Bart-S Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Tak, kabelki splatasz ze zobą - ale zostawiasz je w izolacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Haha bo na początku tak zrozumiałem, że mam je połączyć więc mówię sobie co to ma na celu ale już wszystko jasne Okej, jak się zabiorę za robotę to wrzucę zdjęcia Dzięki jeszcze raz Bartek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Np, działaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Obszedłem wszystkie sklepy motoryzacyjne w okolicy i nigdzie nie mają kabla o przekroju 0.5mm..... Czy można użyć inny? Np 0.75? Bo tego jest dużo, no chyba, że z Polski zamówię, skąd wy bierzecie kable? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 0,75 może byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Na Can też? Bo niby docelowo miał być 0.35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 czy ktoś kto montował oświetlenie nóg podłączając pod lampkę górna mógłby mi powiedzieć gdzie się wpiąć w instalację :gwizdanie: bo ciągnięcie kabli do podsufitki to raczej nie wchodzi w grę. P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 No więc mały update... Wynik walki: Elek szyby : Młody_Drog 0:1 Dzisiaj moje autko jest jedyne w swoim rodzaju, bo ma na wypasie 3 elektryczne szyby Właśnie podłączyłem prawą stronę Wszystko działa tak jak Bart-s powiedział, super sprawa Jedyna uwaga to taka, że musimy się doposażyć w: piny do bezpieczników oraz jeden duży, męski pin do słupka B. Ja dzisiaj wszystko zamontowałem i śmiga tak jak miało być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 mlody_drog musisz teraz wszystko ładnie opisać i wrzucić jako osobny temat razem z fotkami. Przyda się potomnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 No i zakończyłem rezanie elektrycznych szyb, niestety fotek nie mam, sorry ale już się ciemno robiło a robię wszystko przed domem więc nie miałem czasu na porządne fotki ale dam wam kilka wskazówek: Bezpiecznik s280 jest trzymany pinami pod modułem centralnej elektryki, niestety ja dostałem tylko uchwyt na bezpiecznik który jest nad centralną elektryką (numer 8a0937530) ale to nie ma znaczenia, zamontowałem go tam gdzie ma być W słupku B nie mogłem wyciągnąć pinów :/ więc zostawiłem je wszystkie w środku i po prostu przylutowałem kabelki do istniejących pinów. Przed rezaniem musicie się zaopatrzyć w jeden większy pin do założenia pinu nr 11. Niestety nie mam numeru :/ No i jak ktoś ma lampke czerwoną to trzeba też 4 małe piny o numerze 000 979 018 (dzięki Bart-s) które idą do brązowej 16sto pinowej kostki w wiązce drzwi. Oprócz tego to pamiętajcie, żeby zostawić dużo kabla. Bo ja oczywiście jak to zwykle robię zawszę utnę z 5cm za krótko i potem muszę dolutowywać... Ogółem to kable poprowadziłem pod wykładziną od słupka B do słupka A a potem za wykładziną za schowkami i radiem. Roboty aż tak dużo nie jest, prawa strona zajęła mi prawie 5h ale za to lewa już około 2.5 jak się wie co robić Oczywiście najlepiej zaopatrzyć się w kilka spinek na boczki drzwi bo jak wiadomo, lubią się łamać . Aha no i jeszcze oczywiście podziękowania dla Bart-s za przygotowanie schematów, tak to super wytłumaczył, że nawet ja dałem radę No i wszystko działa jak fabryka. Pozdr i miłego rezania, ciepło się robi to można pokombinować P.s sorry za brak fotek :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Graty młody - guuuudd dżaaaaabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekj64 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 witam- mam b7 i zabralem się za dodanie tylnych elekt szyb.wymieniłem mod komf na BR,uzbroiłem tylne drzwi w ori wiązkę z odzysku ,jutro wstawiam silniczki z literką E ,ipodłanczam powoli pozostałą inst.odpiąłem osłonę pod kierownicą i nie wiem skąd wziąść prąd pod bezpiecznik nr 23 -mam tam pusto. gdzie znaleść i jak