biggman Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Nie trzeba odpinac wtyki, tylko bezpiecznik wyjac od webasto
mr.mark1 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Masz vaga? oczywiście Nie trzeba odpinac wtyki, tylko bezpiecznik wyjac od webasto
mr.mark1 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Wyjąłem bezpiecznik. Po kilku godzinach odpaliłem piecyk i niestety to samo. Pompka milczy, błąd taki sam jak wcześniej. Powiedzcie mi w którym miejscu jest ta pompka - będę potrzebował jakiś kanał??
biggman Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Ale nie "zacykala" ani razu pompka? Jest przy tylnym prawym kole, dostep najbezpieczniejszy z kanalu. Nie podawaj jej stalego napiecia przy testach tylko pulsacyjnie dawaj 12v Edytowane 29 Listopada 2014 przez biggman
mr.mark1 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Tak, pompka wogóle nie cyka. Dzięki za wskazówki.
uhu2 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Tylko szukaj ori pompki nie dowolnej. Edytowane 29 Listopada 2014 przez uhu2
niestandardowy Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 W pierwszej kolejnosci sprawdzilbym czy dochodzi napiecie do pompki...
ruks Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 U mnie było ostatnio tak że masy brakło do pompki bo zaśniedziało połączenie z karoserią i piec nie odpalił. Z tym że nie pamiętam dokładnie jakie błędy wywalił ale oprócz "no flame"" coś o pompce jeszcze było stąd od razu podejrzenia padły w tamtym kierunku. Pompka jest z tyłu przed prawym tylnym kołem, najlepszy dostęp od dołu.
mr.mark1 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 No więc wymieniłem pompkę na nową i webasto ożyło. O dziwo nawet dymka nie puściło....
mr.mark1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Kupiłem pompkę tą co mi poleciłeś. Dokładnie taką: http://allegro.pl/audi-s4-a5-a6-a7-a8-q5-pompka-webasto-8k0963303-i4795865735.html Dla potomnych, pompka pasuje bez problemu - jedna zmiana to wtyczka jest inna, podaje numery dla innych: Obudowa: 4h0 973 702A Piny: 000 979 034E Co zauważyłem pracuje dużo ciszej niż stara, praktycznie jej nie słychać.
niestandardowy Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) mozesz zmniejszyc adaptacje pompki paliwa ( grupa 02 ) z fabrycznej 176 na 171 jak mierzylem podawanie paliwa to nalalo 38ml. a to na granicy maksymalnej. Chyba laguna ta pompke tez kupowal i ta adaptacje tez robil na 171... Edytowane 7 Grudnia 2014 przez niestandardowy
biggman Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) wstawiając 171 nie zwiększamy dawki przypadkiem? Bo to jest według tego co napisał Grzegorz czas wyrażony w milisekundach czyli ustawienie np. wartości 200ms daje 5 "cyknięć" na sekundę. Mniej paliwa dochodzi do pieca wartości 100ms daje 10 "cyknięć" na sekundę. Więcej paliwa dochodzi do pieca Podsumowując zmniejszając adaptację na tym kanale zmniejszamy odstęp czasowy między "cyknięciami" co za tym idzie zwiększa się ilość paliwa dostarczana do pieca. Si? Edytowane 8 Grudnia 2014 przez biggman
niestandardowy Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 No teraz sales mi zagryche. Ale chyba jest tak jak ja pisalem: Mniejsza wartosc mniej cykniec pompki? Czy krotsza przerwa miedzy cyknieciami pompki?
niestandardowy Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Tez mam nowy nie puszcza dymka ale dawke w takim razie zmienie na 176 Jednak Panowie nie macie racji. Aby zmniejszyć zurzycie paliwa musze zwekszyc Hz. http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Częstotliwość Reasumujac: 176/1000 sek = 5,7 Hz 147/1000 sek = 6,8 Hz 171/1000 sek = 5,8 Hz To oznacza ze co 5.8 sek pompka uderza i tloczy paliwo. Jezeli wydluzam czas mniej paliwa dostaje piec Wartosc 171 w adaptacji jest wartoscia uderzen pompki w ciagu okreslonego czasu.
Bromchit Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jest tak jak piszą chłopaki Mam u siebie pompkę nie ori ( co prawda w benzynie, ale zasada ta sama), i na fabrycznych ustawieniach zalewała mi piec, żeby nie kopcił musiałem ustawić na ponad 200.
niestandardowy Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) No racja panowie. Sorki ale juz do mnie dotarlo zwiekszajac Hz zwiekszam czestotliwosc podawania paliwa na sekunde czyli pompka czesciej pomuje Edytowane 9 Grudnia 2014 przez niestandardowy
biggman Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 dokładnie dlatego dla benzyny jest fabrycznie 147ms bo piec potrzebuje więcej paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się