Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


DareQ

Rekomendowane odpowiedzi

A pisałeś że w parze tylko wymiana, więc jak to ma być do końca??[br]Dopisany: 20 Luty 2011, 14:00_________________________________________________W parze czyli N75+ G71

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj a ty miałes dokładnie to samo co ja? jakzimny silnik to bardziej odczuwalne jade daje 1 bieg i do 2200 obr puszczam gaz a tu takie echo od strony turba aż czsami mi silnik zdławi i zgasnie jak sie zagrzeje jest lepiej nie gasnie ale jednak to takie trące metaliczne echo pozostaje niechcę pchac kasy w ciemno wsyscy piszą ze tak mają i jezdza ale raczej tak byc nie powinno mam kolege ma a6 silnikiem awx przebieg 380 tys kilometrów i nic takiego nie wystepuje u niego podmienie zaworek n75 od niego jak nie pomoże to jeszcze czujnik cisnienia doładowania zmienie jak naprawie to to napewno opisze to na forum zeby zamnąc tego tasiemca bo dużo tu pytan i dużo odpowiedzi a konkretne może ze dwie miałem już pare tdi w tym toledo III 2005 I WŻADNYM CZEGOS TAKIEGO NIE MIAŁEM wiec powiedzenia ten typ tak ma nie przekonuje mnie wogule pozdrawiam.[br]Dopisany: 20 Luty 2011, 14:05_________________________________________________włąsnie tak zrobie jako pierwszy zamienie g71 potem n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli g71 jest uwalony to vag pokaże ale większość z was ma ten czujnik ulepiony olejem nawet o tym nie wiedząc, a w tedy może on pokazywać nieprawidłowy odczyt przelotu powietrza. Oczywiście można go umyć tak jak np przepływke ale jak coś uszkodzicie to będziecie szukać winnego. A co do n75 to na vagu można zrobić logi i zaobserwować jak zachowuje się turbulum a konkretnie kierownice i nie jest to miarodajne bo większość z was ma przypieczone kierownice nie wiedząc o tym a nawet gotowi jesteście się spierać bo przecież sztanga chodzi lekko i bez oporów. Tyle tylko że opada płynnie bo popycha ją sprężyna w przeciwieństwie do np: afn gdzie jej nie ma i łatwiej jest to sprawdzić, a n75 może nie pracować w 100% a na pewno nie pracuje jeżeli macie owe szuranie przy schodzeniu z obrotów, dzieje się tak o czym już pisałem,po przygazowaniu n 75 pociąga sztange do góry, puszczając gaz n75 ma za zadanie opuścić sztange na sam dół a po uzyskaniu roboczych obrotów ok 820/850 unieść ją lekko do góry. Jeżeli się przycina lub dostaje błędny odczyt z g71 dzieje się to co slychać :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłby ktos podać nr częsci tego zaworu n75 i czujnika g71. Wymienie moze to pomoze.

N75 8E0906627A

G71 038906051C

Jeśli wymienisz koniecznie napisz, czy to coś dało.

--

Pozdrawiam

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 8E0906627A

występuje do nr nadwozia 8e-2-450000 po tym nr jest 8E0 906 627 C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymieniali już tego czasem ? ktoś tam niech da znać kto pamięta cały temacik, itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie pojawia się N75 ale G71 nie kojarzę. Może coś w tym jest, że trzeba wymienić w parze ?? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiscie oba z przesyłką wyrwałem za 280 ;-)

a wracajac do samej wymiany to rozumiem ze tam nie musze sie obawiać jakiegoś zapowietrzenia albo bog wie jeden czego ?? :D

oczywiscie po wymianie dam znac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...