turbobastard Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 glownie chodzi o to ze kopci na czarno przy przyspieszaniu przez co tez nie przeszedl przegladu. 000, 001, 002 003, 004, 007 013, 014, 018 023 Basic settings 000, 003, 004 DYNAMICZNE [br]Dopisany: 09 Październik 2010, 18:00_________________________________________________odswieze temat bo dodalem dynamiczne a watek odszedl chyba na ten czas w zapomnienie
vauxhall95 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Termostat do wymiany,szczelnosc dolotu i wezyki cisnieniowe do sprawdzenia.Niedoladowanie masz.Jezeli to nie pomoze,to ktos mogl dlubac przy zaworze upustowym
turbobastard Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 chodzi ci kolego vauxhall z ta szczelnoscia dolotu i wezykami cisnienowymi do turbiny tak? a z tym termostatem to po czym wnioskujesz?
ciahciah Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 masz nie szczelny dolot termostat kup w aso dawka jałowa jest spora, możesz pobawić się vagiem z tym
vauxhall95 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 No dawka musi byc duza jesli ma juz taka przy 72 stopniach.
turbobastard Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 Macie namiary na jakis schemat wezy podcisnienia do ahu? Szukalem na forum ale jest do chyba wszystkich silnikow oprocz mojego. Sprawdzalem tam wezyki jakies przy turbince no i te co sa w materiale sa w oplakanym stanie, nie sa dziurawe ale od nowosci sa poprzecierane i zmurszale. W jednej laczce gumowej dolotu byla dziura, zostalo wymienione to i nic, dawka vagiem tez zostala zmniejszona i tez nic to nie dalo, czy wymiana termostatu bylaby tu konieczna? I co myslicie o przeplywce? A tak wogole to jeden mechanior powiedzial mi ze jest pewien ze to lejace wtryski hm, ja tam nie wiem
spanky Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 moze jeszce gdzies indziej jest dziura w dolocie ...
koper84444 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Kolego, przeformatuj wyświetlanie komórek swoich logów z dat (wartości domyślnych) na wartości liczbowe, bo w ten sposób, to więcej domyślania się, niż analizy.
ciahciah Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 dostajesz diagnozę i jeszcze się pytasz czy wymiana termostatu jest konieczna, słuchaj mechanika, "może mieć racje" :> potem pochwal się efektami dla potomnych, a jak chcesz naszej pomocy najpierw zrób wszystko co proponowaliśmy a potem komplet logów i będzie ciąg dalszy doprowadzania silnika do ładu
Musashi Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 a te logi sa po usunieciu nieszczelnosci? jezeli po to byc wciaz masz nieszczelnosc w dolocie. oczywiscie moze byc wciaz problem z podcisnieniem. skup sie na tym, przeplywki i wtryskow narazie bym sie nie czepial termostat do wymiany, ale to sa sprawy niezalezne.
turbobastard Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 te logi sa przed zlikwidowaniem nieszczelnosci i termostat juz wymieniony, zaraz jade do mechaniora wzialem wolne specjalnie zeby to zalatwic, zaczniemy od podcisnienia
przemik Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Szkoda czasu na podcisnienia. Dziura jest na laczniku miedzy rurą dolotową a kolektorem ssącym.
turbobastard Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 Szkoda czasu na podcisnienia. Dziura jest na laczniku miedzy rurą dolotową a kolektorem ssącym. byla owszem ale zostala zlikwidowana tydzien temu. Wrocilem od mechaniora i zmierzylismy jakosc spalin i wynik zmiescil sie w granicy bledu wiec najwyrazniej jak oddalem auto do przegladu przed wymienionym termostatem silnik nie nagrzewal sie do wiecej niz 75 stopni i zapewne dlatego taka mieszanka jemu wyszla, teraz jak mam nowy termostat to nagrzewa sie silnik juz do 90 stopni i moze jest dlatego ta emisja mniejsza. Tak czy inaczej zbyt wolno sie nagrzewa i termostatu bede szukal oryginalnego albo jakiegos lepszego. Emisja moze i sie zmniejszyla,mam taka nadzieje bynajmniej ale denerwujace kopcenie pozostalo i tak samo denerwujace milion mozliwych jego przyczyn. Czy moze po wyminianie termostatu na lepszy zrobic znowu logi i cos tam moze wyjdzie?
ciahciah Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 na rozgrzanym silniku zrób logi: 01-Engine/grupa 007 17-Instruments/grupa 003 i się zobaczy czy termostat ok,a co do kopcenia no to nadal coś nie gra, zrób komplet logów na jaki kolor kopci: biało-szary, niebieski czy czarny? czy podczas jazdy też kopci? cały czas czy tylko w momencie dodania gazu? na jaki kolor?
turbobastard Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 wywala czana zaslone dymna tylko na mocniejszym gazie, logi zrobie i dodam pozniej
przemik Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 dziura w dolocie... albo w intercoolerze...
turbobastard Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 skad te przekonanie do tych dziur przemik?
ciahciah Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 no bo to jedna z trzech opcji, logi pokażą czy dolot już szczelny, jak masz gdzieś rury dolotu spocone olejem masz nie szczelność ja obstawiam za dużą dawkę i lejące wtryski ile ci pali na 100km? no i gdzie jeździsz, miasto? trasa? czy mieszany? pytanie do przemika - można na podstawie logów zdiagnozować lejące wtryski? jak można to na podstawie której grupy?
przemik Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 można na podstawie logów zdiagnozować lejące wtryski? jak można to na podstawie której grupy? Przy VP37 - praktycznie to nie. Teoretycznie mozna sobie wyrobic jakis tam pogląd na podstawie 001 i 013 ale to spora loteria.
ciahciah Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 no właśnie, widziałem przypadek że 001 i 013 ok a 3 wtryski z 4 lały..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się