tomasz_p Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Witam Moje autko to co prawda nie Audi lecz silniczek TDI. Posiadam VW Bora 1.9 TDI (AHF) na pompie i ostatnio autko zaczelo mi wiecej spalac jak i rowniez brakuje mu mocy. Spalanie srednie (na ostatnich ok 1000km) wynosi 7.3l(komputer) a w miescie potrafi nawet srednio 10l podpic(troche stania w korkach). Do tego ma problem z moca, widocznie oslabl, mialem problem zeby wyprzedzic Peugeota 1.6 benzyne! Wydaje mi sie ze moze byc to spowodowane ostatnia zmiana rozrzadu (jakies 2 miesiace temu), mechanik wymienil wszystkie rolki, pasek, pompe wody. Nie zna sie on zbytnio na komputerach i takiegoz nie posiada wiec nie sprawdzil po rozrzadie kata wtrysku, a ten wychodzi mi poza zielona linie na wykresie w VagCom. Nie mam jednak zadnych problemow z odpalaniem (pali od reki - zawsze), zadnego bialego dymu. Do tego po zlogowaniu auta temp. wg kompa wynosi kolo 100 Na kokpicie jest stale 90. Prosze pomozcie bo juz nie wiem co sie dzieje Logi statyczne Grupy 000, 001, 003 : http://img693.imageshack.us/img693/778/000001003.jpg Grupy 004, 007, 013: http://img687.imageshack.us/img687/8550/004007013.jpg Grupy 014, 018, 023: http://img818.imageshack.us/img818/8577/014018023.jpg Basic Settings Grupa 000: http://img710.imageshack.us/img710/7610/000rgw.jpg Grupa 003: http://img830.imageshack.us/img830/4104/003jhi.jpg Grupa 004: http://img163.imageshack.us/img163/1355/004dl.jpg Grupa 011: http://img704.imageshack.us/img704/807/011xgp.jpg Logi Dynamiczne Grupa 000: http://img826.imageshack.us/img826/3990/000eg.jpg Grupa 001: http://img843.imageshack.us/img843/7003/001ez.jpg Grupa 003: http://img534.imageshack.us/img534/9863/003oin.jpg Grupa 004: http://img690.imageshack.us/img690/9493/004ioe.jpg Grupa 008: http://img842.imageshack.us/img842/4122/008mk.jpg Grupa 010: http://img295.imageshack.us/img295/1227/010ale.jpg Grupa 011: http://img217.imageshack.us/img217/1926/011vv.jpg Czekam na wasze wypowiedzi
ciahciah Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 wymień filtr powietrza jeżeli chodzi o firmę polecam wyłącznie knecht, wymiana filtra paliwa też może przynieść poprawę o 0,25L/100km temp 100C powiem ci że mam to samo, ale na razie nie wiem sam dlaczego... może termostat nie bardzo, mój ma pół roku, ori z aso.. statyczny kąt wtrysku masz źle ustawiony, to pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0;highlight=k%B1t+wtrysku gruntownie sprawdź szczelność dolotu od filtra powietrza do kolektora ssącego, każde zaolejenie na rurach będzie oznaczać nie szczelność którą musisz zlikwidować, po dociągaj opaski przydławienie mocy nie jest z winy rozrządu tylko z winy nie stabilnej pracy turbiny, po jeździj z pedałem w podłodze jakiś czas. Jak zrobisz wszystko co proponuje zapraszam z logami dynamicznymi 000 003 008 010 011, z 000 basic setting i 001 statycznym
przemik Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Koniecznie ustaw zapłon. Po tym pokaz znow logi 000 Basic Settings, 004 stat i 004 dyn... Na moje niewprawne oko... termostat sie zacina... trzeba bedzie zmienic. 98 stopni o troche za duzo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się