Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten LHM total jest zielony z tego co słyszałem do audi wlewa się czerwony, nie chce wlać lipy i znów regenerować pompe.

Opublikowano (edytowane)

Musisz do lekarza, tego od uszu.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Kto ci powiedział że do audi trzeba lać czerwony? Korek masz zielony to lej zielony płyn. Ile płaciłeś za regenerację pompy? bo mnie też to czeka. Może ktoś wie czy do 2.0alt podejdzie pompa od 2,5tdi 120 bar?

Opublikowano

Płaciłem 150 zł, miałem zatartą

Kupiłem ten płyn do wspomagania co mi doradziliscie czy jest to ten:lbRuc87.jpg

Samochód stoi narazie u mechanika dam znać czy jest różnica po wymianie pompy i plynu

Opublikowano

Wróciłem od mechanika, pompa regenerowaną okazała się gownem gorszym niż miałem u siebie. Pompa wydobywała dziwne dźwięki, do tego po 10 min zaczął lecieć dym tak się zagrzała.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie zaciekawiła mnie cena za regeneracje tej pompy bo normalnie to koszt około 300zł. Już teraz wszystko jasne, jaka cena taka jakość usługi

Edytowane przez daro84.pl
Opublikowano

Dokładnie pierw myślałem ze kupiłem zły płyn do pompy ale chłopaki mnie uświadomili ze jest dobry, czyli zrypali regenerację Janusze firmy krzak.

Opublikowano

LHM firmy Total

a ten z ASO będzie dobry bo już kupiłem ?

Opublikowano

Jeżeli G400 to tak.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli G400 to tak.

Taki kupiłem IMG_1500.JPG

no a o co chodzi że stary jest mineralny a nowy syntetyk

Edytowane przez Valdasxxx
Opublikowano

Ja kupiłem ten co mi koledzy doradziliscie LHM TOTAL. Po wymianie plynu pompa wspomagania przestała piszczec.

Opublikowano

http://allegro.pl/plyn-hydrauliczny-wspomagania-audi-a4-skoda-fabia-i5561132432.html

Panowie w mojej Audi chcę teraz wymienić płyn do wspomagania , jest już dosyć brudny , i mam go minimum , i mam wrażenie jakby ciężej zaczęła pracować kierownica, polecicie jakiś konkretny płyn? Ten co znalazłem wyżej według tego co jest na aukcji jest do mojego auta, wy używaliście może tego? polecacie go?

Opublikowano

dzięki Krzysiek za pomoc :hi:

Opublikowano

Rozumiem, że po założeniu regenerowanej przekładni lać tylko syntetyk LHM lub G400?

Zbiorniczek wypłukać, przewody też. Co z pompą? Można ją w jakiś sposób płukać?

Dodam, że piszczy przy max skręcie i nie wiem czy to wina kiepskiego płynu (jest "czarny") czy to pompa siada!?

Opublikowano (edytowane)

Dzięki serdeczne za pomoc i instrukcję, w jednym warsztacie chcieli regenerować pompę za uwaga 650zł! Okazało się że wystarczy odpowietrzyć, przepłukać i zalać odpowiedni płyn, na korku jest symbol i jest napisane mineral. Wspomaganie śmiga jak nowe :-) Uwaga na płyny bo nie wszyscy mechanicy wiedzą jaki lać. Trzeba im pokazać palcem.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Właśnie z tego mineralu się wycofali bo wszystko rdzewieje.

Teraz jest G400 syntetyczne i mineralu już w aso nie leja.

Opublikowano

A niby dlaczego płyn się robi rudy z zielonego?

[emoji12]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...