tomgra 0 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam Zakupiłem vag-a i dzisiaj podłączyłem. Świeci kontrolka AIRBAG. Po skasowaniu powracają dwa błędy: 655 Zapalnik napinacza pasa pasażera - N154 zbyt duża oporność 17849 Zawór recyrkulacji spalin strona 1 - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Proszę o info gdzie szukać przyczyn.... 655 - rozumiem że może być przerwa na kablach, kostkach gdzie szukać tego napinacza ? 17849 - co w związku z zaworem mogę sprawdzić ? Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowal 0 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 655 Zapalnik napinacza pasa pasażera - N154 zbyt duża oporność na 90% przerwa w kablu. EGR może odłączony albo go nie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgra 0 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 655 Zapalnik napinacza pasa pasażera - N154 zbyt duża oporność na 90% przerwa w kablu. Gdzie tego szukać ? Pod tapicerką tam gdzie wchodzi pas ? EGR może odłączony albo go nie masz? Raczej jest bo auto przyjechało z Niemiec a tam chyba nie mają potrzeby odłączania EGRa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 A moze ktos ten EGR zaslepil...? A co do pasa to moze cos z tym autem bylo ze taki blad masz? Moze byl wystrzelony pas i gosc jakies oporniki powkladal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowal 0 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 wydaje mi się ze te napinacze sa w progu koło środkowego slupka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 wydaje mi się ze te napinacze sa w progu koło środkowego slupka. Tak, zapalnik jest przy mechanizmie zwijającym pas, trzeba zdjąć plastiki na środkowym słupku, co do błędu to praktycznie są dwie możliwości jak pisali wyżej koledzy przerwa w połączeniu lub wystrzelony zapalnik, chociaż tu bym się zastanawiał bo jeżeli wystrzelił pasażera to kierowcy też powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgra 0 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 wydaje mi się ze te napinacze sa w progu koło środkowego slupka. Tak, zapalnik jest przy mechanizmie zwijającym pas, trzeba zdjąć plastiki na środkowym słupku, co do błędu to praktycznie są dwie możliwości jak pisali wyżej koledzy przerwa w połączeniu lub wystrzelony zapalnik, chociaż tu bym się zastanawiał bo jeżeli wystrzelił pasażera to kierowcy też powinien Dzięki, podziałam i dam znać... Byłem rozebrałem mam zdjęcie.... co mogę sprawdzić ? http://img836.imageshack.us/img836/4646/pirotd.jpg Czy chodzi o ten brązowy kabelek ? Idzie gdzieś do tyłu.....ktoś wie gdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się