kamil22lodz Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Witam koledzy , mam takie pytanko posiadam Audi z 95r A4 b5, po każdym myciu pojawiają mi się na dachu takie zmatowienia>hmm,,, coś jak białe plamy które przechodzą przez cały dach > i jeszcze zobaczyłem, ze w poniektórych miejscach odchodzi jakby jakaś folia , coś w tym stylu , może nie folia > ale jakby podchodziła pod to woda i to pęka? lakier?co to jest koledzy proszę o fachowe rady bo szkoda audiczki , czy zaradzę to jakimś środkiem ? pozdrawiam co mam robić ;( może jest tu ktoś kto się troszkę zna na lakiernictwie!! pomóżcie
nowal Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 zapylenia od lakierowania. Na ostatnim zdjeciu schodzi lakier bezbarwny. Te zapylenia do spolerowania a z klarem nic nei zrobisz bedize schodził co raz bardziej. jedyne wyjscie malowanie dachu
kamil22lodz Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 czyli wychodzi na to ze auto było malowane? dach? jak to spolerować, czy odpuścić i dać lakiernikowi do malowania? malować teraz czy lepiej po zimnie? proszę o op [br]Dopisany: 05 Październik 2010, 23:11_________________________________________________jaka cena takiego malowania dachu mniej więcej?
Artur82 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 hmmm jedno co jest pewne z tych zdjec to ze lakiernik odpindolił kawal zyyyebanej roboty...lakier schodzacy platami to efekt na ktory moze sie zlozyc wiele czynnikow...poszukaj troche na forum bylo o tym...jedyne rozwiązanie to malowanie calego dachu... ...swoja droga ciekawe dlaczego dach byl malowany
nowal Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 tak było malowane. Spolerowac Pasta np. tempo(gąbka pasta i mocno wcierac) Ogolnie to wolalbym dac lakiernikowi zeby zmatował całosc i psiknął lakierem. Najlepiej przed zimą zeby sól nie wchodzila pod klar. Nie ma rdzy to nie ma szpachlowania, lakiernik ma duzo mniej roboty. Ceny rózne 250-500. Mysle ze za 300 uda ci sie znalesc lakiernika i zrobic to tak zeby miało ręce i nogi
Artur82 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 ja bym to robil to zimie...bo odpryskow nie ma a po co na zime klasc nowy klar...za 300zl ja bym tego nie robil podkrelam ze to jest dach i nie bardzo gdzie jest uciec wiec trzeba cieniowac na slupkach...polerka dachu t tez nie takie proste...no i ciekawe czy dach nie byl juz kiedys szpachlowany
iwadrian Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 czyli wychodzi na to ze auto było malowane? dach? jak to spolerować, czy odpuścić i dać lakiernikowi do malowania? malować teraz czy lepiej po zimnie? proszę o op [br]Dopisany: 05 Październik 2010, 23:11_________________________________________________jaka cena takiego malowania dachu mniej więcej? daj do lakiernika niech pomaluje, tylko zażycz sobie aby z całego dachu klar usunął i zapodkładował cały przed lakierowaniem bo inaczej płatami będzie w innych miejscach odłazić.
domjenick Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 jak się na tym nie znasz-oddaj do lakiernika,problem jedyny jest-bo to dach i dalej musi być "wpylenie" się w pozostały klar na słupkach i spolerowanie tego,jeśli auto ma trochę lat i lakier na całej powierzchni jest troszke zmatowiały-będzie widać miejsca polerowane-będą się odrózniać od reszty,bo będą "nowsze",bardziej błyszczące elementy,ale da się zrobić łuszczenie się bezbarwnego,to niestety skutek przesuszenia- najczęściej występuje to,jak ktoś chce to zrobić szybko i powietrze z dmuchawy jest za gorące-lakier potrzebuje odpowiedniej temperatury i odpowiedniej ilości czasu do wyschnięcia i zjednolicenia się z lakierem kolorowym,to jest proces technologiczny malowania auta-nie da się tego obejść,ani przeskoczyć-jeśli któraś z tych czynności została zaniedbana-efekt będzie taki ,jak masz Ty-niestey zła wiadomośc-będzie odchodzić,wiec trzeba to zedrzec i połorzyć nową warstwę klaru
Artur82 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 jak się na tym nie znasz-oddaj do lakiernika,problem jedyny jest-bo to dach i dalej musi być "wpylenie" się w pozostały klar na słupkach i spolerowanie tego,jeśli auto ma trochę lat i lakier na całej powierzchni jest troszke zmatowiały-będzie widać miejsca polerowane-będą się odrózniać od reszty,bo będą "nowsze",bardziej błyszczące elementy,ale da się zrobić łuszczenie się bezbarwnego,to niestety skutek przesuszenia- najczęściej występuje to,jak ktoś chce to zrobić szybko i powietrze z dmuchawy jest za gorące-lakier potrzebuje odpowiedniej temperatury i odpowiedniej ilości czasu do wyschnięcia i zjednolicenia się z lakierem kolorowym,to jest proces technologiczny malowania auta-nie da się tego obejść,ani przeskoczyć-jeśli któraś z tych czynności została zaniedbana-efekt będzie taki ,jak masz Ty-niestey zła wiadomośc-będzie odchodzić,wiec trzeba to zedrzec i połorzyć nową warstwę klaru prawie ze wszystki zgodze sie ale wlasnie prawie bo niekoniecznie musi to byc efekt przesuszenia...doadam, ze moze to byc efekt tego o czym piszesz ale tez auto moglo byc malowane i nie dokonca zmatowione...no ale cala reszta ktora piszesz jest prawda...a moze by spolerowac przy tej okazji cale autko
