Madoń Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Witam, serdecznie. Tak jak w temacie bardzo proszę o zerknięcie na logi. Jeżeli coś pomyliłem to proszę mnie poprawić - pierwszy raz to robiłem Autko z 2001r niby 173tys w tym ja zrobiłem 13tys km. Po wymianie rozrządu, płynów filtrów itd Nie wiem, czy normalnych za krótko nie robiłem... jak coś powiedzcie to podlece do autka i potrzymam je dłużej oto logi: Błędy z ECU: VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 038 906 019 FP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1467 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8E42A138829 AUZ6Z0A0281135 1 Fault Found: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent normalnie Log (0 - 000,001,003) Log (0 - 018,023) Log (1 - 004,007,013) bassic settings Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) dynamiczne Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,008,010) Log (0 - 011,003,011,003)
banshee Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Mało logów do oceny całego motoru... Turbo zdrowe, przepływka także (brak 008).
Madoń Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 oki dzięki banshee zaraz dorobię resztę logów tylko pytanko mam takie może trochę głupie... które grupy mam zrobić? od 001 do 011? w dynamicznym, każdą grupę robię tak samo - 3 bieg i gaz do dechy? Statycznie też robić? :> Wiecie zielony jestem i przyda mi się jakaś mała podpowiedź
banshee Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Wszystko napisane na forum. Np tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=161926.0
Madoń Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 już wszystkie logi porobione także proszę o ocenę stanu mojego motorku
banshee Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Poza termostatem, który należałoby od zaraz wymienić motor zdrowy. Pompki, przepływka, kąt synchronizacji BDB!!! Lekko przeładowuje przy ponad 4000rpm. Co do błędu: "ten błąd oznacza, że masz brak sygnału z którejś z poduszek elektro-hydraulicznych zawieszenia silnika - sprawdź wtyczki przy tych poduszkach no chyba, że błąd pojawił się po ich wymianie jeśli mechanik włożył w miejsce oryginalnych zwykłe, olejowe."
Madoń Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 oki dziękuję Ci bardzo, przy następnej wizycie wspomnę mechanikowi o tych poduszkach żeby popatrzył co tam się stało :> a termostat zamówię na dniach a co można zrobić z tym przeładowaniem powyżej 4000rpm? i czy w ogóle coś z tym robić?
banshee Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Na co dzień nie kręcisz tak motoru, a w dole jest wszystko ok, więc nie przejmuj się. Gdybyś wykonał 3 próby to może na jakimś logu byłoby poprawnie - błąd pomiarowy .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się