Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Webasto w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest to w tej drugiej pokrywie, zrobię zdjęcie jak będę miał trochę czasu. Plus jest taki że to nie element tam gdzie krąży płyn chłodniczy.

Dopisuję się do membranki:

1) AndyN - 1 szt.*

2) Aydaho -1 szt.

3) adamooo-1 szt.

4) David -1szt

5) mr.mark1 - 1szt.

Opublikowano

Wzięte stąd: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=174594.0

srodekwebasta.png

Musisz odkręcić ten wirnik i wyjąć silnik nawiewu. Wtedy stanie się jasne czemu nie możesz teraz wyciągnąć tego rozpylacza.

Więcej zdjęć, schematów w podlinkowanym temacie.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2011, 16:50_________________________________________________Tutaj masz dokładne wyjaśnienie czemu nie możesz wyjąć rozpylacza: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163320.msg2799913#msg2799913

9 i 10 ???? masz dwa rozpylacze ???

Opublikowano

9 - Parnik paliwa - wersja na benzynę

10 - Parnik paliwa - wersja na olej napędowy

:wink4:

Opublikowano

Dopisuję się do membranki:

1) AndyN - 1 szt.*

2) Aydaho -1 szt.

3) adamooo-1 szt.

4) David -1szt

5) mr.mark1 - 1szt.

6) marjankowi -1szt

Opublikowano

1J0 973 702 to numer dwupinowej wtyczki w wiązce piecyka, łączy się ona z silnikiem nadmuchu.

Możecie mi podać numer gniazdka/"drugiej części" do tej wtyczki, która to jest przy silniku dmuchawy? :notworthy:

Opublikowano

Dopisuję się do membranki:

1) AndyN - 1 szt.*

2) Aydaho -1 szt.

3) adamooo-1 szt.

4) David -1szt

5) mr.mark1 - 1szt.

6) marjankowi -1szt

7) djim - 1szt.

Opublikowano

1) AndyN - 1 szt.*

2) Aydaho -1 szt.

3) adamooo-1 szt.

4) David -1szt

5) mr.mark1 - 1szt.

6) marjankowi -1szt

7) djim - 1szt.

8) m@riucha - 1szt (zapłacone, adres podany)

Opublikowano

1J0 973 702

piny

000979020E

druga strona

1J0973802

piny

000979019E

:mysli:

Opublikowano

(...)

:mysli:

Zapytujesz po co mi to? :mysli:

Będę uzupełniał braki w jednym z elementów :decayed::evil:

Opublikowano

1J0 973 702 to numer dwupinowej wtyczki w wiązce piecyka, łączy się ona z silnikiem nadmuchu.

Możecie mi podać numer gniazdka/"drugiej części" do tej wtyczki, która to jest przy silniku dmuchawy? :notworthy:

1J0 973 802 wtyka 2 PIN :)

Opublikowano

1) AndyN - 1 szt.*

2) Aydaho -1 szt.

3) adamooo-1 szt.

4) David -1szt

5) mr.mark1 - 1szt.

6) marjankowi -1szt

7) djim - 1szt.

8) m@riucha - 1szt (zapłacone, adres podany)

9) ruks - 1 szt

BTW

Nabyłem dzisiaj śrubki do montażu piecyka i opaski oraz pompkę dozującą. W ASO podpytałem troszkę na temat tego ezektora do pompy paliwa 8E0 201 863 F, na dziale części ale sami nie wiedzieli co to jest albo nie chcieli powiedzieć, natomiast dla mnie wygląda to (w etce) jak ujęcie paliwa (dla FWD), i plątanina kilku rurek (dla quattro).

Wątpliwości mam jeszcze jakie przewody paliwowe kupić, może ktoś poda średnicę wewnętrzną (w ASO nie powiedzieli) i czy kupować w oplocie czy tylko zbrojone?

A także które ujęcie paliwa wziąć? Czy z tych coś pasuje: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19538526

Opublikowano

Wątpliwości mam jeszcze jakie przewody paliwowe kupić, może ktoś poda średnicę wewnętrzną (w ASO nie powiedzieli) i czy kupować w oplocie czy tylko zbrojone?

A także które ujęcie paliwa wziąć? Czy z tych coś pasuje: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19538526

Kup przewody paliwowe a srednice dobierz do pompki dozującej :wink4:

Jezeli chodzi o ujęcie to jak najbardziej z tego linka :) Popytaj o przewod moze ma w sprzedazy od razu będziesz miał komplet .

