Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wyrzuca płyn chłodniczy-przyczyny?


snajper75

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy , mam nowy problem .

Wywalam mi wodę ze zbiorniczka wyrównawczego , dodam że woda jest zimna .

Klimatronik pokazuję na kanale 49 - 105 a na kanale 51 - 90 a do tego brak ogrzewania (ale pewnie dla tego że korek na zbiorniczku puszcza , tak mi się wydaję :)

Tylko nie kazać mi wymienić pół auta :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaszcie

ładny kwiatek :gwizdanie:

Wywalam mi wodę ze zbiorniczka wyrównawczego

ogólnie nie powinna być tam woda

do tego brak ogrzewania

zapowietrzony pewnie

korek na zbiorniczku puszcza

no to się go wymienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaszcie już poprawione , nerwy puszczają dwa dni z tym robię i kicha na razie

nie woda tylko płyn , nie czepiaj się się wody :)

a korek mam już drugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkrec korek i zapal auto,jak bedzie wylewal sie plyn to na bank uszczlka pod glowica albo glowica peknieta[br]Dopisany: 06 Październik 2010, 22:56_________________________________________________odkrec jeszcze i zobacz jak wyglada korek od dolewania oleju jak jest na nim nalot bialy to napewno plyn tez dostaje sie do oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy , mam nowy problem .

Wywalam mi wodę ze zbiorniczka wyrównawczego , dodam że woda jest zimna .

Klimatronik pokazuję na kanale 49 - 105 a na kanale 51 - 90 a do tego brak ogrzewania (ale pewnie dla tego że korek na zbiorniczku puszcza , tak mi się wydaję :)

Tylko nie kazać mi wymienić pół auta :naughty:

Też tak miałem, tzn. wywalało płyn. Nie jeździj tak za długo, bo u mnie skończyło się przegrzaną uszczelką pod głowicą :wallbash:

Wymieniłem korek - leci. W międzyczasie zaczęła wskazówka temp. wariować - wymieniony czujnik temperatury. Ostatecznie okazało się, że wymiana termostatu pomogła.

W sumie całego powyższego koszty niewielkie (200zł), ale bujałem się z tym za długo.

Potem już nie gubiłem przez korek płynu, ale dalej znikał. To już uszczelka poszła.[br]Dopisany: 06 Październik 2010, 23:19_________________________________________________I po :szukaj:. Jest sporo wątków o tym, tak na dwa wieczory :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z samego rana kupiłem już 3 korek , jak by coś lepiej ale....

Temperatura na klimatroniku kanał 49 dochodzi do 105 jak go pocisnę a następnie spada tak do 90 .

Na kanale 51 - 90 i nawet nie drgnie .

Zastanawia mnie chłodnica jest zimna ,termostat ?[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 09:10_________________________________________________dwa dni spędziłem na czytaniu postów , ale nie znalazłem takiego przypadku jak ja mam :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego nie ma ogrzewania ? Skoro temperatura silnika przekracza 105*C ?

Termostat powinien być w pozycji otwartej jeśli jest uszkodzony - może się zaciął, ale to tylko zmiejsza prawdopodobieństwo.

Jeśli uszczelka pod głowicą - to 1) płyn powinien być zabrudzony, auto powinno kopcić na biało, nalot na bagnecie może również się pojawić. Ale wciąż - ogrzewanie powinno być.

Ja od wczoraj mam takie same objawy, tylko, ze temperatura znacznie bardziej wzrasta.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155965.0 - być może warto byłoby sprawdzić nagrzewnicę.

Żeby była jasność - dla mnie to też jest zagadka, bo objawowo u mnie jest tak samo.

Dzisiaj jadę po czujnik cieczy - termostatu na razien ie wymieniam, bo kosztuje 350zł więc wolę się upewnić najpierw..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spradziłem u siebie, dolny wąż od chłodnicy jest zimny - więc jutro wymieniam termostat..

Kurde sprawdzałem wczoraj i wydawało mi się, że jest ciepły - dobrze że spojrzełem jeszcze raz, bo już miałem nagrzewnicę "wyciągać".. :decayed:

Nawiewy nie grzeją dlatego, bo przez to, że termostat jest zamknięty to jest ogromne ciśnienie w układzie i pompa nie ma siły przepchnać dobrze wody.. Dzisiaj przejechałem się slalomem, po nierównośćiach, żeby rozbujać wszystko i zaczęło lecieć ciepłe - wniosek - spadło ciśnienie i pompa przedmuchała..

