Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDG] Modyfikacja 2.5 TDI 163PS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie opalca Ci sie robic nic przy Twoim silniku. Przyrost bedzie w granicach 10-15PS.

Opublikowano

Da sie poprawic, ale nie beda to duze przyrosty.

Opublikowano

Flyer czy piszesz, że przyrosty będą nieduże i że się nie opłaca o silniku BDG 163PS ?? Dlaczego, możesz to rozwinąć?? Myślałem, że wszystkie zdrowe 2.5 przyzwoicie się poprawia :disgust: Oczywiście przyzwoicie nie równa się zarąbiscie, jak to jest w 1.9... Rozwiń myśl..

Opublikowano

Da sie poprawic, ale nie beda to duze przyrosty.

to nie jest wolnossak zeby przyrosty byly z rzedu 10KM i to w gornym zakresie obrotow...mysle ze z to pytanie o przyrostach powinienes zadac Rogalowi...
Opublikowano

W silnikach na "B" (i nawet w niektorych AKE) sa blokady na pompie paliwa (i nie tylko), stad dosc ograniczone pole manewru dla tunera... To wszystko.

Opublikowano

ciekawe czy jest to blokad cos w stylu elektronicznej czy jakies zweżki czy coś w tym stylu ;(

ja liczyłem na 190 km i grubo ponad 400 Nm

Opublikowano

Czyli nieprawdą jest, że nowsze 2.5 (B..) robi się do ponad 220 PS i niemal 500 NM? Tak słyszałem.. Bo AKE >2001 w allroad'ach standardowo w Niemczech dostawały czip na bodaj 209 PS ..

Opublikowano

Czyli nieprawdą jest, że nowsze 2.5 (B..) robi się do ponad 220 PS i niemal 500 NM? Tak słyszałem.. Bo AKE >2001 w allroad'ach standardowo w Niemczech dostawały czip na bodaj 209 PS ..

ale robione przez nadwornych tunerów audi, którzy od producenta mają całą dokumentację gdzie co i jak ;)

niestety różne limitery zaszyte w samym sofcie pompy są jak na razie przez naszych tunerów jeszcze nie rozgryzione, i stąd potoczne opinie że te silniki nie nadają się do chipsa.

Opublikowano

To znaczy że BAU nie da się "podkrecić"? Lepiej (z tego powodu) celować w AKE?

Opublikowano

Na ta chwile chyba nie da sie, chociaz Rogal podobno walczy z tym tematem. Niektore AKE tez maja blokade. Nie wiem, czy sam jej nie mam... :mysli:

Opublikowano

Na ta chwile chyba nie da sie, chociaz Rogal podobno walczy z tym tematem. Niektore AKE tez maja blokade. Nie wiem, czy sam jej nie mam... :mysli:

To dopiero byłaby masakra mister Flyer :decayed:
Opublikowano

No to Panowie teraz dopiero jest powód do trafedii!! Wszyscy krzyczą, dogryzają, że złom, że wałki, że VP44, że odma, że turbina a zwykły szczęśliwy posiadacz 2.5 musi się jeszcze dowiedzieć, że jeśli już zmieni starego AFB na jakże wspaniałe (i drogie) Bcośtam to wcale nie zyska możliwości dowalenia takiego programu, coby choć raz , niewazne już jakim kosztem, posiadaczy AWX-ów "oczarować" :kox::D

Opublikowano

nigdy nikomu nie polecałem 2,5tdi i nigdy tego silnika nie polece - nawet wrogowi

plus koszty rozrządu - min 3 kafle

Opublikowano

poziek

plus koszty rozrządu - min 3 kafle

dlatego jak coś to trzeba już kupować takiego co miał świeżo wymieniony rozrząd... z 2,5 TDI to podoba mi się tylko praca V6 i nic więcej... sorry za OT ! :kox:

Opublikowano

Jezdzilem rok 1.9, po przesiadce na 2.5 nigdy nie powroce juz do R4 :)

poziek: To co wydam na rozrzad, posiadacz 1.8T wyda na paliwo w ciagu roku :evil: Np. Brynia (15-17/100?) :decayed:

Opublikowano

nie no faktycznie wogule to sie czuje jakby sie jezdzilo bendzynka a ja akurta kupilem z rozrzadem ktory ma najechane 27 000, mam nadzieje ze rogal wkoncu opanuje to z tymi blokadami bo by sie chcialo troche wiecej Nm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...