gielda211 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Witam, Odkręciłem schowek w celu naprawy klamki:) Wygłuszenie schowka jest mokre a nad tym miejscem które jest mokre znajduje się jakieś urządzenie od nawiewów. Skąd leci woda? [br]Dopisany: 04 Październik 2010, 15:26_________________________________________________odświeżam temat
marcin78 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Pod maską gdzie masz akumulator stoi woda???
Pawełek10 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Prawdopodobnie zatkały ci się odpływy z podszybia i woda wpływa do wnętrza auta przez wlot powietrza zewnętrznego taka moja teoria sprawdź sobie odpływy jeśli dobrze pamiętam w okolicy akumulatora
gielda211 Opublikowano 22 Października 2010 Autor Opublikowano 22 Października 2010 czy muszę przy tym zabiegu wyjmować akumulator czy są one widoczne bez wyjmowania?
Michal_777 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 czy muszę przy tym zabiegu wyjmować akumulator czy są one widoczne bez wyjmowania? da redę bez wyciągania ale o wiele prościej jest jak się go wyciągnie.
Pawlo 2004 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Zatkane odpływy, nie trzeba wyciągać aku, wystarczy odkręcić mocowanie i przesunąć troche akumulator i juz dojdziesz tam paluchem żeby go zamoczyć w dziurce Masz 2 takie otwory jakby co, drugi po drugiej stronie. Jak poodtykasz odpływy wlej na podszybie jakieś wiadro albo dwa wody i ładnie wymyj tą komore zeby wszystko z niej wypłukać, wtedy bedziesz miał pewność, że problem sie nie powtórzył za jakiś czas.
gielda211 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 ok dzieki panowie za porady.
Bogumił Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 A mnie wlewała się woda w okolicach właśnie schowka, okazało się że na wysokości filtra kabinowego pozatykały się "kanaliki" odprowadzające wodę w kierunku komory silnika. W moim przypadku wystarczyło wyjąć obudowę filtra kabinowego (trzy śrubki) i dokładnie wyczyścić okolice puszki, w której filtr się znajduje - tylko ja mam model B5 nie wiem jak jest w B6.
Pawlo 2004 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 A mnie wlewała się woda w okolicach właśnie schowka, okazało się że na wysokości filtra kabinowego pozatykały się "kanaliki" odprowadzające wodę w kierunku komory silnika. W moim przypadku wystarczyło wyjąć obudowę filtra kabinowego (trzy śrubki) i dokładnie wyczyścić okolice puszki, w której filtr się znajduje - tylko ja mam model B5 nie wiem jak jest w B6. Kolego a o czym my piszemy wyżej co?? Właśnie o tych kanalikach o których ty mówisz
Bogumił Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Pawlo 2004 Ty piszesz o odpływach, które znajdują się w okolicach (pod) akumulatorem i serwem - ja na temat odpływów nic nie napisałem. Zwróciłem uwagę na miejsce w którym jest zamontowany filtr kabinowy, a on jest zupełnie w innym miejscu zamontowany niż odpływy.
gielda211 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 panowie sprawdziłem odpływy pod akumulatorem nie jest zapchany liśćmi ani zadnymi paprochami woda mi tam nie stoi... jesli chodzi o ten filtr kabinowy to oczywiscie moglo by tamtendy leciec ale gdyby tak bylo to te urzadzenie ktore otwiera badz zamyka obieg powietrza bylo by mokre i pewnie by sie spaliło... Przeciscilem kolego kanaliki o ktorych mowiles i oczyscilem wszystko na około bo bylo kilka lisci... czy mozna by tam uzyc troche sylikonu? Mam do was pytanie czy tam nie ida moze jakies przewody z płynem(tylko nie wiem jakim:) )? Zagladalem tam wszedzie wkladalem reke wszedzie i nic nie bylo mokre...
czaki22 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 dzieje sie to samo co w b5 uszczelka pod obudowa filtra powietrza, uszczelnij dekarskim silikonem
Bogumił Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Gdy chodzi o uszczelnienie to ja bym zastosował "uszczelniacz dekarski" na bazie bitumów (Shell robi takie cuda) natomiast uszczelniaczy na bazie silikonu bym nie stosował bo mają w składzie kwas octowy - szkoda blachy.
Dikson Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 a nie można dokupić uszczelki tylko koledze doradzacie kombinował z sylikonem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się