mr.mark1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 mam jeszcze pytanie jak jest włączony tryb auto na klimatroniku i odpali sie webasto podczas jazdy, to powinna swiecic się kontrolka na desce czy nie ? U mnie się nie świeci, więc chyba nie. A mnie zastanawia kwestia, jak załączam webasto np z pilota. grzeje sobie jakiś czas. Potem wchodze do auta i odpalam silnik. Tak można robić czy lepiej zgasić webasto. ponoć lepiej zgasić webasto, gdyż można ubić pompkę dozującą, choć ja nie wiem niby jak, w instrukcji nic nie piszą o tym, ja się staram pyknąć pilotem chwilę przed odpaleniem swoją drogą webasto przy tych mrozach jest zbawienne, zapomniałem co to skrobaczka i zimny fotel po wejsciu do auta No właśnie się tak zastanawiałem bo jak odpalę auto na włączonym webascie to słychać taki dziwny dźwięk jak by wentylator dostał większych obrotów czy coś podobnego. To wychodzi na to że będę gasił przed rozruchem silnika.....może ma ktoś inny jakieś sugestie????
ruks Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 No właśnie się tak zastanawiałem bo jak odpalę auto na włączonym webascie to słychać taki dziwny dźwięk jak by wentylator dostał większych obrotów czy coś podobnego. Myślę że dostaje świeżego prądu :-) MZ skoro sterownik silnika może zażądać w niskiej temperaturze odpalenia pieca to nic nie powinno się stać jeśli chodzi i to i to naraz
AndyN Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Damn, dogrzewanie silnika przy włączonym motorze nie działa u mnie * przekręcony kluczyk, silnik wyłączony - można włączyć piecyk * przekręcony kluczyk, silnik włączony - nie można włączyć piecyka, nie daje się podświetlić tej opcji na FIS * jeszcze nigdy nie włączyło mi się samoistnie podgrzewanie silnika - nawet mimo 'cold startu' po całonocnym 'leżakowaniu' w -14 st. "Did I miss something?" Uprzedzając: W kanale "6" adaptacji sterownika piecyka jest "0"
superdziki Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Skoro nie da się podświetlić nawet to obstawiał bym coś w liczniku, u mnie nawet przy zablokowanym przez no flame webascie daje się wszystko zaznaczyć, tylko po chwili się wyłącza. Masz zawór do wody przy webasto?
AndyN Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Na FISie przy pracującym silniku daje się włączyć na chwilę. Moment po zaznaczeniu samo się odznacza. Zaworu nie mam, jego montaż wymaga zbyt dużej ingerencji w układ chłodzenia silnika.
bogi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Ja u siebie też nigdy nie zauważyłem pracy pieca poczas jazdy. Ale musze jeszcze sprawdzić co mam w kanale 6 w adaptacjach
AndyN Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgodnie z opisem adaptacji w kanale "6": Ogrzewanie postojowe w samochodach z silnikiem wysokoprężnym powinno zostać włączone jako ogrzewanie dodatkowe, jeżeli jednostka obsługi i wskazań komputera sterującego klimatyzacji Climatronic układu klimatyzacji / ogrzewania poprzez magistralę danych Komfort zażąda dodatkowej mocy grzania (ustawienie w samochodach z silnikiem wysokoprężnym obecnie nie może zostać wyłączone). Wymieniałem klimatronik na wersję obsługującą czujnik jakości powietrza. Nie przypominam sobie bym zmieniał jego adaptacje
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 W Adaptacji klimatronika nic nie ma na temat czujnika jakosci powietrza .
AndyN Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 By podłączyć czujnik jakości powietrza potrzebny jest klimatronik obługujący ten czujnik. Kupiłem więc takowy klimatronik i zamontowałem całość w aucie. Oprócz zmiany kodowania klimatronika i przyuczenia VINu auta nie zmieniałem nic więcej. Nie zajrzałem do adaptacji klimatronika - nie wiem co jest tam ustawione, nie wiem z auta o jakiej konfiguracji i z jakiego rynku klimatronik pochodził. Jeśli masz dostęp do opisu adaptacji klimatronika, będę wdzięczny
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Cos tam mam Szczerze to nie sprawdzałem tego w B6 .
