pawlopwl Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Czy pozycja 4 oznacza właśnie pracę zaworu N75?? Jeśli tak to prawdopodobnie z jego powodu jest to nie doładowanie?
spanky Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 zacznij od szukania nieszczelnosci w dolocie ...
pawlopwl Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 NIeszczelności tak zapobiegawczo już szukałem, przeglądałem wszystkie węże, połączenia. nic nie znalazłem za bardzo, nic też nie śłychać jakoś bardzo żeby syczało albo coś, a auto całkiem fajnie jedzie. Ponawiam pytanie, czy ta pozycja 4 to praca N75? Jeśli tak, to chyba coś z nim jest nie tak, że nic sie nie zmienia w nim.
przemik Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 w takim razie podmien N75 z innego 1Z/AHU... i zaloguj 011 dyn
PAWEL69 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Ponawiam pytanie, czy ta pozycja 4 to praca N75? Jeśli tak, to chyba coś z nim jest nie tak, że nic sie nie zmienia w nim. I nic się nie zmieni dopuki nie będzie miał co robić Masz niedoładowanie w pełnym zakresie obrotów... albo nieszczelność,albo N75,albo zawór upustowy się niedomyka Poszukaj miejsc zaolejonych przy opaskach zaciskowych na wężach dolotu,świadczą one o nieszczelności. Nieszczelności nieraz nie nie widac...pęknięcie węży może być niewidoczne od góry... należy pomacaćwęże dolotu szczególnie przy opaskach Pozdrawiam Paweł zrób jeszcze log 003 008 010 wszystkie dynam.
pawlopwl Opublikowano 9 Października 2010 Autor Opublikowano 9 Października 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62503c72dcba2a8e.html oto logi W ponidziałek przejże porządnie cały dolot i wężyki podciśnienia. Jeszcze takie pytanie, moge zaślepić EGR takim zamiennikiem uszczelki tylko bez dziury, to wystarczy czy coś jeszcze oprócz tego trzeba zrobić? ewentualnie przez EGR może tez uciekać ciśnienie? Oraz co do tego zaworu N75, próbowałem nim ruszyć za sztange, (to znaczy to co jest pod turbem) ale jednak nie dałem rady. tyle co ręką próbowałem i nic sie nie poruszyło, może z 2milimetry wyciągłem z gruszki i dalej nic, w druga stronę wogóle, czy tak powinno być? Panowie jestem po przeglądaniu całego dolotu, żadnej dziury nie znalazłem.... Znalazłem na to na forum taki temat http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html Poradźcie mi, moge sobie zrobić tak jak w temacie? nie uda mi sie niczego popsuć regulując ten zawór w sposób pokazany w tym temacie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się