graba83 0 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Witam Ostatnio doszły mnie dziwne odgłosy z silnika i dokładnie nie wiem co to może być(dziwne stukanie na wolnych obrotach i rzężenie), najczęściej tak było jak był zimny z ranka więc myślałem że to może być przez temp w nocy, ale dzis było też tak i na rozgrzanym teoretycznie bo na wskazówce jest 85stopni, a jak przycisne to 90 i mam słabe ogrzewanie, ale to jest wina termostatu i nieodpowietrzonego układu chłodzenia, chyba że jest to ze sobą jakoś powiązane. Wrzucam dwa filmiki , sory za jakośc ale z tel i było ciemnawo już. 1 jest ze środka auta, a drugi przy otwartej masce i tel przesuwałem po okręgu od środka przez turbo, aku i pompę. Dzięki za wszelkie trafne sugestje. Środek Zewnatrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi1977 0 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 W mojej A4 z 96 mialem taki sam odglos i byly to szklanki, jedna była zapadnieta a drugiej nie wiele brakowało, wymieniłem komplet i nie ten silnik(dzwiek) az miło było go słuchac. Jeszcze sprawdz czy ten dzwiek dochodzi od strony koła z prawej strony/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Mój podobnie chodzi, ale tego dźwięku metalicznego nie słychać. Ile kosztuje wymiana szklanek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Dokładnie bardziej jest to słychać z prawej strony Skoro by to były szklanki to miniejwięcej o ile by mi to mogło odchudzic portfel, a może wlać taki środek Hydro-Stossel Additiv Liqui Moly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Spróbuj najpierw tym środkiem, produkty Liqui Moly są bdb. Nie szkodzą, a nawet czasami pomagają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 a olej jaki masz zalany ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik 0 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 tez jestem zdania ze szklanki na poczatku sprawdzil bym olej czy wogole jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 olej sprawdzam systematycznie, a zalany mam mobilem 10w40 do diesela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 tak między Bogiem a prawdą powinien by 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 za szklanki ina w motoryzacyjnym płaciłem 135zł z jakąś tam zniżką, wymiana samemu nie robi większych problemów jest opisane i da rade to zrobić samemu. Jak ktoś raz ściągał przód to to chwila moment, a piszą że magicy bez ściągania potrafią ja tam ściągałem i teraz jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 zdania zawsze były podzielone na temat czy lac 5 czy 10w40 wybrałem ten drugi bo autko ma już swoje najezdzone i według mnie ta opcja była lepsza, a co do ceny za szklanki to jeszcze nie jest tak tragicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 nie ma znaczenia ile ma najezdzone wazne jest ile jeszcze pojezdzi przez lanie nieodpowiedniego oleju nie sam układ korbowo-tłokowy ale podzespoły dostaja w d....e takie jak turbina i hydraulika a tak na marginesie skąd wyszła teoria ze jak silnik ma w d....e kilometrów to trzeba lac olej o gorszych parametrach :mysli: w/g mnie z nieznajomości całego tematu, pisza bzdury o rozszczelnianiu itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 no dobra a załuzmy gdybym go zalał teraz syntetykiem to jaki by to miało skutek dla motoru skoro smigał na 10w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 na pewno zacznie inaczej "cykac" :> na poczatku bedzie chodził nieco glosniej pozniej sie wszystko uspokoi wypłucze stare syfy i bedzie GIT :good: :good: ja zmieniam olej co pól roku albo co 8tkm, ostatnio wymieniałem łancuch w starym AJL-u bo za bardzo było głosno od jego strony jak zdjałem pokrywe to oniemiałem, było tak czysto jakby silnik miał nalatane kilka tysiecy a nie ponad 300tkm jednym słowem warto inwestwowac w dobry olej :good: :good: :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi1977 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Koszt wymiany szklanek miesci sie w okolicach 250pln. Ja bynajmiej tyle zapłaciłem w servisie Boscha. Wiec kwota nie duza. A róznica duza. O chydraulike silnika lepiej dbac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 nie jestem pewien ale chyba przy wymianie szklanek trzeba wymienić coś jeszcze nie pamiętam dokładnie co, bo tylko mechanik mi o tym wspominał, coś mi się kojarzy z jakąś uszczelką lub czymś podobnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 tak masz rację dziś się dowiedrziałem że jest tam uszczelka pod pokrywę zaworów auto stoi u kumpla i jest w fazie ostrej naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 uszczelka pokrywy do wymiany oraz uszczelnienie od strony nakretek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 ale zamiast kupywac uszczelke za prawie 40 zl. lepiej kupic sylikon specjalny kazdyt sklep motoryzacyjny go ma ,sprawdza sie przynajmniej w moim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 ale zamiast kupywac uszczelke za prawie 40 zl. lepiej kupic sylikon specjalny kazdyt sklep motoryzacyjny go ma ,sprawdza sie przynajmniej w moim przypadku Świetny pomysł, jak w starych polonezach i fiatach. Uwaga, silikon koniecznie musi być czerwony! Inaczej nie ma TEGO efektu: <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się