[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 13:10_________________________________________________Ja tak kombinuje - zobaczymy czy słusznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z samego rana kupiłem już 3 korek , jak by coś lepiej ale....

Temperatura na klimatroniku kanał 49 dochodzi do 105 jak go pocisnę a następnie spada tak do 90 .

Na kanale 51 - 90 i nawet nie drgnie .

Zastanawia mnie chłodnica jest zimna ,termostat ?[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 09:10_________________________________________________dwa dni spędziłem na czytaniu postów , ale nie znalazłem takiego przypadku jak ja mam :gwizdanie:

no to zostaje ci już tylko pompa cieczy chłodzącej. Termostat jak uszkodzony to byś miał przynajmniej ogrzewanie a nie masz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z samego rana kupiłem już 3 korek , jak by coś lepiej ale....

Temperatura na klimatroniku kanał 49 dochodzi do 105 jak go pocisnę a następnie spada tak do 90 .

Na kanale 51 - 90 i nawet nie drgnie .

Zastanawia mnie chłodnica jest zimna ,termostat ?[br]Dopisany: 07 Październik 2010, 09:10_________________________________________________dwa dni spędziłem na czytaniu postów , ale nie znalazłem takiego przypadku jak ja mam :gwizdanie:

no to zostaje ci już tylko pompa cieczy chłodzącej. Termostat jak uszkodzony to byś miał przynajmniej ogrzewanie a nie masz

No właśnie napisałem, że nie koniecznie by miał...

Pisze poza tym, że chłodnica zimna..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa wygląda tak:

termostat wymieniony sprawdziłem go przed założeniem jest OK

czujnik temperatury nowy

nagrzewnica na pewno sprawna

gdy zacząłem odpowietrzać przy nagrzewnicy chyba 20 min , cały czas lecą tam pęcherze powietrza .

odkręciłem ten mały wężyk przy zbiorniczku wyrównawczym słyszę bulgot .

przegoniłem sprzęt tak do 105C sprawdzałem na klimie pozycja 49

i dziad (bo mnie nerwy już puszczają :wallbash:) wywalił płyn

Panowie co może jeszcze być :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa wygląda tak:

termostat wymieniony sprawdziłem go przed założeniem jest OK

czujnik temperatury nowy

nagrzewnica na pewno sprawna

gdy zacząłem odpowietrzać przy nagrzewnicy chyba 20 min , cały czas lecą tam pęcherze powietrza .

odkręciłem ten mały wężyk przy zbiorniczku wyrównawczym słyszę bulgot .

przegoniłem sprzęt tak do 105C sprawdzałem na klimie pozycja 49

i dziad (bo mnie nerwy już puszczają :wallbash:) wywalił płyn

Panowie co może jeszcze być :mysli:

Ostatnia opcja to podjedz do jakiegoś kumatego mechaniora niech Ci zrobi test na obecność spalin w płynie chłodzącym. :mysli:

A jest ogrzewanie? może to zatkana nagrzewnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolny wąż od chłodnicy ciepły czy zimny ? - ogrzewanie jest ?

wąż jest średnio ciepły :)

ogrzewanie jest ale jak przekroczę 2500 tys. obrotów to znika :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa wygląda tak:

termostat wymieniony sprawdziłem go przed założeniem jest OK

czujnik temperatury nowy

nagrzewnica na pewno sprawna

gdy zacząłem odpowietrzać przy nagrzewnicy chyba 20 min , cały czas lecą tam pęcherze powietrza .

odkręciłem ten mały wężyk przy zbiorniczku wyrównawczym słyszę bulgot .

przegoniłem sprzęt tak do 105C sprawdzałem na klimie pozycja 49

i dziad (bo mnie nerwy już puszczają :wallbash:) wywalił płyn

Panowie co może jeszcze być :mysli:

Sprawdz tak jak pisalem, przy odkreconym korku odpal auto,jak bedzie wywalac plyn i banki szly to na 100 uszczelka pod glowica albo mikro pekniecie w glowicy.Napisz jak sprawdzisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...