mkat Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Witam, czy mógłbym prosić kolegów o analizę logów, dzisiaj robione. LOGI STATYCZNE http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24365.html - grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24366.html - grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24367.html - grupa 013, 014, 018 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24368.html - grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24369.html - grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24370.html - grupa 001 LOGI BASIC SETTINGS http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24371.html - grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24372.html - grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24373.html - grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24374.html - grupa 001 LOGI DYNAMICZNE http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24375.html - grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24376.html - grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24377.html - grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24378.html - grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24379.html - grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24380.html - grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/mkat_24381.html - grupa 010 teraz powinno być bardziej czytelne, proszę bardzo o wyrażenie dalszych opinii i spostrzeżeń pozdrawiam mkat
marbol Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 tak na szybko rzuciłem okiem; LMM i EGR do czyszczenia, potem ponowne logi, zobaczymy czy jest różnica
przemik Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Odczyty EGR są zamazane przez padniety przeplywomierz wiec poki co nic z nim nie rob. Do sprawdzenia szczelnosc wezykow podcisnienia. Podpisz linki ktory jaką grupe oznacza to ulatwia analize. Pozdrawiam
mkat Opublikowano 8 Października 2010 Autor Opublikowano 8 Października 2010 Przewody sprawdziłem, nie ma przetarć, pęknięć ani nic w tym rodzaju. A za co odpowiada ten wężyk zaznaczony strzałką bo wygląda trochę na podniszczony. EGR czyściłem jakieś 5 tys km temu przy okazji wymiany rozrządu i odmy. Czy ktoś dorzuci jeszcze jakieś swoje uwagi i sugestie. dziękuje bardzo za pomoc i pozdrawiam Marcin
marbol Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 przewód podciśnienia od pompy vakum, podmień od kogoś tą przepływke lub spróbuj jednak umyć to nic nie zaszkodzi
mkat Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 Jeszcze mam taki jeden problem, mam AFB 2,5TDI w automacie, na luzie wszystko ładnie pięknie a przy włączeniu na bieg samochód zaczyna dymić na czarno, nie jest to "Batory" ale widać że dymi. Co może być tego powodem?? Jak tak postoi chwile to na ziemi pod wydechem jest mokra plama. Czu to wina paliwa?? Katalizator jest przewiercony, turbo spawdzone i sprawne. Brak błędów na Vagu a logi w/w. Proszę o radę. pozdrawiam mkat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się