Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wyrzuca płyn chłodniczy-przyczyny?


snajper75

Rekomendowane odpowiedzi

Heh spokojnie panowie,mialem ten sam przypadek tylko ze w innym sprzecie.Dokladnie identyko,sprawdz czy ten wezyk co idzie do zbiorniczka jest w 100% drozny,objawialo sie:brak ogrzewania temp ciagle 110-120 stopni,termo nowy,czujnik nowy,pompa nowa,nagrzewnica nowa.A przyczyna glupi wezyk,tylko ze w srodek mial wsadzona taka tuleje ktora blokowala przeplyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wyrzuca płyn, ale jest on czysty.

Olej też czarniutki. Jest sens rozgrzebywać silnik?

Chodzi za***iście, moc itd. Rozrząd wszystko nowe, termostat, korek, pompa wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przyczyna glupi wezyk,tylko ze w srodek mial wsadzona taka tuleje ktora blokowala przeplyw.

Który mały czy duży wężyk :)

U mnie też jest wszystko OK olej,moc,płyn czysty itd.

A płyn wyrzuca :wallbash:

Wszyscy stawiają na uszczelkę :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobny problem i właśnie z tym walcze...tzn. płun mi wywala...ogrzewanie jak jezdze przy stalych obrotach to grzeje...natomiast naprzyklad podczas jazdy po miescie czyli gaz, hamulec, gaz itd. ciagle leci zimne...dodam ze korek i termostat wymienialem a temperatura jak nie szaleje za kolkiem to trzyma sie na 90 stopniach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prawie dokładnie to samo w AFNie, tzn wywala mi płyn korkiem na zbiorniczku, co jak mniemam jest prawidłową reakcją jak jest za duże ciśnienie, nie mniej korek wymieniony. Olej czysty, płyn też, ogrzewanie wg mnie działa jak powinno (choć po wymianie rozrządu wraz z pompą, był zapowietrzony i nie grzał prawie w ogóle), temp. na kanale 51 równo 90 zaś na 49 rzadko powyżej 84. Dodam, że jak silnik pracuje to tym cienkim wężykiem normalnie leci płyn taki dość spieniony. Dodatkowo górna rura od chłodnicy gorąca dolna letnia, zaś górna (wg tego co wyczytałem) twardnieje na rozgrzanym silniku po spuszczeniu ciśnienia wg mnie dość wolno. Powiedzcie czy myśleć jeszcze o wymianie czegoś np, termostatu, czy od razu brać się za uszczelkę?

Pozdrawiam hellbean

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wywalał płyn przez zbiorniczek, dokładnie przez ten wężyk (nie widać było nigdzie przecieków, pompa wymieniana wraz z rozrządem - przejechane 40 tys. km).

Ostatnio silnik stracił trochę na mocy. Po oględzinach mechanika padło na uszczelkę pod głowicą.

No i faktycznie, uszczelka walnięta (pompa wody też już poszła w niepamięć)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, po wymianie uszczelki głowicy i wszystkich pozostałych uszczelek + planowaniu głowicy, wymianie uszczelniaczy zaworowych i prowadnic zaworowych otrzymujemy praktycznie nowy silnik.

Warto to zrobić. Bo AVG to jedwabisty silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki koszt takiego zabiegu? Zastanawiam się ile u wam mechanior za to policzył. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi bardziej o AFN/AVG. Mam to samo ale mechanik mi powiedział żebym jeździł aż ni e wywali całkowicie uszczelki. A jeżdżę już tak 2 rok :decayed: W zimie irytuje mnie brak ogrzewania przy gwałtownym dodaniu gazu. :wallbash: Dlatego powoli zaczynam się do tego zabiegu przygotowywać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo w AFNie (aktualnie mechnanikowi zostało jeszcze złożenie samochodu), długo tak jeździłem, pod krucieć upustowy ze zbiorniczka wyrównawczego podwiesiłem butelke 0.5L żeby nie wywalało płynu na ulicę, nie mniej przyszła zima i okazało się, że nagrzewnica się non stop zapowietrza, tym samym problem trzeba było rozwiązać i tu potwierdziły się moje podejrzenia, że to jednak nie uszczelka bo sytuacja się nie pogarszała, tylko mniej więcej poł roku było to samo (a gumę powinno przedmuchać bardziej). Okazało się, że jest to mikropęknięcie na głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na bank uszczelka pod głowica Ale jak już robić to i rozrząd trzeba wymienić z rolkami i paskami Ja za takie coś zapłaciłem 2700zł 1 rok temu robiłem te same objawy słabe ogrzewanie

A ktoś pisał że czemu temperatura jest to i ogrzewanie powinno być Nie prawda Zbiera się ciśnienie w układzie chłodniczym a że nagrzewnica jest naj wyżej krąży po niej sama para Nie jest do konca wypełniona płynem i szybko się wystudza :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo co hellbean dosłownie... miałem nieszczelnosc na 4tym cylindrze. kosztowało mnie to 900zł.- spore rabaty i robota wlasna.

wymieniałem wszystko co popadło. uszczelki. sruby głowicy. głowica zrobiona prawie w komplecie jedynie nie zostały zmienione zawory a tak - planowanie- wym.prowadnic,uszczelniacze, docieranie zaworów. nowe hydro.z tym ze AFN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...