sobi66 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Witam! samochód kupiłem miesiąc temu. Nic o nim nie wiem co było wymieniane, przebieg był kręcony bo na liczniku jest 187 tys. Wymieniony został rozrząd u mechanika który nie posiadał vaga więc nie wiem czy kat wtrysku jest ok ( samochód pali dobrze), wszystkie filtry, olej, termostat. Nie zauważyłem, żeby pojawiał się czarny dym w lusterku , prosze o analizę logów i ewentualne sugestie, dziekuje ps. logi robiłem pierwszy raz, jężeli są zrobione niepoprawnie to postaram sie poprawić, dzięki statyczne Log (0 - 018) Log (1 - 001) Log (2 - 014) Log (3 - 013) Log (4 - 007) Log (5 - 003) Log (6 - 004) bs Log (0 - 011) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 003) dynamiczne Log (0 - 003) Log (1 - 010,010) Log (2 - 011) Log (3 - 008) Log (4 - 004) Log (5 - 001) Log (6 - 000) błędy: coś nie tak z czujnikiem temperatury cieczy chłodzacej
goldi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 statyczne i bs się nie otwierają
banshee Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 kolego popraw to co napisał wyżej goldik. Poza tym trzeba by wymienić filtr powietrza, bo przepływka na wyższych obrotach kuleje. Z tego co widzę po dynamicznych kąt wtrysku do korekty, ale bez BS i statycznych nie potwierdzam.
sobi66 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 statyczne Log (0 - 003) Log (1 - 004) Log (2 - 007) Log (3 - 013) Log (4 - 001) Log (5 - 018) Log (6 - 014) bs Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 004) Log (3 - 003) dynamiczne robione były na 3 biegu wszystkie fitry i olej były wymienione...
goldi Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 kąt wtrysku do poprawy i przepływka też coś kuleje pewnie przez przeładowanie które czasem występuje ja bym wydłubał katalizator i przegonił autko powinno pomóc ale to tylko moja sugestia
sobi66 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 kąt wtrysku mam 28? a powinno być 48-51? auto pali na razie dobrze, czy bedzie się opłacało grzebanie? i czy w autach na ON jest katalizator? bo myślałem, że tylko w silnikach benzynowych
banshee Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 Tak, katalizator jak najbardziej masz pod maską - zaraz za turbiną i plecionką elastyczną. Jeżeli chodzi o kąt to nie poczujesz wielkiej różnicy, jednak jest on zbyt późny co może objawiać się dłuższym rozruchem przy niższych temperaturach.
vauxhall95 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 No bedzie sie oplacalo.Musi chodzic na swoich parametrach.Oczywiscie jest katalizator zarowno w benzyniakach jak i ropniaczkach
sobi66 Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 czy może mi ktoś napisać jaki teraz mam kąt wtrysku? bo pojawiły się problemy z odpaleniem gdy temp około zera dzięki
spanky Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 czy może mi ktoś napisać jaki teraz mam kąt wtrysku? bo pojawiły się problemy z odpaleniem gdy temp około zera dzięki do poprawy ...ustaw w granice 60 , a masz 28 ...
ciahciah Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 termostat kupuje się w servisie... na drugi raz będziesz wiedział po rozgrzaniu silnika do 90C jesteś w stanie zatrzymać wisko?
sobi66 Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 termostat wymieniłem na wahlera za 35pln i trzyma 87C na klimatroniku, niestety nie rozumiem jak mam byś w stanie zatrzymac wisko? mechanicznie?
ciahciah Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 palcem albo śrubokrętem dotykając obwódki wirnika, przy 87C spokojnie palcem powinieneś zatrzymać, sprawdź tez dolny waż od chodnicy czy po rozgrzaniu silnika jest tak samo gorący jak górny czy jest letni jak w zimie temp podczas jazdy będzie spadać poniżej 87C wymień termostat na ori czy przy temp 99C wisko da się zatrzymać palcem?
sobi66 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 hmmm ok sprawdzę w najbliższym czasie, dla upewnienia spytam się czy wisko to ten wentylator dodatkowy napędzany elektronicznie, a nie od rozrządu, tak? o czym będzie świadczyło, że uda mi się zatrzymać? po kupnie temperatura na klimatronicu była najwyższa 67C po wymianie termostatu jest 87 więcej raczej nie wzrasta bo chyba taka jest temperatura otwierania termostatu, silnik trzyma przez cały czas 90 i po kilku minutach spokojnej jazdy osiąga tą temperaturę, wiec nie rozumiem co jest nie tak z tym termostatem i jak zachowywałby się oryginalny 4x droższy, oprócz tego w błędach na vagu jest o spięciach na czujniku temperatury płynu chłodzącego, dokładnie nie pamiętam
goldi Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Termostat wahler ma taką wadę że trzyma te 90 stopni ale autko bardzo długo sie nagrzewa już to przerabiałem a odczujesz to zimą także tylko oryginalny koszt 130 zł w ASO natomiast co do wisco ma dać się zatrzymać ręką na zimnym silniku przez rękawiczkę jeśli zatrzymasz to wisco jest ok
banshee Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 A ja się nie zgodzę!! Przy temperaturze porannej 4st.C dosłownie po wyjechaniu z garażu i zamknięciu drzwi od niego oraz bramy leci już ciepłe powietrze. Po 3km mam już 90 na blacie. Polecam wahlera!!!
ciahciah Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 banshee herezje opowiadasz :gwizdanie: mowa jest o AFN a nie AWX pytałem o wisko bo moje przy 99C palcem bez wysiłku zatrzymam i teraz mam dylemat czy wymieniać czy nie...
banshee Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Fakt, myślałem o AWX Jeżeli coś ci pomogę to moje wisko można zatrzymać palcem w rękawiczce. Jak już się zatrzyma to nie czuć większego oporu tarcia.
sobi66 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 jak się da zatrzymac to potem mam znowu ruszyć ...tal jak wentylator przy procesorze? sprawdzę jak w temperaturze 0c sie nagrzewa silnik, bo przy około 15C to 2-3 km i było 90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się