kamil22lodz Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 no dobrze a wracając szukać teraz lakiernika czy po zimie? może ktoś zna odpowiednia osobę w lodzi aby się tym zajęła i nic nie spieprzyła . no i oczywiście za rozsądne pieniądze koledzy i jak uważacie jest sens tego robienia .to rok95 .. jeżeli zacznie odchodzić ten klar czy coś takiego to jakie mogą być tego skutki? jestem drętwy w tych rzeczach ;( szkoda mi Audiczki
nowal Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 przeciez pomaluje do rynienek na dachu a w druga strone do uszczelek, wiec po co cieniować? Do tego przepolerowac reszte auta i bedzie dobrze. panowie przy cieniowaniu to wyjdzie go 3 razy tyle kasy a niezapominajmy ze nie jest to B7 czy 8... auto ma 15 lat... Ja bym pomalował sam dach i polerka wszystkich elementów i bedzie super efekt
iwadrian Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 jak się na tym nie znasz-oddaj do lakiernika,problem jedyny jest-bo to dach i dalej musi być "wpylenie" się w pozostały klar na słupkach i spolerowanie tego,jeśli auto ma trochę lat i lakier na całej powierzchni jest troszke zmatowiały-będzie widać miejsca polerowane-będą się odrózniać od reszty,bo będą "nowsze",bardziej błyszczące elementy,ale da się zrobić łuszczenie się bezbarwnego,to niestety skutek przesuszenia- najczęściej występuje to,jak ktoś chce to zrobić szybko i powietrze z dmuchawy jest za gorące-lakier potrzebuje odpowiedniej temperatury i odpowiedniej ilości czasu do wyschnięcia i zjednolicenia się z lakierem kolorowym,to jest proces technologiczny malowania auta-nie da się tego obejść,ani przeskoczyć-jeśli któraś z tych czynności została zaniedbana-efekt będzie taki ,jak masz Ty-niestey zła wiadomośc-będzie odchodzić,wiec trzeba to zedrzec i połorzyć nową warstwę klaru prawie ze wszystki zgodze sie ale wlasnie prawie bo niekoniecznie musi to byc efekt przesuszenia...doadam, ze moze to byc efekt tego o czym piszesz ale tez auto moglo byc malowane i nie dokonca zmatowione...no ale cala reszta ktora piszesz jest prawda...a moze by spolerowac przy tej okazji cale autko akurat w tym wypadku jest to efekt przesuszenia ponieważ pod warstwą lakieru bezbarwnego widać bazę (matowa). tak jak w tym przypadku [br]Dopisany: 05 Październik 2010, 22:42_________________________________________________ przeciez pomaluje do rynienek na dachu a w druga strone do uszczelek, wiec po co cieniować? Do tego przepolerowac reszte auta i bedzie dobrze. panowie przy cieniowaniu to wyjdzie go 3 razy tyle kasy a niezapominajmy ze nie jest to B7 czy 8... auto ma 15 lat... Ja bym pomalował sam dach i polerka wszystkich elementów i bedzie super efekt dokładnie tak jak napisałeś.
Artur82 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 iwadrian - masz racje a co do malowania to do wyboru albo robisz kupe albo malujesz to porzadnie
kamil22lodz Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 koledzy jakie mogą być tego skutki , czy robic to teraz czy po zimie, chcę tak aby było dobrze .aby dach świecił i autko wyglądało ładnie ...podpowiedzcie[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 23:46_________________________________________________co mam rozumieć przez słowo malujesz porządnie . co powiedzieć lakiernikowi?
iwadrian Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 iwadrian - masz racje a co do malowania to do wyboru albo robisz kupe albo malujesz to porzadnie zrobić raz a dobrze
domjenick Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Ja bym pomalował sam dach i polerka wszystkich elementów i bedzie super efekt właściwie-to masz rację-po co wstrzeliwac się,jak mozna pomalować do uszczelek i rynienek-nie pomyślałem o tym polerka reszty i auto od razu odmłodnieje co do czasu-jaka różnica? jak będzie dobrze zrobione-to zima tego nie ruszy
iwadrian Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 koledzy jakie mogą być tego skutki , czy robic to teraz czy po zimie, chcę tak aby było dobrze .aby dach świecił i autko wyglądało ładnie ...podpowiedzcie[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 23:46_________________________________________________co mam rozumieć przez słowo malujesz porządnie . co powiedzieć lakiernikowi? napisałem ci w pierwszym moim poście co masz mu powiedzieć.
kamil22lodz Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 czyli robić tak jak napisał domjenick?
iwadrian Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 no ja tak napisałem :gwizdanie:
kamil22lodz Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 tak to mam mu powiedzieć o tym usunienciu tego klara ..ale czy malowac do tych uszczelek/> rynienek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się