Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Proszę o porady , zmatownienia na dachu A4 B5 95 rok


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy , mam takie pytanko posiadam Audi z 95r A4 b5, po każdym myciu pojawiają mi się na dachu takie zmatowienia>hmm,,, coś jak białe plamy które przechodzą przez cały dach > i jeszcze zobaczyłem, ze w poniektórych miejscach odchodzi jakby jakaś folia , coś w tym stylu , może nie folia > ale jakby podchodziła pod to woda i to pęka? lakier?co to jest koledzy proszę o fachowe rady bo szkoda audiczki , czy zaradzę to jakimś środkiem ? pozdrawiam :hi: co mam robić ;( może jest tu ktoś kto się troszkę zna na lakiernictwie!!

pomóżcie

a49b23434ae7ab2em.jpg

4998b501aaeb689bm.jpg

b2364d7a07f316f4m.jpg

Opublikowano

zapylenia od lakierowania. Na ostatnim zdjeciu schodzi lakier bezbarwny. Te zapylenia do spolerowania a z klarem nic nei zrobisz bedize schodził co raz bardziej. jedyne wyjscie malowanie dachu

Opublikowano

czyli wychodzi na to ze auto było malowane? dach? jak to spolerować, czy odpuścić i dać lakiernikowi do malowania? malować teraz czy lepiej po zimnie? proszę o op :hi:[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 23:11_________________________________________________jaka cena takiego malowania dachu mniej więcej?

Opublikowano

hmmm jedno co jest pewne z tych zdjec to ze lakiernik odpindolił kawal zyyyebanej roboty...lakier schodzacy platami to efekt na ktory moze sie zlozyc wiele czynnikow...poszukaj troche na forum bylo o tym...jedyne rozwiązanie to malowanie calego dachu...

...swoja droga ciekawe dlaczego dach byl malowany :mysli:

Opublikowano

tak było malowane. Spolerowac Pasta np. tempo(gąbka pasta i mocno wcierac) Ogolnie to wolalbym dac lakiernikowi zeby zmatował całosc i psiknął lakierem. Najlepiej przed zimą zeby sól nie wchodzila pod klar. Nie ma rdzy to nie ma szpachlowania, lakiernik ma duzo mniej roboty. Ceny rózne 250-500. Mysle ze za 300 uda ci sie znalesc lakiernika i zrobic to tak zeby miało ręce i nogi

Opublikowano

ja bym to robil to zimie...bo odpryskow nie ma a po co na zime klasc nowy klar...za 300zl ja bym tego nie robil podkrelam ze to jest dach i nie bardzo gdzie jest uciec wiec trzeba cieniowac na slupkach...polerka dachu t tez nie takie proste...no i ciekawe czy dach nie byl juz kiedys szpachlowany :mysli:

Opublikowano

czyli wychodzi na to ze auto było malowane? dach? jak to spolerować, czy odpuścić i dać lakiernikowi do malowania? malować teraz czy lepiej po zimnie? proszę o op :hi:[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 23:11_________________________________________________jaka cena takiego malowania dachu mniej więcej?

daj do lakiernika niech pomaluje, tylko zażycz sobie aby z całego dachu klar usunął i zapodkładował cały przed lakierowaniem bo inaczej płatami będzie w innych miejscach odłazić.
Opublikowano

jak się na tym nie znasz-oddaj do lakiernika,problem jedyny jest-bo to dach i dalej musi być "wpylenie" się w pozostały klar na słupkach i spolerowanie tego,jeśli auto ma trochę lat i lakier na całej powierzchni jest troszke zmatowiały-będzie widać miejsca polerowane-będą się odrózniać od reszty,bo będą "nowsze",bardziej błyszczące elementy,ale da się zrobić

łuszczenie się bezbarwnego,to niestety skutek przesuszenia- najczęściej występuje to,jak ktoś chce to zrobić szybko i powietrze z dmuchawy jest za gorące-lakier potrzebuje odpowiedniej temperatury i odpowiedniej ilości czasu do wyschnięcia i zjednolicenia się z lakierem kolorowym,to jest proces technologiczny malowania auta-nie da się tego obejść,ani przeskoczyć-jeśli któraś z tych czynności została zaniedbana-efekt będzie taki ,jak masz Ty-niestey zła wiadomośc-będzie odchodzić,wiec trzeba to zedrzec i połorzyć nową warstwę klaru

Opublikowano

jak się na tym nie znasz-oddaj do lakiernika,problem jedyny jest-bo to dach i dalej musi być "wpylenie" się w pozostały klar na słupkach i spolerowanie tego,jeśli auto ma trochę lat i lakier na całej powierzchni jest troszke zmatowiały-będzie widać miejsca polerowane-będą się odrózniać od reszty,bo będą "nowsze",bardziej błyszczące elementy,ale da się zrobić

