szczuraz Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Zauważyłem że po nagrzaniu do temp. roboczej ( 90`C ) mój AEB czasami podupada na mocy . Cały czas walczę z ogarnięciem ECU ( nie widzi przepustnicy - musze podmienić ECU na inne ) . W niedzielę zaprowadziłem mojego parcha na rolki , zagrzałem silnik do 90`C i chłopaki zrobili mi pomiar . Po zobaczeniu wykresu wpadłem w furię . Moc i moment na poziomie dreswagena trzeciej generacji ... Słabo znam się na wykresach ale wg mnie turbo wogóle nie wstaje . Co do mojego ECU -> cały czas wyskakuje błąd podstawowego ustawienia przepustnicy , nie daje się zaadoptować pomimo wymiany , chłopaki z DynoSoftu postawili diagnozę " uwalone ECU " . Czy to może być przyczynom tak słabego wyniku czy szukać w obrębie turbiny , węże , N75 itp ? Doładowania nie znam nie zakupiłem jeszcze wskaźnika .
Buba Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 kup wskaznik najpierw bo to podstawa n75 do podmianki sprawdz gruszke czy utrzymuje cisnienie sprawdz czy masz klapke w turbinie bo moze poleciala w wycech kat
szczuraz Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 sprawdz czy masz klapke w turbinie bo moze poleciala w wycech ma to jakąś nazwę bo chętnie bym o tym poczytał ale nie wiem jak to się nazywa
Dev Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 sprawdz czy masz klapke w turbinie bo moze poleciala w wycech ma to jakąś nazwę bo chętnie bym o tym poczytał ale nie wiem jak to się nazywa WG
szczuraz Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 WG no tak ... lepiej być głupim przez chwilę niż przez całe życie ... nie skojarzyłem :gwizdanie: musisz wyjąc wydech to przy tej okazji wypadało by już kata wycinać dziękuję za info ja posprawdzam to wrócę do tego tematu . [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 23:46_________________________________________________sprawdziłem doładowanie na 3 biegu pod górę estakady . Wynik to 0,3 bara na każdym biegu . Czyżby faktycznie WG się uchylała za szybko ?
kkrawat Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Innych błędów w "silniku" nie masz? U mnie było 0,3 bara na padniętym czujniku spalania stukowego.
szczuraz Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 tylko przepustnica ale z ciekawości wepnę pod vaga jutro i zrobię statyczne .
Dev Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 WG no tak ... lepiej być głupim przez chwilę niż przez całe życie ... nie skojarzyłem :gwizdanie: musisz wyjąc wydech to przy tej okazji wypadało by już kata wycinać dziękuję za info ja posprawdzam to wrócę do tego tematu . [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 23:46_________________________________________________sprawdziłem doładowanie na 3 biegu pod górę estakady . Wynik to 0,3 bara na każdym biegu . Czyżby faktycznie WG się uchylała za szybko ? on nie uchyla sie za szybko on jest już otwarty lub częściowo wypalony
szczuraz Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 nie brzmi to dobrze ;( przy takim defekcie można wymienić samo WG czy trzeba robić już całą turbinę ? Luzów na ośce nie stwierdziłem ( zaglądałem tam czyszcząc dolot jakieś 2.5 miesiące temu ) . Z jakimi kosztami trzeba się będzie liczyć ?
Buba Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 nie brzmi to dobrze ;( przy takim defekcie można wymienić samo WG czy trzeba robić już całą turbinę ? Luzów na ośce nie stwierdziłem ( zaglądałem tam czyszcząc dolot jakieś 2.5 miesiące temu ) . Z jakimi kosztami trzeba się będzie liczyć ? nie ma zestawow naprawczych, pozostaje szukanie zajechanej albo dzwonienie po zakladach regenerujacych i proszenie zeby ci sprzedali
Dev Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 mozna to łatwo zregenerowac potrzebujesz tokarza i spawacza regulacja cięgna była opisywana forum ale na początek zdejmij kata i zrób zdjecie telefonem bedzie widac w jakim stanie jest WG moze tylko gdzieś sie przycina
szczuraz Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 skończę dzisiaj pracę o 23 to dobiorę jej się do D... fotki postaram się wkleić jak najszybciej . Musze jakoś rozwiązać problem braku mocy , kosmicznego spalania i poszarpanych nerwów .
Buba Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 mozliwe ze kat zapchany i nie chce jechac
szczuraz Opublikowano 29 Września 2010 Autor Opublikowano 29 Września 2010 finansowo na razie cienko stoję więc o downpipe nawet nie marzę ale postaram się go wystukać jak będe miał już na wierzchu . Jest tylko pytanie czy taki wystukany kat nie bedzie tworzył jakichś zawirowań czy innego cholerstwa pogarszającego osiągi .
Buba Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 finansowo na razie cienko stoję więc o downpipe nawet nie marzę ale postaram się go wystukać jak będe miał już na wierzchu . Jest tylko pytanie czy taki wystukany kat nie bedzie tworzył jakichś zawirowań czy innego cholerstwa pogarszającego osiągi . ja zrobilem za 70zl :gwizdanie: jak wybebeszysz to bedzie dzwiek poloneza
kkrawat Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Lepiej kata sprzedaj a za te pieniadze ewentualnie z małą dokładką zrób DP
Buba Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Lepiej kata sprzedaj juz nie te czasy...
kkrawat Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 jak to nie ?? ja za swojego 2 miesiące temu wziąłem 160pln..
szczuraz Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 jak to mówią byle do dziesiątego ... W momencie odpięcia kata muszę mieć już downpipe na miejscu . Popytam się o sprzedaż katów we WRO , parę lat temu było kilka osób które się tym zajmowały .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się