Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik wpada w tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważyłem że po nagrzaniu do temp. roboczej ( 90`C ) mój AEB czasami podupada na mocy . Cały czas walczę z ogarnięciem ECU ( nie widzi przepustnicy - musze podmienić ECU na inne ) . W niedzielę zaprowadziłem mojego parcha na rolki , zagrzałem silnik do 90`C i chłopaki zrobili mi pomiar . Po zobaczeniu wykresu wpadłem w furię . Moc i moment na poziomie dreswagena trzeciej generacji ... :shocked: Słabo znam się na wykresach ale wg mnie turbo wogóle nie wstaje . Co do mojego ECU -> cały czas wyskakuje błąd podstawowego ustawienia przepustnicy , nie daje się zaadoptować pomimo wymiany , chłopaki z DynoSoftu postawili diagnozę " uwalone ECU " . Czy to może być przyczynom tak słabego wyniku czy szukać w obrębie turbiny , węże , N75 itp ? Doładowania nie znam nie zakupiłem jeszcze wskaźnika .

ea8e5656d119b68cm.jpg

Opublikowano

kup wskaznik najpierw bo to podstawa

n75 do podmianki

sprawdz gruszke czy utrzymuje cisnienie

sprawdz czy masz klapke w turbinie bo moze poleciala w wycech

kat

Opublikowano

sprawdz czy masz klapke w turbinie bo moze poleciala w wycech

ma to jakąś nazwę bo chętnie bym o tym poczytał ale nie wiem jak to się nazywa :embarrassed:

Opublikowano

sprawdz czy masz klapke w turbinie bo moze poleciala w wycech

ma to jakąś nazwę bo chętnie bym o tym poczytał ale nie wiem jak to się nazywa :embarrassed:

WG

Opublikowano

dsc0173m.jpg

musisz wyjac wydech

Opublikowano

WG

:wallbash::polew: no tak ... lepiej być głupim przez chwilę niż przez całe życie ... nie skojarzyłem :gwizdanie:

dsc0173m.jpg

musisz wyjąc wydech

to przy tej okazji wypadało by już kata wycinać :mysli:

dziękuję za info ja posprawdzam to wrócę do tego tematu . :notworthy:[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 23:46_________________________________________________sprawdziłem doładowanie na 3 biegu pod górę estakady . Wynik to 0,3 bara na każdym biegu . Czyżby faktycznie WG się uchylała za szybko ?

Opublikowano

Innych błędów w "silniku" nie masz? U mnie było 0,3 bara na padniętym czujniku spalania stukowego.

Opublikowano

tylko przepustnica ale z ciekawości wepnę pod vaga jutro i zrobię statyczne .

Opublikowano

WG

:wallbash::polew: no tak ... lepiej być głupim przez chwilę niż przez całe życie ... nie skojarzyłem :gwizdanie:

dsc0173m.jpg

musisz wyjąc wydech

to przy tej okazji wypadało by już kata wycinać :mysli:

dziękuję za info ja posprawdzam to wrócę do tego tematu . :notworthy:[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 23:46_________________________________________________sprawdziłem doładowanie na 3 biegu pod górę estakady . Wynik to 0,3 bara na każdym biegu . Czyżby faktycznie WG się uchylała za szybko ?

on nie uchyla sie za szybko

on jest już otwarty lub częściowo wypalony

Opublikowano

nie brzmi to dobrze ;( przy takim defekcie można wymienić samo WG czy trzeba robić już całą turbinę ? Luzów na ośce nie stwierdziłem ( zaglądałem tam czyszcząc dolot jakieś 2.5 miesiące temu ) . Z jakimi kosztami trzeba się będzie liczyć ?

Opublikowano

nie brzmi to dobrze ;( przy takim defekcie można wymienić samo WG czy trzeba robić już całą turbinę ? Luzów na ośce nie stwierdziłem ( zaglądałem tam czyszcząc dolot jakieś 2.5 miesiące temu ) . Z jakimi kosztami trzeba się będzie liczyć ?

nie ma zestawow naprawczych, pozostaje szukanie zajechanej albo dzwonienie po zakladach regenerujacych i proszenie zeby ci sprzedali

Opublikowano

mozna to łatwo zregenerowac

potrzebujesz tokarza i spawacza

regulacja cięgna była opisywana forum

ale na początek zdejmij kata i zrób zdjecie telefonem

bedzie widac w jakim stanie jest WG

moze tylko gdzieś sie przycina

Opublikowano

skończę dzisiaj pracę o 23 to dobiorę jej się do D... fotki postaram się wkleić jak najszybciej . Musze jakoś rozwiązać problem braku mocy , kosmicznego spalania i poszarpanych nerwów .

Opublikowano

mozliwe ze kat zapchany i nie chce jechac

Opublikowano

finansowo na razie cienko stoję więc o downpipe nawet nie marzę ale postaram się go wystukać jak będe miał już na wierzchu . Jest tylko pytanie czy taki wystukany kat nie bedzie tworzył jakichś zawirowań czy innego cholerstwa pogarszającego osiągi .

Opublikowano

finansowo na razie cienko stoję więc o downpipe nawet nie marzę ale postaram się go wystukać jak będe miał już na wierzchu . Jest tylko pytanie czy taki wystukany kat nie bedzie tworzył jakichś zawirowań czy innego cholerstwa pogarszającego osiągi .

ja zrobilem za 70zl :gwizdanie:

jak wybebeszysz to bedzie dzwiek poloneza :decayed:

Opublikowano

Lepiej kata sprzedaj a za te pieniadze ewentualnie z małą dokładką zrób DP

Opublikowano

Lepiej kata sprzedaj

juz nie te czasy...

Opublikowano

jak to nie ?? ja za swojego 2 miesiące temu wziąłem 160pln..

Opublikowano

jak to mówią byle do dziesiątego ... W momencie odpięcia kata muszę mieć już downpipe na miejscu . Popytam się o sprzedaż katów we WRO , parę lat temu było kilka osób które się tym zajmowały .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...