Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] [ALL B5] Moja Audiczka MTS -40 17" S4 Black Projekt Zakończony!


P-U-M-A

Rekomendowane odpowiedzi

diody smd załóż one dają dużo lepsze światło niż led [br]Dopisany: 27 Październik 2010, 19:54_________________________________________________http://aukcjewp.wp.pl/zarowka-rurkowa-led-smd-4led-36mm-diody-c5w-dl-i1274462974.html

np takie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was te ledy, ale w ojca Pasku postojowe i w rejestracji te ledy paliły się strasznie, dwa miesiace i bum nic nie świeci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was te ledy, ale w ojca Pasku postojowe i w rejestracji te ledy paliły się strasznie, dwa miesiace i bum nic nie świeci...

w starej a4 ledy miałem 2 lata bez problemów,w a6 mam już 5 miesięcy i żadnych problemów :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie wiem jakoś tak bardziej mnie do 16" ciągnie nie chce w tym aucie przesadzać bo chce nim 2 lata pojezdzic i potem sprzedac i kupic sobie b6 to tam juz predzej ale tu nie chce tyle kasy wydawac w te auto.

Kupuj większe fele bo jak coś to zawsze mogą zostać do b6 bo ten sam rozstaw śrub :wink4: sam mam 16" i szału ni ma że tak powiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuj jak najwieksze min 18" bo i tak to nie jedzie na 15",wiec bedzie chociaz lans :naughty:

ty cos o tym wiesz, wkoncu masz 1.6 z magnetyzerem :wink4:

tak wiem dlatego tocze 15" :decayed: zapomniales dodac ze na dwoch parownikach :kox:

pozniej kola sciagniesz i na b6 zalozysz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mnie troche przekonaliście do tych 17 ale o ile sie nie myle to by trzeba jakieś krótsze spręzyny zalozyc zeby obnizyc autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mnie troche przekonaliście do tych 17 ale o ile sie nie myle to by trzeba jakieś krótsze spręzyny zalozyc zeby obnizyc autko.

ori sportowe to 1BE -20mm, ale możesz kupić jakieś inne springi obniżające, bo auto na 17'' i na standardowym zawiasie wyglada trochę jak allroad :decayed:

ewentualnie możesz założyć jakieś ori 16'', z tym że one zazwyczaj mają ET45, a jak wrzucisz dystansik 10mm i zawieche 1 BE to też będzie wyglądało całkiem fpytkę :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można też założyć -30/-30 na seryjne amory, taka opcja też daje rade, sprawdzone u mnie na 2 autach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. :good:

Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. :good:

Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint :good:

Ja tego nie rozumiem.

Po co się męczyć, jeździć ostrożniej (ciągle uważać nierówności) niż na seryjnym zawieszeniu (tak się na druciarskim zestawie jeździ) jak można za 500zł kupić amortyzatory o skróconym skoku.

I nie martwić się dobiciem amortyzatorów, ciągłym zwalnianiem na nierównościach itd.

Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem.

Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

pierdzielisz.. nie jest najgorzej. Miałem niżej i się jeździło, ale fakt faktem, że napewno lepiej wymienić z amorami bo nie dobija tak jak na seryjnych. :good:

Mimo wszystko wolałbym kasę teraz odłożyć i uzbierać na zestaw lub gwint :good:

Ja tego nie rozumiem.

Po co się męczyć, jeździć ostrożniej (ciągle uważać nierówności) niż na seryjnym zawieszeniu (tak się na druciarskim zestawie jeździ) jak można za 500zł kupić amortyzatory o skróconym skoku.

I nie martwić się dobiciem amortyzatorów, ciągłym zwalnianiem na nierównościach itd.

Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem.

Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania.

A Ty Armi znowu swoje :gwizdanie: ja uzywam i jeżdze bardzo dynamicznie :kox: zwalnia sie tylko tam gdzie mozna cos zostawić czyli progi, ale od kwietnia a ni razu nie dobiłem przodem o czyms to chyba świadczy gleba -20 czy -30 jest mało szkodliwa dal seryjnego amora póki jest zdrowy :gwizdanie: wiadomo sportowy ma lepsze własciwosci ale to nie znaczy że seryjny to kupa przy tak małej glebie :)

Puma bierz springi, z czasem sobie dokupisz amortyzatory konkretne :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A-rek możesz pokazać te felgi co masz na sprzedaż?

http://moto.allegro.pl/oryginalne-alufelgi-audi-17-okazja-i1296701294.html

Nie obniża się samochodu samymi sprężynami. Jak nie masz kasy na amortyzatory i sprężyny to nie baw się w obniżanie.

Sprężyny obniżające i seryjne amortyzatory to druciarstwo na maksa :cool1:

Armi co ty za teorie wprowadzasz :cool1: masz prawo aby tak to nazywac ale nie wprowadzaj innych w blad....

Chwalący glebę, uzyskaną tylko sprężynami obniżającymi chyba nigdy nie jechali autem z dobrze zestrojonym zawieszeniem.

Gdyby jechali to by nie gadali takich bzdur. Nie ma porównania.

jezdzilem juz na wszystkich mozliwych zestawach (oprocz Air'a) i jakos nie wydaje mi sie to bzdura :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Róbcie co sobie co chcecie :wink4:

Ale nie namawiajcie chłopaka na wasze druciarstwo. Takie "porady" są zwyczajnie niebezpieczne.

Nie chce mi się znów tłumaczyć podstaw :gwizdanie:

Przypominam, że Audi nawet do minimalnego obniżenia -20mm stosuje inne amortyzatory.

Po co? Przecież mogli montować te z zawieszenia 1BA :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że Audi nawet do minimalnego obniżenia -20mm stosuje inne amortyzatory.

Po co? Przecież mogli montować te z zawieszenia 1BA :polew:

tym nie masz co sie sugerować, bo równie dobrze mozna porównać to do pytania dlaczego w 1,8t 180km montowali 288 a nie 312, przecież mozna było :decayed:

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...