Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Bardzo proszę o sprawdzenie logów


turbobastard

Rekomendowane odpowiedzi

glownie chodzi o to ze kopci na czarno przy przyspieszaniu przez co tez nie przeszedl przegladu.

000, 001, 002

3DbN0.jpg

003, 004, 007

3Djgr.jpg

013, 014, 018

3DlLA.jpg

023

3DofJ.jpg

Basic settings 000, 003, 004

3Fpt0.jpg

DYNAMICZNE

7sPGS.jpg

[br]Dopisany: 09 Październik 2010, 18:00_________________________________________________odswieze temat bo dodalem dynamiczne a watek odszedl chyba na ten czas w zapomnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat do wymiany,szczelnosc dolotu i wezyki cisnieniowe do sprawdzenia.Niedoladowanie masz.Jezeli to nie pomoze,to ktos mogl dlubac przy zaworze upustowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi ci kolego vauxhall z ta szczelnoscia dolotu i wezykami cisnienowymi do turbiny tak? a z tym termostatem to po czym wnioskujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie namiary na jakis schemat wezy podcisnienia do ahu? Szukalem na forum ale jest do chyba wszystkich silnikow oprocz mojego. Sprawdzalem tam wezyki jakies przy turbince no i te co sa w materiale sa w oplakanym stanie, nie sa dziurawe ale od nowosci sa poprzecierane i zmurszale.

W jednej laczce gumowej dolotu byla dziura, zostalo wymienione to i nic, dawka vagiem tez zostala zmniejszona i tez nic to nie dalo, czy wymiana termostatu bylaby tu konieczna? I co myslicie o przeplywce? A tak wogole to jeden mechanior powiedzial mi ze jest pewien ze to lejace wtryski hm, ja tam nie wiem :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przeformatuj wyświetlanie komórek swoich logów z dat (wartości domyślnych) na wartości liczbowe, bo w ten sposób, to więcej domyślania się, niż analizy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostajesz diagnozę i jeszcze się pytasz czy wymiana termostatu jest konieczna, słuchaj mechanika, "może mieć racje" :> potem pochwal się efektami dla potomnych, a jak chcesz naszej pomocy najpierw zrób wszystko co proponowaliśmy a potem komplet logów i będzie ciąg dalszy doprowadzania silnika do ładu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te logi sa po usunieciu nieszczelnosci? jezeli po to byc wciaz masz nieszczelnosc w dolocie. oczywiscie moze byc wciaz problem z podcisnieniem.

skup sie na tym, przeplywki i wtryskow narazie bym sie nie czepial

termostat do wymiany, ale to sa sprawy niezalezne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te logi sa przed zlikwidowaniem nieszczelnosci i termostat juz wymieniony, zaraz jade do mechaniora wzialem wolne specjalnie zeby to zalatwic, zaczniemy od podcisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda czasu na podcisnienia.

Dziura jest na laczniku miedzy rurą dolotową a kolektorem ssącym.

byla owszem ale zostala zlikwidowana tydzien temu. Wrocilem od mechaniora i zmierzylismy jakosc spalin i wynik zmiescil sie w granicy bledu wiec najwyrazniej jak oddalem auto do przegladu przed wymienionym termostatem silnik nie nagrzewal sie do wiecej niz 75 stopni i zapewne dlatego taka mieszanka jemu wyszla, teraz jak mam nowy termostat to nagrzewa sie silnik juz do 90 stopni i moze jest dlatego ta emisja mniejsza. Tak czy inaczej zbyt wolno sie nagrzewa i termostatu bede szukal oryginalnego albo jakiegos lepszego.

Emisja moze i sie zmniejszyla,mam taka nadzieje bynajmniej ale denerwujace kopcenie pozostalo i tak samo denerwujace milion mozliwych jego przyczyn. Czy moze po wyminianie termostatu na lepszy zrobic znowu logi i cos tam moze wyjdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na rozgrzanym silniku zrób logi:

01-Engine/grupa 007

17-Instruments/grupa 003

i się zobaczy czy termostat ok,a co do kopcenia no to nadal coś nie gra, zrób komplet logów

na jaki kolor kopci: biało-szary, niebieski czy czarny? czy podczas jazdy też kopci? cały czas czy tylko w momencie dodania gazu? na jaki kolor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo to jedna z trzech opcji, logi pokażą czy dolot już szczelny, jak masz gdzieś rury dolotu spocone olejem masz nie szczelność

ja obstawiam za dużą dawkę i lejące wtryski

ile ci pali na 100km? no i gdzie jeździsz, miasto? trasa? czy mieszany?

pytanie do przemika - można na podstawie logów zdiagnozować lejące wtryski? jak można to na podstawie której grupy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można na podstawie logów zdiagnozować lejące wtryski? jak można to na podstawie której grupy?

Przy VP37 - praktycznie to nie.

Teoretycznie mozna sobie wyrobic jakis tam pogląd na podstawie 001 i 013 ale to spora loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...