Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Problem z turbiną


true

Rekomendowane odpowiedzi

A jak twoje auto, nie psuło się tak? :) Z czym miałeś problemy?

za wyjatkiem zatkanych wtryskow ktore wynienilem na nowe zeby miec psokoj to z niczym.Przejechalem juz 40 tys. z czego 20 po programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdzi miałes też problem z poźnym wstawaniem turbo o ile dobrze pamiętam iwymieniałeś uszczelkę pod pokrywą zaworów :)

no tak ale nie nazwal bym tego problemem czy jakas awaria bo auto jezdzilo i bylo sprawne a wymienialem ja tylko z ciekawosc czy faktycznie cos to poprawi.I porawilo turbo wstaje 200 obr. nizej a to co wy tu piszecie to jakis koszmar , praktycznie usterki zmuszajace do powrotu na lawecie :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego przenigdy 2.0 TDI. Przenigdy z tym złomem co kolwiek. Jak mozna było sobie tak zniszczyć opinie po takich silnikach jak 1.9 TDI.

Wielki szacun za wytrwałość i zycze by juz nic sie nie wysrało. Ja snigam AJMem 3 lata i tylko wycięłem kata. NC.

Szok.

Pozdro

ZC

Bo ja wiem czy nalezy wszystkie 2,0 TDI przeklinac? Predzej bym to podzielil na 2,0TDI PD i 2,0 TDI CR- z czego te drugie sa juz bardziej obiecujace...

Ja zrobilem tez juz na moim BRD 130 000km, i musze powiedziec ze nie mialem az tylu przypadkow co TRUE ale pare sie tego znalazlo, chociaz jezeli chodzi o SAM silnik to nie sprawia problemow tylko osprzet. Jak EGR x2 , wtryski, czujnik roznicy cisnienia FAP, zuzycie paliwa, oleju, opon. Sie zobaczy jak dlugo sprzeglo da rade i zawieszenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój ma już 196 tys, przez te wszystkie awarie jakie miałem, kiedy słysze dzwięk zygnalizujacy rezerwe paliwa, serce podchodzi mi do gardła, co tym razem pojawi sie na wyświetlaczu komputera..

O kulfa, szacun za wytrwałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój ma już 196 tys, przez te wszystkie awarie jakie miałem, kiedy słysze dzwięk zygnalizujacy rezerwe paliwa, serce podchodzi mi do gardła, co tym razem pojawi sie na wyświetlaczu komputera..

powiem ci ze mam dokładnie to samo , i niestety mimo ze jakoś specjalnie mi nie dlao popalic to prawa jest taka , ja niestety nie ufam temu autu i dlatego nie planuje nim dugo jeździć a ze odolnie diesle audi bardziej mnie rozczarowany niż zrobiły pozytywne wrażenie , będę wielkiej kropce co tu potem kupić.Marzy mi sie 3.0TDi ale zwyczajnie boje sie tych silników sa za skomplikowane do tego jeszcze ci zasrani ekolodzy wymusili DPF wiec jeszcze więcej jest do zepsucia , i coraz bardziej skłaniam sie ku 2.0T to jednak mej skomplikowany silnik nie wrażliwy tak na paliwo itp. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój ma już 196 tys, przez te wszystkie awarie jakie miałem, kiedy słysze dzwięk zygnalizujacy rezerwe paliwa, serce podchodzi mi do gardła, co tym razem pojawi sie na wyświetlaczu komputera..

powiem ci ze mam dokładnie to samo , i niestety mimo ze jakoś specjalnie mi nie dlao popalic to prawa jest taka , ja niestety nie ufam temu autu i dlatego nie planuje nim dugo jeździć a ze odolnie diesle audi bardziej mnie rozczarowany niż zrobiły pozytywne wrażenie , będę wielkiej kropce co tu potem kupić.Marzy mi sie 3.0TDi ale zwyczajnie boje sie tych silników sa za skomplikowane do tego jeszcze ci zasrani ekolodzy wymusili DPF wiec jeszcze więcej jest do zepsucia , i coraz bardziej skłaniam sie ku 2.0T to jednak mej skomplikowany silnik nie wrażliwy tak na paliwo itp. itd.

Zapraszam do AVG, nadal można dorwać eleganckie egzemplarze z przebiegiem 140 tys.km z Niemiec.

I nie pisać mi tu, że kręcone, bo wiem, widziałem, szukałem, sprawdzałem i takiego nabyłem.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do AVG, nadal można dorwać eleganckie egzemplarze z przebiegiem 140 tys.km z Niemiec.

