Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! samochód kupiłem miesiąc temu. Nic o nim nie wiem co było wymieniane, przebieg był kręcony bo na liczniku jest 187 tys. Wymieniony został rozrząd u mechanika który nie posiadał vaga więc nie wiem czy kat wtrysku jest ok ( samochód pali dobrze), wszystkie filtry, olej, termostat. Nie zauważyłem, żeby pojawiał się czarny dym w lusterku ;), prosze o analizę logów i ewentualne sugestie, dziekuje

ps. logi robiłem pierwszy raz, jężeli są zrobione niepoprawnie to postaram sie poprawić, dzięki

statyczne

Log (0 - 018)

Log (1 - 001)

Log (2 - 014)

Log (3 - 013)

Log (4 - 007)

Log (5 - 003)

Log (6 - 004)

bs

Log (0 - 011)

Log (1 - 004)

Log (2 - 000)

Log (3 - 003)

dynamiczne

Log (0 - 003)

Log (1 - 010,010)

Log (2 - 011)

Log (3 - 008)

Log (4 - 004)

Log (5 - 001)

Log (6 - 000)

błędy: coś nie tak z czujnikiem temperatury cieczy chłodzacej

Opublikowano

statyczne i bs się nie otwierają

Opublikowano

kolego popraw to co napisał wyżej goldik.

Poza tym trzeba by wymienić filtr powietrza, bo przepływka na wyższych obrotach kuleje.

Z tego co widzę po dynamicznych kąt wtrysku do korekty, ale bez BS i statycznych nie potwierdzam.

Opublikowano

kąt wtrysku do poprawy i przepływka też coś kuleje pewnie przez przeładowanie które czasem występuje ja bym wydłubał katalizator i przegonił autko powinno pomóc ale to tylko moja sugestia :)

Opublikowano

kąt wtrysku mam 28? a powinno być 48-51? auto pali na razie dobrze, czy bedzie się opłacało grzebanie? i czy w autach na ON jest katalizator? bo myślałem, że tylko w silnikach benzynowych

Opublikowano

Tak, katalizator jak najbardziej masz pod maską - zaraz za turbiną i plecionką elastyczną.

Jeżeli chodzi o kąt to nie poczujesz wielkiej różnicy, jednak jest on zbyt późny co może objawiać się dłuższym rozruchem przy niższych temperaturach.

Opublikowano

No bedzie sie oplacalo.Musi chodzic na swoich parametrach.Oczywiscie jest katalizator zarowno w benzyniakach jak i ropniaczkach :notworthy:

Opublikowano

czy może mi ktoś napisać jaki teraz mam kąt wtrysku? bo pojawiły się problemy z odpaleniem gdy temp około zera dzięki

Opublikowano

czy może mi ktoś napisać jaki teraz mam kąt wtrysku? bo pojawiły się problemy z odpaleniem gdy temp około zera dzięki

do poprawy ...ustaw w granice 60 , a masz 28 ...

Opublikowano

termostat kupuje się w servisie... na drugi raz będziesz wiedział :rolleyes: po rozgrzaniu silnika do 90C jesteś w stanie zatrzymać wisko?

Opublikowano

termostat wymieniłem na wahlera za 35pln i trzyma 87C na klimatroniku, niestety nie rozumiem jak mam byś w stanie zatrzymac wisko? :blink: mechanicznie?

Opublikowano

palcem albo śrubokrętem dotykając obwódki wirnika, przy 87C spokojnie palcem powinieneś zatrzymać, sprawdź tez dolny waż od chodnicy czy po rozgrzaniu silnika jest tak samo gorący jak górny czy jest letni

jak w zimie temp podczas jazdy będzie spadać poniżej 87C wymień termostat na ori

czy przy temp 99C wisko da się zatrzymać palcem?

Opublikowano

hmmm ok sprawdzę w najbliższym czasie, dla upewnienia spytam się czy wisko to ten wentylator dodatkowy napędzany elektronicznie, a nie od rozrządu, tak? o czym będzie świadczyło, że uda mi się zatrzymać? po kupnie temperatura na klimatronicu była najwyższa 67C po wymianie termostatu jest 87 więcej raczej nie wzrasta bo chyba taka jest temperatura otwierania termostatu, silnik trzyma przez cały czas 90 i po kilku minutach spokojnej jazdy osiąga tą temperaturę, wiec nie rozumiem co jest nie tak z tym termostatem i jak zachowywałby się oryginalny 4x droższy, oprócz tego w błędach na vagu jest o spięciach na czujniku temperatury płynu chłodzącego, dokładnie nie pamiętam

Opublikowano

Termostat wahler ma taką wadę że trzyma te 90 stopni ale autko bardzo długo sie nagrzewa już to przerabiałem a odczujesz to zimą także tylko oryginalny koszt 130 zł w ASO natomiast co do wisco ma dać się zatrzymać ręką na zimnym silniku przez rękawiczkę jeśli zatrzymasz to wisco jest ok

Opublikowano

A ja się nie zgodzę!! Przy temperaturze porannej 4st.C dosłownie po wyjechaniu z garażu i zamknięciu drzwi od niego oraz bramy leci już ciepłe powietrze. Po 3km mam już 90 na blacie.

Polecam wahlera!!!

Opublikowano

banshee herezje opowiadasz :gwizdanie: mowa jest o AFN a nie AWX

pytałem o wisko bo moje przy 99C palcem bez wysiłku zatrzymam i teraz mam dylemat czy wymieniać czy nie...

Opublikowano

Fakt, myślałem o AWX :)

Jeżeli coś ci pomogę to moje wisko można zatrzymać palcem w rękawiczce. Jak już się zatrzyma to nie czuć większego oporu tarcia.

Opublikowano

jak się da zatrzymac to potem mam znowu ruszyć ...tal jak wentylator przy procesorze? :wink4: sprawdzę jak w temperaturze 0c sie nagrzewa silnik, bo przy około 15C to 2-3 km i było 90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...