griga-st Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Czytam te wszystkie posty o walkach i PDF-ach i mam wrazenie,ze jestem na stronie FSO Polonez . W zwiazku z tym mam pytanie: Jakie mam szanse robiac regularne wymiany oleju i tankujac normalne paliwo(rafineria Ingolstadt)dobic z tym silnikiem so dwuch stowek ?
Musashi Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Czytam te wszystkie posty o walkach i PDF-ach i mam wrazenie,ze jestem na stronie FSO Polonez . W zwiazku z tym mam pytanie: Jakie mam szanse robiac regularne wymiany oleju i tankujac normalne paliwo(rafineria Ingolstadt)dobic z tym silnikiem so dwuch stowek ? duze
emil82 Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Czytam te wszystkie posty o walkach i PDF-ach i mam wrazenie,ze jestem na stronie FSO Polonez . W zwiazku z tym mam pytanie: Jakie mam szanse robiac regularne wymiany oleju i tankujac normalne paliwo(rafineria Ingolstadt)dobic z tym silnikiem so dwuch stowek ? duze nareszcie jakiś pozytywny komentarz
dziadek Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Jakie mam szanse robiac regularne wymiany oleju i tankujac normalne paliwo(rafineria Ingolstadt)dobic z tym silnikiem so dwuch stowek ? Z tego co piszą na tym forum to mniejsze niż w rosyjskiej ruletce , ale tak jak powyżej są i dobre opinie jednakże ja bym chyba nie podjął ryzyka...
fethorus Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 bo to jest tak ,to jest forum i tutaj jak masz problem to piszesz a jak niemasz to niepiszesz proste ale ja napisze 190 na zegarku a nigdy kontrolka sie niezaswiecila samoregeneracja zawsze olej long nonstop
turdzi Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Z tego co piszą na tym forum to mniejsze niż w rosyjskiej ruletce , ale tak jak powyżej są i dobre opinie jednakże ja bym chyba nie podjął ryzyka... pitolenie , w Skandynawii to np: niezmiernie popularny samochod nawet w niemcowni tyle ich nie widze co u tu ( w moim garazu podziemnym stoja 3 + czwarta moja , i to tylko na moim pietrze ) wiec chyba nie ma takiej tragoedii skoro tyle ludzi je kupuje a przesiada sie potem na B8 tez 2.0 wiec jak by mieli zle doswadczenia to by uciekali gdzie pieprz rosnie.Do twojej obiegowej opini dodaj jeszcze to ze jak sa problemy to w autach 205 i 2006 . zoba nawet tu na forum czy pojaiwl sie jakis padniety 2007 ? bo ja sobei nie przypominam. Auta w ktorych cos padalo to zazwyczaj sprzety z Niemcowni poflotowe , wiec na zrowy rozum jezli takie auto odpala jest dziennie 30 razy to chyba w przeciwienstwie do 2 , 3 razy uzytkowane przez osobe prywatna chyba nie musisz miec mgr. z fizyki zeby wyobrazic sobei o ile szybciej wyrobi sie nieszczesny zabierak.Sa tu ludzie ktrzy nawet na BLB przejechali ponad 200kkm i nic sie nie dzieje , wiec wez to pod uwage.
griga-st Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 bo to jest tak ,to jest forum i tutaj jak masz problem to piszesz ...Bo chodzi o to zeby Polak przed szkoda a nie poszkodzie madry byl! :> Trzy lata temu jak kupowalem 2.0 tdi i 1.8t nic nie bylo na necie o walkach&co... i z rok,dwa bym se jeszcze pojezdzil bez wielkiego naprawiania(teraz odpowiednio:124 i 105 tkm)
Musashi Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 bo to jest tak ,to jest forum i tutaj jak masz problem to piszesz a jak niemasz to niepiszesz proste ale ja napisze 190 na zegarku a nigdy kontrolka sie niezaswiecila samoregeneracja zawsze olej long nonstop wreszcie inteligentny post [br]Dopisany: 09 Październik 2010, 09:32_________________________________________________ Z tego co piszą na tym forum to mniejsze niż w rosyjskiej ruletce , ale tak jak powyżej są i dobre opinie jednakże ja bym chyba nie podjął ryzyka... pitolenie , w Skandynawii to np: niezmiernie popularny samochod nawet w niemcowni tyle ich nie widze co u tu ( w moim garazu podziemnym stoja 3 + czwarta moja , i to tylko na moim pietrze ) wiec chyba nie ma takiej tragoedii skoro tyle ludzi je kupuje a przesiada sie potem na B8 tez 2.0 wiec jak by mieli zle doswadczenia to by uciekali gdzie pieprz rosnie.Do twojej obiegowej opini dodaj jeszcze to ze jak sa problemy to w autach 205 i 2006 . zoba nawet tu na forum czy pojaiwl sie jakis padniety 2007 ? bo ja sobei nie przypominam. Auta w ktorych cos padalo to zazwyczaj sprzety z Niemcowni poflotowe , wiec na zrowy rozum jezli takie auto odpala jest dziennie 30 razy to chyba w przeciwienstwie do 2 , 3 razy uzytkowane przez osobe prywatna chyba nie musisz miec mgr. z fizyki zeby wyobrazic sobei o ile szybciej wyrobi sie nieszczesny zabierak.Sa tu ludzie ktrzy nawet na BLB przejechali ponad 200kkm i nic sie nie dzieje , wiec wez to pod uwage. pozatym sporo nabywanych aut maja okazyjne ceny,i w bonusie cofane zdrowo liczniki [br]Dopisany: 09 Październik 2010, 09:35_________________________________________________ Jakie mam szanse robiac regularne wymiany oleju i tankujac normalne paliwo(rafineria Ingolstadt)dobic z tym silnikiem so dwuch stowek ? Z tego co piszą na tym forum to mniejsze niż w rosyjskiej ruletce , ale tak jak powyżej są i dobre opinie jednakże ja bym chyba nie podjął ryzyka... skoro, nie masz doswiadczenia po co sie wypowiadasz???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się