Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Webasto w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przerabiałem taki temat i ustawienie dawki paliwa pomaga :hi:

Opublikowano

panowie jakby ktoś chciał to mam do sprzedania wzmacniacz antenowy pod webasto :hi:

Opublikowano

panowie jakby ktoś chciał to mam do sprzedania wzmacniacz antenowy pod webasto :hi:

Ile?

Opublikowano

panowie jakby ktoś chciał to mam do sprzedania wzmacniacz antenowy pod webasto :hi:

Ile?

Pewnie ma do avanta ktory nie pasuje do sedana :)

Opublikowano

miałem z literką Q ale zakupił go już kolega djim :hi:[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 13:07_________________________________________________a do sedana jaki jest? z jaką końcówką? Powinienem mieć jeszcze jedną wolną sztuke własnie chyba z sedana

Opublikowano

Do sedana David idzie wzmacniacz o numerach 8E5035225 T , AA

Cos takiego na tylna szybe :)

sedan.jpg

Opublikowano

a to nie ja mam co innego w takim razie. mam jeszcze jeden wzmacniacz antenowy pod webasto z końcówką AG.

Cena: 99zł[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 13:17_________________________________________________ag.jpg

Opublikowano

TS to koncowka w wzmacniaczu antenowym do polaczenia sterownika radiowego webasto :)

Zastanawiam sie na jedna rzecza , te wzmaki roznia sie od tego jeszcze jakie mamy w samochodzie radio ( Concert , RNSE ) :mysli:

Czy czasem nie dochodzi sprawa drugiego wzmaka z prawej strony . Dla pewnosci kazdy montujacy webasto powinien sprawdzic jaki jest stary wzmacniacz a

dokladnie z jaka koncowka literowa .

Opublikowano

Witam,

wybaczcie całkowitą nieznajomość tematu, ale wyboru nie mam (przeczytałem poprzednie 18 stron i nic) ...

Autko już drugą zimę ma jeździć bez Webasta i trochę mnie to denerwuje. Ale od początku. A4 B6 Avant AWX 2001 z piecem WEBASTO thermo top E i pilotem T91. Z faktów wiem tylko, że po stronie pasażera jest antena przy podsufitce. Całość nie reaguje na pilota (mruganie czerwonej kontrolki - baterie wymienione). Wewnątrz nie ma zegara ani żadnego innego elementu do sterowania.

Wnioski moje: sprzęt dokładany, analogowy, sterowany pilotem.

Prośba: Czego szukać i gdzie oraz jak to uruchomić/sprawdzić?

Chciałem posłużyć się jakimś warsztatem, ale 70zł za godzinę i jak to określił majster "próbuje robić webasta" mnie powstrzymało.

Dzięki i pozdrawiam,

Grzesiek

Opublikowano

Widze ze jestes z moich stron :) W jakim warsztacie byles ? Moge ci polecic ta firmę :

Adres:

piłsudskiego 70/35

37-100 łancut

woj. podkarpackie

Dane kontaktowe:

tel. 604542601

Opublikowano

Rzeszów to moje drugie miasto (PRz kiedyś). Z autkiem byłem w Jaśle - RISMOT, zmieniałem opony i zapytałem o ogrzewanie. Swoją droga zapłaciłem za zmianę gumek 80zł. Ostatni raz chyba :)

W ostateczności wybiorę się pod wskazany adres. Podobno też w Rzeszowie jest serwis WEBASTO? W Krośnie mam dostać namiar na domowego speca od webasto dla większych autek. Wszystko wykorzystam, żeby to zrobić.

A czy możecie mi pomóc jak sprawdzić czy pilot wysyła sygnał do modułu? Nie mam dużych możliwości żeby ściągać podsufitkę dlatego pytałem gdzie mogą być pozostałe elementy układu. Poprawcie mnie, ale jeśli nie mam ORI to ten wzmacniacz sygnału do modułu radiowego mam czy nie? Ja sobie wyobraziłem, że mam tylko moduł telestart i pilota. Później jest tylko piec. Wskazując miejsca zostawcie kilka podpowiedzi jak się tam dostać. Szczegóły sobie ustalę ...

Opublikowano

Masz dokladane webasto i trudno powiedziec gdzue masz zalozony sterownik do pilota :) Gdys mial Fabryczne webasto mozna bu bylo zdiagnozowac co mu dolega poniewaz jest po Canie . Jaki byl objaw zepsutego webasto i przy jakich okolicznosciach staneło ?

Moze byc tak ze webasto skonczylo swoj zywot :(

Masz cos takiego ?

http://moto.allegro.pl/webasto-thermo-top-c-analogowy-disel-c-e-z-c-wodne-i1913117641.html

Opublikowano

Dokładnie to, tylko wersja E (prostsza, tańsza i do autek klasy kompakt). Autko zakupiłem i już ogrzewanie nie działało, a nie pytałem bo facet nie wspominał że jest. Dlatego chciałbym sprawdzić kilka rzeczy przed oddaniem do naprawy.

Interesują mnie etapy: sprawdzić, czy moduł dostaje sygnał od pilota, czy moduł wysyła sygnał do pieca i czy piec się włącza.

Kolejność czynności wynika z dwóch spraw:

1. Boje się od razu podać sztuczny sygnał na piec.

2. Gdyby moduł T91 był ok, pilot odebrałby info o uruchomieniu, bez względu na pracę pieca. Nie ma potwierdzenia kontrolką na pilocie, dlatego zakładam najpierw awarię komunikacji pilota z modułem. Może wystarczy go po prostu zakodować.

