pawelwor Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 Szukam ciągle odpowiedzi i mnie to już wq.. powoli, bo jak tu podnosić moc, jak odpalić normalnie nie mogę... Tak więc, czy filtr paliwa w jakiś sposób trzyma to paliwo, żeby się nie cofało? Zauważyłem, że im mniej paliwa w zbiorniku, tym dłużej muszę kręcić, żeby odpalił ( pod koniec jest takie charakterystyczne tratatata jak już łapie).
nowal Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 ten plastik co 2 wezyki do niego przychodzą to zaworek
andrewb25 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 tam jest koło filtra taki plastikowy zaworek zwrotny, który trzyma paliwo, pewnie masz go uszkodzonego możesz kupić zamiennik w sklepie za 15zł albo lepiej oryginał ale kosztuje 70zł
pawelwor Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 Możecie podać jakiś numer tego? Ale nie z etki, bo chce kupić go w intercarsie a tam chyba nie znajdą po ori numerze
fusse Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 powinni znalesc po oryg numerze.
nowal Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 Możecie podać jakiś numer tego? Ale nie z etki, bo chce kupić go w intercarsie a tam chyba nie znajdą po ori numerze bez problemu dostaniesz w intercarsie, nie raz juz kupowałem. Jest to zaworek zwrotny do filtra paliwa Zawór filtra paliwa FEBI BILSTEIN 02087 Zawór filtra paliwa Informacje Inter Cars o towarze indeks: FE02087 Cena brutto: 33,14 zł nazwa: Zawór filtra paliwa opis : 191127247A zawór filtra paliwa 6mm VW DIESEL producent: FEBI W MAGAZYNIE: >9 Ograniczenia Materiał: tworzywo sztuczne Ciężar [kg]: 0,008 Wymagana ilość: 1
andrewb25 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 dla AJMa numer katalogowy tego zaworka to 165 201 542 A, nie wiem czy jest taki sam dla AFNa mam pytanie czy taki byłby dobry? http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6mm-8mm-10mm-12mm-okazja-i1249692432.html bo kupiłem też jakiś badziew plastikowy za 15zł i chyba to wywalę
pawelwor Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Dowiedziałem się dziś nowej (dla mnie) informacji. Otóż paliwo może się cofać przez to, że w jakiś tam sposób może być zatkane odpowietrzanie/zaworek/otwór w zbiorniku powietrza i wytworzone w ten sposób podciśnienie cofa paliwo do zbiornika, przez co oczywiście później trzeba kręcić dłużej. To prawda czy fałsz? Wiem, że można to sprawdzić odkręcając korek wlewu (szczególnie jak się dłużej jechało) i jak zaśsie powietrze, to coś jest nie tak, tylko co potem?[br]Dopisany: 04 Październik 2010, 18:43_________________________________________________ dla AJMa numer katalogowy tego zaworka to 165 201 542 A, nie wiem czy jest taki sam dla AFNa mam pytanie czy taki byłby dobry? http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6mm-8mm-10mm-12mm-okazja-i1249692432.html bo kupiłem też jakiś badziew plastikowy za 15zł i chyba to wywalę To jest inny zaworek, niż ten o którym tutaj mowa
nowal Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 dla AJMa numer katalogowy tego zaworka to 165 201 542 A, nie wiem czy jest taki sam dla AFNa mam pytanie czy taki byłby dobry? http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6mm-8mm-10mm-12mm-okazja-i1249692432.html bo kupiłem też jakiś badziew plastikowy za 15zł i chyba to wywalę Jak taki zalozysz to tez moze byc tylko srednice wew. wezyka musisz znac. pawelwor mam tak nie raz a auto zapala normalnie. mozesz kupic taki zaworek jak kolega wczesniej dął linka i zamontowac go jako dodatkowy
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Skoro mówisz ze im mniej paliwa tym gorzej odpala to czy na pełnym baku odpala od strzała Zmieniałes niedawno pompe wtryskowa, moze poprsotu źle ustawiliscie statyczny kąt wtrysku, moze dawka paliwa kuleje, sprawdzałeś to na logach Filtr paliwa zmieniałeś ile czasu temu
pawelwor Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Skoro mówisz ze im mniej paliwa tym gorzej odpala to czy na pełnym baku odpala od strzała Zmieniałes niedawno pompe wtryskowa, moze poprsotu źle ustawiliscie statyczny kąt wtrysku, moze dawka paliwa kuleje, sprawdzałeś to na logach Filtr paliwa zmieniałeś ile czasu temu Od samego strzała nie, tak po sekundzie, dwóch odpala - jak jest mniej to kręcę i kręcę zastanawiając się czy aku wytrzyma Vaga przeglądałem już parę razy po zmianie pompy. Kąt jest ustawiony w granicach 54, dawkę miałem ustawioną jeszcze niedawno na 4, ale po zmianie na 216 zmniejszyłem na 7, co i tak jest za dużą dawką Filtr paliwa zmieniałem jakieś 12 tyś km temu. Po wymianie pompy (zrobiłem na niej może z 1000km) jeszcze wolałem, żeby pochodziła na starym filtrze, żeby ewentualne syfy jeszcze zebrał Będę w tym tygodniu w Lublinie, to wymienię filtr, zaworek, oring i przypatrzę się temu odpowietrzaniu Może w końcu jakimś cudem znajdę tą przyczynę...
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 A przed zmiana pompy też miałes taki rozruch Zmień dla pewnosci ten filtr, drogi nie ejst a moze w nim lezy przyczyna :gwizdanie:
pawelwor Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Poprzednia pompa ledwo działała, więc nie wiem.. Jak powymieniam wszystko o czym wspomniałem wyżej to napiszę czy pomogło, czy dalej nerw będzie mnie brał
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Poprzednia pompa ledwo działała, więc nie wiem.. Jak powymieniam wszystko o czym wspomniałem wyżej to napiszę czy pomogło, czy dalej nerw będzie mnie brał przyzwyczajaj sie do "tunningu" ja mam problem ciagle z czujnikiem temp paliwa Mysle że wymiana filtra napewno cos pomoże
pawelwor Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Cieszę się, że nie tylko mnie nerw bierze Zachciało się tuningu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się