wygląda bezpiecznik S-280 czy trzeba go zamontować i skąd go zasilić ,czy jeśli już jest jak go poznać-proszę o podpowiedż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Młody_drog Ci to wyjaśni - jest świerzo po rezaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekj64 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 witam-nawiązałem kontakt z kolegą młody-drog.udziela mi praktycznych porad za co wielkie dzięki.jest tylko mala różnica w modelach b6 ja mam b7 ale to nie przeszkadza .treść techniczną mam od ciebie Bart-S z w/w porad.chciałbym poprosić cię o poradę odnośnie s-280.wiem że muszę go stworzyć ale u mni pod MCE SĄ dwa uchwyty z bezpiecznikami jeden czerwony 10A i ten drugi -oznaczony 443 937 105 A 30A-12V CZY to ten s280 czy mam go utworzyć.mojMCE zliterką N czyli high jak ma to coś istotnego do mojego zapytania-pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Ten który już masz (szaro/zielony) jest od elektryki przednich drzwi - na tylną elektrykę potrzebujesz jeszcze jeden, taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Potrzebujesz uchwyt bezpiecznika o numerze który Ci podałem. Do tego bezpiecznik który jest większy niż te w skrzynce bezpieczników. Fabrycznie powinien chyba być ten metalowy ale niestety mi nie udało się zdobyć numeru tego uchwytu więc mam taki plastikowy jak ten główny bezpiecznik 40A. Taki bezpiecznik powinieneś bez problemu dostać w każdym motoryzacyjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekj64 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 witam-praca ruszyła pod el szybki tyl,drzwi tylne uzbrojone w ori inst z odzysku,silniczki przykręcone,kostkę czarną 20 pin w slupku B odłączyłem na wszelki wypadek .mam modul komf CC I wymieniam go na BR-bo chce pelne oświetlenie[ lamp czer i białe drzwi oraz nogi].w przednich tapicerkach dołożyłem wiązki pod lamki i wstawiłem je.wpiełem się pod pin13zasilanie i 21 mase ale lampki nie odpaliły-może jak zmienię moduł na BR to odpalą.mam pytanie czy przewody can pin3 w 20pinowej słupkaB i can pin 20 w 20pinowej słupka B można podpiąc do słupka A -tak jak w MY03- JEŚLI TAK TO JAK.skruciło by to drogę zprawej strony i zostały by się s23 i s280.rzeżbię na raty bo czasu brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 mam pytanie czy przewody can pin3 w 20pinowej słupkaB i can pin 20 w 20pinowej słupka B można podpiąc do słupka A -tak jak w MY03- JEŚLI TAK TO JAK.skruciło by to drogę zprawej strony i zostały by się s23 i s280.rzeżbię na raty bo czasu brakuje. Tak - jeśli chodzi o magistralę CAN komfort, możesz wykorzystać wiązki poprowadzone do słupków A. Dobrze kombinujesz - będzie bliżej i nie trzeba ryć do samego komfortu. Pamiętaj tylko aby kabelki CAN skręcić ze sobą. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekj64 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 witaj Bart-s-czyli dla pewności instalacja słupka A i B jest bliżniacza pod cany pin20 ,pin3 i dla pinu14 zkostek 20 pinowych słupkow A-B, jak rownież strony lewej i prawej.proszę jeszcze o jedną odpowiedż-czy zmieniając zespół przełączników na 4 szybki zmieniam coś w kostce podłączającej je,czy kostka zostaje ta sama.nie zdejmowałem jeszcze tapicerki ze strony kierowcy bo autko jeżdzi do pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Tak - funkcje pinów 3, 14 i 20 w kostce 20-pin słupka A są identyczne dla prawej i lewej strony. Kostka do przełączników szyb powinna być identyczna (10-pin) dla każdego z wariantów (innej nie znalazłem). Podejrzewam, że wiązka drzwi jest fabrycznie przygotowana. mlody_drog nam to wyjaśni jak tu zajrzy. Ewentualnie jeśli znajdziesz chwilę - może dasz radę ściągnąć tapicerkę, wypiąć kostkę przełączników i sprawdzić ile pinów jest obsadzonych i jakie kolory mają przewody (powinno być 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się