wojtas-audi Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Moja a4 dostala dziwnych objawów ( w sumie po rozruszaniu sztangi w turbinie ) w czasie jazdy powyzej 2tys obrotow strasznie szumi ( wedlug mnie turbina ) czy to mozliwe jesli tak to czemu, juz sie konczy ? Logi zrobie na dniach, ale wkurza mnie ten szelest i szum
Gość -makaveli- Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 u mnie szumiło jak była nieszczelność w dolocie....powietrze uciekało bokiem ( brzmiało to jak włączony nawiew na maksa) zobacz najpierw co VAG pokaże
wojtas-audi Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 Bylem u mechanika i stwierdzil ze to napinacz paska wielorowkowego tak szumi przy jezdzie, ze jest na wykonczeniu
jarenty84 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 jak bedzie nieszczelność w dolocie: autko słabsze, zaolejenie przy nieszczelności
wojtas-audi Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 no wlasnie slabsze nie jest, wiec moze to i napinacz
jarenty84 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 zrzucić paski osprzętu i sprawdzić, jak bedzie dalej to prawdopodobnie będzie uszkodzona lub zagięta któras łopatka z turbiny
rafikk01 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 jakl kreciles sztanga to teraz turbo wczesniej wstaje albo pózniej ale jak pisales ze przy 2 tys obrotów na moze masz nieszczelny gdzies układ i dlatego taki szelest przy takich nie szczelnościach auto zaczyna dymić i robi sie słabe zalezy jaka to dziurka jak mała to ciężko to zlokalizować ale badzie sie powiekszać napewno z dnia na dzien zalezy jak mu wstawisz albo masz gdzies dziurkę w IC.
ROBERT Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 a u mnie słuchać turbulum na zimnym wew. auta , takie buczenie ... czy to normalne ? niedawno tego nie było
wojtas-audi Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Sztanga nie krecilem, rozruszalem strzykawka, co do szelestu to jest tez on jednak na postoju ale w granicach 3,5-4 tys obrotow.[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 14:41_________________________________________________Okazało się - banał Dziura w wężu idącym od intercoolera do turbo, dziura byla pod spodem nie widoczna
spina3 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 no ja mialem dziure w dolocie to, autem wiecej niz 90 km/h nie dalo sie jechac...
wojtas-audi Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Nie kopcil, i o dziwo moc byla
OKO Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 zrzucić paski osprzętu i sprawdzić, jak bedzie dalej to prawdopodobnie będzie uszkodzona lub zagięta któras łopatka z turbiny to już by nie miał mocy no ja mialem dziure w dolocie to, autem wiecej niz 90 km/h nie dalo sie jechac... jak miałeś dziurę to jescze podczas jazdy za samochodem powinno być czarno od dymu
koper84444 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Przy niedużej dziurce dymu może nie być i spadek mocy nie musi być bardzo zauważalny, a dźwięk będzie. Od małej dziurki w oponie ciśnienie od razu nie spadnie (np. w 2 sekundy), a uchodzące powietrze będzie słyszalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się