Rafal38 Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Z tą awarią przejechałem ok 5 km.Przed awarią pobór oleju to 1l na 1000km,więc prawdopodobnie żywot silnika się kończył.Po oddaniu głowicy do sprawdzenia koszt naprawy to 1200 zł+inne części daje ok4000 zł.Mam pytanie czy podpasuje głowice od innego silnika.Pacjent to 1.8T AJL 98r.Nr głowicy dopiero w poniedziałek
312MC Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 To coś drogie masz kolego części albo robociznę. Ja właśnie robię kapitalny remont takiego silnika i koszt wszystkich części z płynami i olejami to niespełna 2000zł. Robocizna 1000zł. Czyli z robotą zamykam się w 3tyś. Co do głowicy to daj znać co masz z nią nie tak to dowiem się w mojej zaprzyjaźnionej szlifierni ile wzięliby za zrobienie.
sołtys85 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Poszukaj na forum ktos pisał na forum, że głowica pasuje od aeb.
Rafal-L Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Z tego co wiem Silniki AJL i ALT to nienajlepsza jednostka do remontowania, dlatego tez koszt naprawy może być wyższy.
312MC Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Na spokoju można doprowadzić ten silnik do nowych lat jego świetlności. Części takie jak uszczelki, pierścienie, panewki z wyższej półki, rozrząd na bdb gratach, głowica z obróbką, płyny i oleje, robocizna to koszt bedzie pod 4000zł ale silnik prawie jak nowy. Co do turbiny to zależnie od stanu tej twojej...jeżeli już umiera to albo regeneracja albo zakup drugiej "pewnej", np. MOSKAL ma do sprzedania turbine po regeneracji.
sołtys85 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Z tego co wiem Silniki AJL i ALT to nienajlepsza jednostka do remontowania, dlatego tez koszt naprawy może być wyższy. Możesz podać jakieś argumenty przeciw remontowaniu tych jednostek?
312MC Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Z tego co wiem Silniki AJL i ALT to nienajlepsza jednostka do remontowania, dlatego tez koszt naprawy może być wyższy. Możesz podać jakieś argumenty przeciw remontowaniu tych jednostek? Dołączam sie do wypowiedzi... Jestem ciekaw jakie są niby problemy bo ja jak narazie po remocie 6ciu takich silników ich nie znalazłem a silniki latają wysmienicie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się