AndyN Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Karwa, chciałbym mieć u siebie na kompie katalog, w którym trzymasz wszystkie te informacje Dziękuję
blockout Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 widok tej ikony przy wsiadaniu do auta przy -21,5 BEZCENNY jpeg image hosting
Aydaho Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Ja u siebie też nigdy nie zauważyłem pracy pieca poczas jazdy. Ale musze jeszcze sprawdzić co mam w kanale 6 w adaptacjach bo na dogrzewaniu nie komunikuje niczego na FIS .. ale jakby mial niesprawne zauwazylbys chmurke za kazdym razem
ruks Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zabrałem się w końcu za montaż w związku z czym będą pytania 1) Którędy dokładnie poprowadzić wiązkę od nadkola do wnętrza auta? Zdjąłem nadkole, lampę oraz schowek pod kierownicą i się pogubiłem. Uszczelka przez którą mają wejść przewody do wnętrza od środka - zlokalizowana, od strony nadkola jej nie widzę? 2) Znalazłem przepust pomiędzy nadkolem a komorą silnika, który jest na zdjęciach w manualu (rejon otworu przekładni kierowniczej), domyślam się że tu mają iść przewody. Natomiast na kolejnym zdjęciu manuala jest fotka mocowania przewodów w górnej części wnęki nadkola, tak jakby miały iść do przodu w stronę lampy, czy tu chodzi o mocowanie da pieca pionowego? 3) Którędy wepchnąć piec? Od dołu po zdjęciu osłon silnika z okolicy skrzyni biegów przejdzie? PS Wrclaguna, może podepnij ten temacik w którym jest demontaż tunelu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=113683.0 do manuala, na pewno oszczędzi to innym poszukiwań, a przy tej okazji dzięki Ci za podrzucenie linku
AndyN Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tu masz opis szczegółów montażu, włącznie ze zdjęciami: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=117299.0 (dizel vs. benzin - jeden pies jeśli chodzi o montaż)
ruks Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Odpowiedz na pytanie nr 1 znalazłem jak uruchomiłem sobie lepsze światło, przelotkę widać jak na dłoni nawet bez ściągania nadkola Część wiązki od pieca do wnętrza jest już przeprowadzona więc ciąg dalszy spostrzeżeń: 4) Którędy pociągnąć zasilanie do pompki paliwa? Lewym progiem pod plastikami? 5) Jak dostać się do zegarów? Konieczny demontaż czy jest jakieś podejście od dołu?
AndyN Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ad4. Tak. Plus odnoga wiązki pod zdalne sterowanie do lewego nadkola bagażnika. Dodatkowe kable do minimalny koszt a zostawiasz sobie możliwość montażu zdalnego sterowania w przyszłości. Kable zostawisz po tylną kanapą i tyle. ad5. Menago wkładał swoją filigranową łapę i odpinał wtyczki bez wyciągania zegarów Wtyczki bardzo podobne do tej 32-pinowej w MCE. Z taką samą blokadą. Jest podejście. I to wszystko na tym mrozie robisz? Trochę się w roczny cykl pogodowy nie wstrzeliłeś
kkam Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Czy ktoś sprawdzał jaki sygnał pojawia się na pinie 1 w sterowniku zdalnego sterowania podczas uruchamiania webasta?Może ktoś dysponuje oscyloskopem i mógłby sprawdzić ten sygnał? Chciałbym zrobić sterowanie przez GSM.
adamooo Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 jak komuś kopci to mam zestaw naprawczy tzw.membrankę na sprzedaż cena 60 zł z wysyłką..
Aydaho Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 jak komuś kopci to mam zestaw naprawczy tzw.membrankę na sprzedaż cena 60 zł z wysyłką.. mi już nic nie kopci - dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się