wrobsipl Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 najblizej tez miałbym do świątka możesz napisac cos więcej ??? 2.5 tdi tez robia ??? wydzielony z http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9450.msg117916.html#msg117916 ależ z was wredni OTpikowcy [pre_pl]
Flyer Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 Nie opalca Ci sie robic nic przy Twoim silniku. Przyrost bedzie w granicach 10-15PS.
wrobsipl Opublikowano 16 Września 2007 Autor Opublikowano 16 Września 2007 powaznie myślałem ze jednak da się coś poprawic żeby to było odczówalne
Flyer Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 Da sie poprawic, ale nie beda to duze przyrosty.
biedruch Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 Flyer czy piszesz, że przyrosty będą nieduże i że się nie opłaca o silniku BDG 163PS ?? Dlaczego, możesz to rozwinąć?? Myślałem, że wszystkie zdrowe 2.5 przyzwoicie się poprawia Oczywiście przyzwoicie nie równa się zarąbiscie, jak to jest w 1.9... Rozwiń myśl..
Piotrek98igo Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 Da sie poprawic, ale nie beda to duze przyrosty. to nie jest wolnossak zeby przyrosty byly z rzedu 10KM i to w gornym zakresie obrotow...mysle ze z to pytanie o przyrostach powinienes zadac Rogalowi...
Flyer Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 W silnikach na "B" (i nawet w niektorych AKE) sa blokady na pompie paliwa (i nie tylko), stad dosc ograniczone pole manewru dla tunera... To wszystko.
wrobsipl Opublikowano 16 Września 2007 Autor Opublikowano 16 Września 2007 ciekawe czy jest to blokad cos w stylu elektronicznej czy jakies zweżki czy coś w tym stylu ;( ja liczyłem na 190 km i grubo ponad 400 Nm
biedruch Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 Czyli nieprawdą jest, że nowsze 2.5 (B..) robi się do ponad 220 PS i niemal 500 NM? Tak słyszałem.. Bo AKE >2001 w allroad'ach standardowo w Niemczech dostawały czip na bodaj 209 PS ..
SebMis Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 Czyli nieprawdą jest, że nowsze 2.5 (B..) robi się do ponad 220 PS i niemal 500 NM? Tak słyszałem.. Bo AKE >2001 w allroad'ach standardowo w Niemczech dostawały czip na bodaj 209 PS .. ale robione przez nadwornych tunerów audi, którzy od producenta mają całą dokumentację gdzie co i jak niestety różne limitery zaszyte w samym sofcie pompy są jak na razie przez naszych tunerów jeszcze nie rozgryzione, i stąd potoczne opinie że te silniki nie nadają się do chipsa.
AndyN Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 To znaczy że BAU nie da się "podkrecić"? Lepiej (z tego powodu) celować w AKE?
Flyer Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 Na ta chwile chyba nie da sie, chociaz Rogal podobno walczy z tym tematem. Niektore AKE tez maja blokade. Nie wiem, czy sam jej nie mam...
Norbi Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 Na ta chwile chyba nie da sie, chociaz Rogal podobno walczy z tym tematem. Niektore AKE tez maja blokade. Nie wiem, czy sam jej nie mam... To dopiero byłaby masakra mister Flyer
biedruch Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 No to Panowie teraz dopiero jest powód do trafedii!! Wszyscy krzyczą, dogryzają, że złom, że wałki, że VP44, że odma, że turbina a zwykły szczęśliwy posiadacz 2.5 musi się jeszcze dowiedzieć, że jeśli już zmieni starego AFB na jakże wspaniałe (i drogie) Bcośtam to wcale nie zyska możliwości dowalenia takiego programu, coby choć raz , niewazne już jakim kosztem, posiadaczy AWX-ów "oczarować"
poziek Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 nigdy nikomu nie polecałem 2,5tdi i nigdy tego silnika nie polece - nawet wrogowi plus koszty rozrządu - min 3 kafle
alvaro Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 poziek plus koszty rozrządu - min 3 kafle dlatego jak coś to trzeba już kupować takiego co miał świeżo wymieniony rozrząd... z 2,5 TDI to podoba mi się tylko praca V6 i nic więcej... sorry za OT !
wrobsipl Opublikowano 18 Września 2007 Autor Opublikowano 18 Września 2007 mimo to juz nigdy nie kupie 1.9 tdi
Flyer Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Jezdzilem rok 1.9, po przesiadce na 2.5 nigdy nie powroce juz do R4 poziek: To co wydam na rozrzad, posiadacz 1.8T wyda na paliwo w ciagu roku Np. Brynia (15-17/100?)
wrobsipl Opublikowano 18 Września 2007 Autor Opublikowano 18 Września 2007 nie no faktycznie wogule to sie czuje jakby sie jezdzilo bendzynka a ja akurta kupilem z rozrzadem ktory ma najechane 27 000, mam nadzieje ze rogal wkoncu opanuje to z tymi blokadami bo by sie chcialo troche wiecej Nm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się