Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBJ] Hałas z tylnego mostu przy ostrym skręcaniu i dodawaniu gazu [B6 quattro]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, miesiąc temu kupiłem B6 w quattro. Jest to moje pierwsze auto z napędem 4x4 więc kompletnie nie wiem czy hałas tylnego mostu to normalne zjawisko? Kiedy mocno skręcę koła (w dowolną stronę) i ruszę, to z tylnego mostu zaczyna wydobywać się huk. Ruszając powoli bądź po mniejszym łuku, problemu nie ma. Co to jest? Przecież tylny most nie jest spięty na stałe?

Opublikowano

Sprawdz czy olej jest?

Jak stan przegubów?

Raczej nikt nie narzeka na hałas związany z quattro ale było kilka postów związanych z ruszaniem i jakimś tyknięciem czy łupnięciem przy ruszaniu, musisz poszukac na frum.

Opublikowano

Dzięki, sprawdzę olej ale w serwisie mi powiedzieli, że zawsze sprawdzają poziomy olejów podczas każdego przeglądu a ostatni, robiony w serwisie Audi (Szwajcaria) był zrobiony 2 lata temu. Nie sądzę, żeby go tyle ubyło...

Opublikowano

Nie sądzę, żeby go tyle ubyło...

Oj możesz się zdziwić, 2 lata to kawał czasu, a jeżeli poleciał jakiś uszczelniacz to po tygodniu może być sucho.

Opublikowano

Zagadka rozwiązana. Gdyby oleju nie było w moście to huczałoby cały czas więc to nie to. Gdyby oleju nie było w skrzyni to wyskoczyłby komunikat o niskim poziomie na komputerze. Problemem były tylne półosie które miały już luzy. Po ich wymianie (7 stówek każda) problem zniknął. Prawie, bo jeszcze czasem coś tam zahuczy ale bardzo rzadko i można za to obwiniać luzy na innych elementach tylnego napędu. Jakby nie było auto ma już 160.000 km przebiegu.

Opublikowano

Fajnie, że auto już jest sprawne :good: ale jedna mała uwaga, komputer nie ostrzeże o niskim poziomie oleju w skrzyni. Rozumiem że mówisz o automacie, w tych skrzyniach ubytku tak do litra oliwy można wcale nie odczuć, przy większym skrzynia zaczyna dziwnie pracować.

Opublikowano

To dziwne bo moja skrzynia wyświetliła komunikat o niskim stanie oleju. Po dolaniu (na rozgrzanym silniku i temperaturze wewnątrz skrzyni 60 stopni) komunikat zniknął a skrzynia zaczęła jakby mniej się "ślizgać". Nawaliło oczywiście uszczelnienie na wale bo był nieco krzywy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...