumiem ... u mnie hitlerowiec wymieniał cały zestaw przy 154 tyś na contitech ( o ile wierzyć wlepce ) Po co by miał to robić jeżeli opchnął furę przy przebiegu 156 tyś ? Założę się że wymiana rozrządu kosztowała go co najmniej 400 ojro . Nie widzę w tym sensu i logiki ( ze strony germańca ) . proste masz 250tyś przebiegu :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 U mnie jedynie przy 180tyś. puszczała uszczeleczka pod napinaczem łańcuszka.Uszczeleczka 30zł. + troche pracy i jest lux. Lać olej 5w30 np. Shell i nie myśleć o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galec 0 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 A teraz zadam takie hipotetyczne pytanie co się stanie jak się w porę nie zmieni łańcuszka albo napinacza?? Łańcuszek strzeli = efekt podobny jak po strzeleniu rozrządu?? Łańcuszek przeskoczy = spadek mocy nierówna praca, uszkodzenie silnika?? Czy nic się nie będzie działo po za tym że będzie głośno silnik pracował?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 szybciej strzeli niz przeskoczy, chociaz nie spotkalem sie z takim przypadkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 proste masz 250tyś przebiegu :gwizdanie: Wątpię , auto sprowadzał znajomy z którym jeździłem do niemiec po auta . Chyba że brudne ruskie nasienie bawiło się vagiem w komisie w co wątpię . Edit: popatrzyłem właśnie do serviceplanu jak byk pisze że 166 tyś ( a nie 156 jak pisałem wcześniej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 tym bardziej ze ori lancuch plus napinacz jest skalkulowany na 250 000km przebiegu, takze warto To ja już nic nie rozumiem ... u mnie hitlerowiec wymieniał cały zestaw przy 154 tyś na contitech ( o ile wierzyć wlepce ) Po co by miał to robić jeżeli opchnął furę przy przebiegu 156 tyś ? Założę się że wymiana rozrządu kosztowała go co najmniej 400 ojro . Nie widzę w tym sensu i logiki ( ze strony germańca ) . To Contitech robi łańcuchy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Koles chyba nie zakumal, ze oprocz paska ma jeszcze lancuch na walkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam0551 0 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Witam !! Kolego nie lej minerała. Nie słuchaj głupot pseudomechaników. Ja w swoim ADR miałem takie same objawy. Okazało się że poszedł napinacz łańcucha wałka rozrządu. W zeszłym tygodniu wymieniłem. Powiem tak, jest to grubsza robota, a i napinacz nie jest tani, 520 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się