I nie pisać mi tu, że kręcone, bo wiem, widziałem, szukałem, sprawdzałem i takiego nabyłem.

Pozdro

nie przekanasz mnie to nie chodzi nawet o 2.0TDI ja po prostu chyba nie jestem czlowiekiem lubiacym TDI.

Cale zycie jezdzilem benzynami i mi po prostu praca TDI nie odpowiada , a tych na PD to juz wogole.

Jedynie fajne pracujace to V6 ale przerazaja mnie koszty eksploatacji , napraw jk cos sie wysypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

110PS A 170PS to przepaść. AVG jest za słabe dla mnie. Turdzi powiem ci że jeżdze czesto też A5 2.0tdi 170ps Q i mimo że niby takie same parametry ma to auto (choć wiadomo że to juz jest CR) to jeździ sie tym o niebo lepiej niż naszymi BRD. Mało tego A5 jest cięższe od A4 i mam wrażenie że lepiej sie zbiera. Tez myslalem o 2.0 T ale będe myślał po prostu o przesiadce na audi z silnikami CR. Bo jeśli chodzi o spalanie to 2.0T pali prawie tyle co BMW 335i (a to ma 306PS)..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli zostane przy TDI to tylko 3.0 , inych wogole nie biore pod uwage ale na dzis to sklaniam sie bardziej do 2.0T , nie robie teraz duzych przebiegow wiec 2l w ta czy w ta nie robi roznicy.

Tez jezdzilem 2.0 TDI CR i jest to o niebo lepszy silnik zwlaszcza jesli chodzi o kulture pracy i bylo to B8 Avant 170KM.W moim odczuciu jecho dokladnie jak moje auto ale na dluzsza mete jest to dla mnie troche za slabe.Jak to sie mowi pozyjemy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jak tak czytam te wasze głównie przeciw, czasami za... to aż się boję.

Planowałem jeździć tym autem przez 3 lata, ale teraz poważnie sie zaczynam zastanawiać czy nie zastanowić się nad zmianą za jakiś roczek.

Sam nie wiem, miejmy nadziej że nie będzie to aż tak awaryjne auto, chociaż zapowiada się inaczej.

Pozdrawiam

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jak tak czytam te wasze głównie przeciw, czasami za... to aż się boję.

Planowałem jeździć tym autem przez 3 lata, ale teraz poważnie sie zaczynam zastanawiać czy nie zastanowić się nad zmianą za jakiś roczek.

Sam nie wiem, miejmy nadziej że nie będzie to aż tak awaryjne auto, chociaż zapowiada się inaczej.

Pozdrawiam

Jarek

to nie tak , ogolnie jestem z auta zadowolony , po prostu w rodzinie nigdy nie bylo diesla a to moj pierwszy TDI moze dlatego nie moge sie przyzwyczaic.I pamietaj ze w duzej mierze auto samo z siebie sie nie psuje , zazwyczaj pomaga mu wlasciciel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie z tym BRD same problemy, mi dzisiaj właśnie padł czujnik 1 temp.spalin g235 - warto zakładać nowy ? Czy używke??

Jakie masz objawy? Skąd wiesz że to ten czujnik? [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:38_________________________________________________

to nie tak , ogolnie jestem z auta zadowolony , po prostu w rodzinie nigdy nie bylo diesla a to moj pierwszy TDI moze dlatego nie moge sie przyzwyczaic.I pamietaj ze w duzej mierze auto samo z siebie sie nie psuje , zazwyczaj pomaga mu wlasciciel.

Hehe to pasowało by określić jakie to jest poprawne używanie auta? Bo w sumie jeżdżę normalnie, nie piłuję go cały czas :) Czasami mi się zdarzy. Staram się trzymać nie mniej niż 2tys obrotów przy spokojnej jeździe by nie męczyć silnika.

No wyłączam od razu rozgrzanego silnika, pozwalam mu pochodzić na wolnych obrotach chwilę.

Co jeszcze? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to pasowało by określić jakie to jest poprawne używanie auta? Bo w sumie jeżdżę normalnie, nie piłuję go cały czas :) Czasami mi się zdarzy. Staram się trzymać nie mniej niż 2tys obrotów przy spokojnej jeździe by nie męczyć silnika.

No wyłączam od razu rozgrzanego silnika, pozwalam mu pochodzić na wolnych obrotach chwilę.

Co jeszcze?

a wiesz kto i jak nim jezdzil :wink4: bo FiodoRR ma np: auto pofirmowe a to troche tlumaczy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...