Pewnie temat odłożę do soboty i spróbuję odnaleźć moduł idąc tropem kabelka od anteny. Jeśli ktoś posiadałby instrukcje takiego WEBASTO ... (english mam).

Opublikowano

Zrobiłem filmiki.

Tu start webasta i chwilowa praca

http://imageshack.us/clip/my-videos/813/71125890.mp4/

a tu już po wyłączeniu na fisie

http://imageshack.us/clip/my-videos/525/shw.mp4/

Jakbym coś takiego zobaczył na parkingu to albo gaśnica albo straż pożarna :facepalm:

Pamiętajcie aby na przednią szybę przywalić jakąś wlepę informującą o tym, że macie ogrzewanie postojowe - inaczej można się załapać na darmowe mycie auta :wink4:

pamiętam że kiedyś szukałem info na temat webasto i przypadkiem trafiłem te stronę...

http://www.a6klub.pl/a6-c5-przestroga-dla-uzytkownikow-webasto-vt17798.htm?sid=6547ad39c2b6265e76b5de282efb982d

download.htm?id=8246

także rada Bartka jest jak najbardziej słuszna...

przy okazji watku zapytam o coś takiego...

mam u siebie w kodach wyposażenia na wlepce taki kod:

SL3 = Parking heater in l80 due to customer order via customer service shop

jednakże nigdzie nie widzę pod maską żeby było to zamontowane ani nie działa sterowanie z panelu, mam małą navi...

czy można znaleźć jakiś ślad czy było to kiedyś montowane???

Opublikowano

No i widzicie Panowie jak to jest z awaria webasta :) Niestety jest to element ktory trzeba tez dbac jak o silnik , zawieszenie itd. a niestety mało kto o to dba :confused4: .

Wlasciciel autka nie zdawal sobie sprawy ze pierwsze objawy dymienia swiadcza o zaczynajacych sie pojawiac usterkach w webascie .

Nie wydaje mi sie , ze to tak stało sie nagle ( DYMIENIE :!: ) . I stało sie jak sie stało :kwasny:

U mnie przed montazem wszystko bylo sprawdzane ( zawartości CO2 , dawka paliwa i caly test wszystkich elementow webasta)

Przed sezonem bylo kilka razy przepalane aby nie bylo problemow z uruchomieniem :)

Opublikowano

przy okazji watku zapytam o coś takiego...

mam u siebie w kodach wyposażenia na wlepce taki kod:

SL3 = Parking heater in l80 due to customer order via customer service shop

jednakże nigdzie nie widzę pod maską żeby było to zamontowane ani nie działa sterowanie z panelu, mam małą navi...

czy można znaleźć jakiś ślad czy było to kiedyś montowane???

Źle przetłumaczone - SL3 nie ma nic wspólnego z webasto. To oznaczenie służbowego auta jeżdżącego we flocie Audi.

Opublikowano

to dziwne... takie tłumaczenie uzyskałem w programie ETKA... wcześniej na 7.0 jak i ostatnio na 7.3

chociaż jak pytałem dzisiaj mojego mechanika to również stwierdził że nigdzie nie widzi śladów montażu czegoś takiego...[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 22:55_________________________________________________dopisuję się do poprzedniej rozmowy....

Bartek miał rację, źle spojrzałem na kody....miałem je tłumaczone z jakiejś stronki...sorry ZWRACAM HONOR

teraz po ponownej instalacji ETKA 7.3, przyjrzałem się kodom i wyraźnie pisze że to....

SL3....FLEET CAR.

DZIĘKUJĘ I PRZEPRASZAM...

Opublikowano

Daj spokój - ważne, że wszystko jasne :good:

Opublikowano

Chciałem publicznie podziękować jednemu z Forumowiczów za założenie 'webasto' :good::notworthy:

Kilka luźnych uwag po montażu w V6

* jak już kilka razy było sygnalizowane do V6 szukamy tylko i wyłącznie piecyka pionowego montowanego w lewe nadkole (pionowy piecyk = wymiana zbiorniczka płynu spryskiwaczy),

* lewy ICek po zamontowaniu piecyka jest tam już chyba tylko dla samej obecności. Cyrkulacji powietrza to tam chyba w ogóle już nie ma,

* poprowadzenie dodatkowych węży wodnych łączących piecyk z nagrzewnicą to jakiś koszmar. V6 zajmuje więcej miejsca 'po bokach', trzeba odkręcać osłony termiczne, osłonę przegubu wewnętrznego. O szczegółach jeśli zechce więcej napisze Forumowicz :decayed:

* u mnie jest chłodnica paliwa więc te gumki (4 wsporniki rurek 8D0 201 449 R) okazały się zbędne,

* na razie zawór blokujący obieg nie został zamontowany ale trwam w nadziei ..... :naughty:

Samo ogrzewanie postojowe w moim prywatnym rankingu to oprócz xenonów i nawigacji absolutne 'must have'. Koniec z marznięciem, koniec ze skrobaniem szyb, koniec z niedogrzanym silnikiem na krótkich dystansach. W połączeniu ze zdalnym sterowaniem to +1000 pkt. lansu :kox:

POLECAM :!:

Opublikowano

Samo ogrzewanie postojowe w moim prywatnym rankingu to oprócz xenonów i nawigacji absolutne 'must have'. Koniec z marznięciem, koniec ze skrobaniem szyb, koniec z niedogrzanym silnikiem na krótkich dystansach. W połączeniu ze zdalnym sterowaniem to +1000 pkt. lansu :kox:

POLECAM :!:

potwierdzam w 100%, że bajer naprawdę dający dużo plusów :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...