Opublikowano

Przewód od czerpaka do pompki musi być grubszy, bo zasysa paliwo i tworzy się podciśnienie, nie może się uginać. W drugą stronę jest na odwrót więc mniejszy problem. Zazwyczaj zestawy są tak sprzedawane,

Opublikowano

Przewód od czerpaka do pompki musi być grubszy, bo zasysa paliwo i tworzy się podciśnienie, nie może się uginać. W drugą stronę jest na odwrót więc mniejszy problem. Zazwyczaj zestawy są tak sprzedawane,

Makaron a Ty co tu się mądrzysz..przecież nawet nie wiesz o czym mu tu gadolimy :kox::polew: po 2 nawet audi nie masz..więc powinieneś dostać bana :evil:

Opublikowano

BTW

Nabyłem dzisiaj śrubki do montażu piecyka i opaski oraz pompkę dozującą. W ASO podpytałem troszkę na temat tego ezektora do pompy paliwa 8E0 201 863 F, na dziale części ale sami nie wiedzieli co to jest albo nie chcieli powiedzieć, natomiast dla mnie wygląda to (w etce) jak ujęcie paliwa (dla FWD), i plątanina kilku rurek (dla quattro).

Wątpliwości mam jeszcze jakie przewody paliwowe kupić, może ktoś poda średnicę wewnętrzną (w ASO nie powiedzieli) i czy kupować w oplocie czy tylko zbrojone?

A także które ujęcie paliwa wziąć? Czy z tych coś pasuje: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19538526

Z tego co widzę eżektor w wersji pod ogrzewanie postojowe różni się tylko dołączoną rurką z końcówką pasującą do ori złącz... O wiele taniej wychodzi nawiercić otwór w deklu pompy i podłączyć się bezpośrednio do zbiornika imitując fabryczną instalację (nowa pompa 1200zł, eżektor 360zł - używka jak dobrze trafisz 200-400zł, no i nie zawsze ma eżektor w komplecie).

ezektor_webasto.JPG

Opublikowano

zastanawia mnie czemu są 2 rurki ? :gwizdanie:

Opublikowano

zastanawia mnie czemu są 2 rurki ? :gwizdanie:

Ta biała rurka jest dla dodatkowego wyjścia pod webasto...

Zaznaczyłem poszczególne WE/WY na zdjęciu:

- wyjście na czerwono

- powrót na niebiesko

- wyjście dla webasto na zielono

pompa_webasto.JPG

I jeszcze rzut z góry aby pokazać różnicę w stosunku do zwykłej pompy dla FWD (z tego co wywnioskowałem to w B7 TDI seryjnie jest już pompa 8E0 919 050 AE z 3 gniazdami - w przypadku gdy dane auto nie ma webasto, 3-cie gniazdo zaślepia się zatyczką 8E0 201 263 G).

pompa_webasto2.JPG

I na koniec standardowa pompa w B6 TDI czyli 8E0 919 050 (jeszcze siedzi ;))

pompa_seria.JPG

Opublikowano

Przewód od czerpaka do pompki musi być grubszy, bo zasysa paliwo i tworzy się podciśnienie, nie może się uginać. W drugą stronę jest na odwrót więc mniejszy problem. Zazwyczaj zestawy są tak sprzedawane,

Makaron a Ty co tu się mądrzysz..przecież nawet nie wiesz o czym mu tu gadolimy :kox::polew: po 2 nawet audi nie masz..więc powinieneś dostać bana :evil:

Zamiast gadać tyle i opierniczać się, to byś lepiej pomógł w moim wątku. Sterowanie załączania się piecyka Iphonem (sms lub aplikacją) wychodziłoby wygodniej niż jakimś pilotem schowanym pod kierownicą

P.S. W tym klubie Mazdy to takie rezacze że głowa boli. Wszyscy najmądrzejsi i zero konkretów.

Opublikowano

zastanawia mnie czemu są 2 rurki ? :gwizdanie:

Ta biała rurka jest dla dodatkowego wyjścia pod webasto...

Zaznaczyłem poszczególne WE/WY na zdjęciu:

- wyjście na czerwono

- powrót na niebiesko

- wyjście dla webasto na zielono

pompa_webasto.JPG

I jeszcze rzut z góry aby pokazać różnicę w stosunku do zwykłej pompy dla FWD (z tego co wywnioskowałem to w B7 TDI seryjnie jest już pompa 8E0 919 050 AE z 3 gniazdami - w przypadku gdy dane auto nie ma webasto, 3-cie gniazdo zaślepia się zatyczką 8E0 201 263 G).

pompa_webasto2.JPG

I na koniec standardowa pompa w B6 TDI czyli 8E0 919 050 (jeszcze siedzi ;))

pompa_seria.JPG

No to wiadomo teraz co to jest ten ezektor :( myślalem ze to będzie komplet (dodatkowa rurka razem z gorną pokrywa na 3 wejścia) .

Widze Bartku że MOD bedzie jeszcze w tym roku ogarnięty :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...