łuszczenie się bezbarwnego,to niestety skutek przesuszenia- najczęściej występuje to,jak ktoś chce to zrobić szybko i powietrze z dmuchawy jest za gorące-lakier potrzebuje odpowiedniej temperatury i odpowiedniej ilości czasu do wyschnięcia i zjednolicenia się z lakierem kolorowym,to jest proces technologiczny malowania auta-nie da się tego obejść,ani przeskoczyć-jeśli któraś z tych czynności została zaniedbana-efekt będzie taki ,jak masz Ty-niestey zła wiadomośc-będzie odchodzić,wiec trzeba to zedrzec i połorzyć nową warstwę klaru

prawie ze wszystki zgodze sie ale wlasnie prawie bo niekoniecznie musi to byc efekt przesuszenia...doadam, ze moze to byc efekt tego o czym piszesz ale tez auto moglo byc malowane i nie dokonca zmatowione...no ale cala reszta ktora piszesz jest prawda...a moze by spolerowac przy tej okazji cale autko :mysli:

Opublikowano

no dobrze a wracając szukać teraz lakiernika czy po zimie? może ktoś zna odpowiednia osobę w lodzi aby się tym zajęła i nic nie spieprzyła . no i oczywiście za rozsądne pieniądze :confused4: koledzy i jak uważacie jest sens tego robienia .to rok95 .. jeżeli zacznie odchodzić ten klar czy coś takiego to jakie mogą być tego skutki? jestem drętwy w tych rzeczach ;( szkoda mi Audiczki

Opublikowano

przeciez pomaluje do rynienek na dachu a w druga strone do uszczelek, wiec po co cieniować? Do tego przepolerowac reszte auta i bedzie dobrze. panowie przy cieniowaniu to wyjdzie go 3 razy tyle kasy a niezapominajmy ze nie jest to B7 czy 8... auto ma 15 lat... Ja bym pomalował sam dach i polerka wszystkich elementów i bedzie super efekt

Opublikowano

jak się na tym nie znasz-oddaj do lakiernika,problem jedyny jest-bo to dach i dalej musi być "wpylenie" się w pozostały klar na słupkach i spolerowanie tego,jeśli auto ma trochę lat i lakier na całej powierzchni jest troszke zmatowiały-będzie widać miejsca polerowane-będą się odrózniać od reszty,bo będą "nowsze",bardziej błyszczące elementy,ale da się zrobić

łuszczenie się bezbarwnego,to niestety skutek przesuszenia- najczęściej występuje to,jak ktoś chce to zrobić szybko i powietrze z dmuchawy jest za gorące-lakier potrzebuje odpowiedniej temperatury i odpowiedniej ilości czasu do wyschnięcia i zjednolicenia się z lakierem kolorowym,to jest proces technologiczny malowania auta-nie da się tego obejść,ani przeskoczyć-jeśli któraś z tych czynności została zaniedbana-efekt będzie taki ,jak masz Ty-niestey zła wiadomośc-będzie odchodzić,wiec trzeba to zedrzec i połorzyć nową warstwę klaru

prawie ze wszystki zgodze sie ale wlasnie prawie bo niekoniecznie musi to byc efekt przesuszenia...doadam, ze moze to byc efekt tego o czym piszesz ale tez auto moglo byc malowane i nie dokonca zmatowione...no ale cala reszta ktora piszesz jest prawda...a moze by spolerowac przy tej okazji cale autko :mysli:

akurat w tym wypadku jest to efekt przesuszenia ponieważ pod warstwą lakieru bezbarwnego widać bazę (matowa).

tak jak w tym przypadku

bd2442f9814efa90m.jpg

[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 22:42_________________________________________________

przeciez pomaluje do rynienek na dachu a w druga strone do uszczelek, wiec po co cieniować? Do tego przepolerowac reszte auta i bedzie dobrze. panowie przy cieniowaniu to wyjdzie go 3 razy tyle kasy a niezapominajmy ze nie jest to B7 czy 8... auto ma 15 lat... Ja bym pomalował sam dach i polerka wszystkich elementów i bedzie super efekt

dokładnie tak jak napisałeś.
Opublikowano

iwadrian - masz racje :good:

a co do malowania to do wyboru albo robisz kupe albo malujesz to porzadnie :evil:

Opublikowano

koledzy jakie mogą być tego skutki , czy robic to teraz czy po zimie, chcę tak aby było dobrze .aby dach świecił i autko wyglądało ładnie ...podpowiedzcie[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 23:46_________________________________________________co mam rozumieć przez słowo malujesz porządnie . co powiedzieć lakiernikowi?

Opublikowano

iwadrian - masz racje :good:

a co do malowania to do wyboru albo robisz kupe albo malujesz to porzadnie :evil:

zrobić raz a dobrze :wink4:
Opublikowano

Ja bym pomalował sam dach i polerka wszystkich elementów i bedzie super efekt

właściwie-to masz rację-po co wstrzeliwac się,jak mozna pomalować do uszczelek i rynienek-nie pomyślałem o tym :wallbash:

polerka reszty i auto od razu odmłodnieje :good:

co do czasu-jaka różnica? jak będzie dobrze zrobione-to zima tego nie ruszy :wink4:

Opublikowano

koledzy jakie mogą być tego skutki , czy robic to teraz czy po zimie, chcę tak aby było dobrze .aby dach świecił i autko wyglądało ładnie ...podpowiedzcie[br]Dopisany: 05 Październik 2010, 23:46_________________________________________________co mam rozumieć przez słowo malujesz porządnie . co powiedzieć lakiernikowi?

napisałem ci w pierwszym moim poście co masz mu powiedzieć.
Opublikowano

no ja tak napisałem :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...