Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Bardzo proszę o analizę logów 1.9 AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie bardzo proszę o analize logów . Robiłem je pierwszy raz wybaczcie jak zrobiłem coś nie tak. wszystkie grupy oprucz 000 robiłem vag-com 409-1 a 000 zrobiłem zdjęcie na VWTool bo nijak nie dało się ich zrobić. BS też nie robiłem ponieważ funkcja była nie aktywna.

LOGI:

Grupa 001 statystyczna+dynamiczna - http://img299.imageshack.us/i/01001t.jpg/

Grupa 003 statystyczna+dynamiczna - http://img233.imageshack.us/img233/1954/01003.jpg

Grupa 004 statystyczna+dynamiczna - http://img145.imageshack.us/i/01004d.jpg/

Grupa 008 statystyczna+dynamiczna - http://img217.imageshack.us/i/01008v.jpg/

Grupa 010 statystyczna+dynamiczna - http://img718.imageshack.us/img718/4248/010010.jpg

Grupa 011 statystyczna+dynamiczna - http://img169.imageshack.us/img169/551/01011.jpg

Grupa 013 statystyczna - http://img407.imageshack.us/i/01013w.jpg/

Grupa 018 statystyczna - http://img59.imageshack.us/i/01018.jpg/

Grupa 023 statystyczna - http://img169.imageshack.us/i/01023.jpg/

Grupa 000 statystyczna - http://img63.imageshack.us/img63/4411/20101010002.jpg

Grupa 007 na zimnym i ciepłym silniku - http://img177.imageshack.us/i/01007.jpg/

Grupa 17-003 na zimnym i ciepłym silniku - http://img714.imageshack.us/i/17003.jpg/

Wyskakuje mi również błąd którego nie mogę skasować na samym zapłonie a gdy silnik jest zapalony błąd ustępuje ale za jakiś czas powraca.

1 Fault Found:

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam !!! Łukasz

[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 19:10_________________________________________________Bardzo proszę o ocenę turba przepływki i termostatu

Opublikowano

Na moje oko termostat nie domyka.

Turbo przeładowuje już od 1600rpm - zabójstwo dla wirnika.

Opublikowano

Nieszczelność w układzie, przybrudzone kierownice w turbinie, n75...

Zacznij od najprostszych rzeczy.

Opublikowano
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 - 35-10 - - - Intermittent

poduszka silnika - mam to samo

Opublikowano

Kolego benshee doradz mi od czego byś zaczął poszukiwania ? Muszę coś działać bo jest coraz gorzej[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 20:35_________________________________________________Nachodzi mnie na czyszczenie turbiny ale nie wiem czy dam sobie sam radę

Opublikowano

1. Wężyki

2. Podmienić N75

3. Odkręcić gruszkę sterującą kierownicami (2 śrubki M6) od wspornika, włączyć 011BS i sprawdzić czy dźwignia po podniesieniu przez ciebie do góry da się łatwo opuścić. Jak nie to turbo na stół do czyszczenia - zapiekające się kierownice.

Opublikowano

Zawór n75 można smiało podmienić z n18 one są takie same ??[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 20:43_________________________________________________Ok Kolego dzięki za poradę .Jestem bardzo wdzięczny za poradę .

Opublikowano

Można.

Nie pomyl węzyków. :wink4:

Opublikowano

Jakbyś chciał znać całą prawdę to lekko odstają pompowtryski... Mechanicznie są zdrowe, ale końcówki już trochę nalatane mają.

Opublikowano

w tamtym tygodniu zmieniałem popychacze bo chodził delikatnie jak traktorek i nie wiele mu to pomogło wałek został ten sam bo był dobry i tak sie zastanawiam czy ten glos silnika nie jest związany z głośnaą pracą pompowtrysków

Opublikowano

Mam nadzieje, że sprawdziłeś regulację pompek po ponownym założeniu wałka?

Opublikowano

Ja osobiscie tego nie zmieniałem nie było mnie przy tym ale przy odbiorze pytałem mechanika jak z regulacją pompek to odpowiedział mi ze nie ruszali pompek . grupa 013 018 023 są prawie bez różnicy przed robotą jak i po. Myślę ze to dobrze zrobili.[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:52_________________________________________________w sumie to się zastanawiałem jak oni to zrobili bez demontażu pompowtrysków[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 21:53_________________________________________________Tak przy okazji zapytam czy jest możliwość podregulowac te moje pompowtryski żeby toszkę lepiej wyszła 013 i może silnik by mi ciszej chodził.

Opublikowano

Popychacze wychodzą bez demontażu pompek o ile sobie dobrze przypominam.

Podregulować nie, ale powinny mieć luz na śrubie regulacyjnej dźwigienek zgodny z instrukcją. Jeżeli tam nie grzebali może są rozjechane od dawna, jednak cudów bym się nie spodziewał po regulacji. (Czas operacji ok1h)

Opublikowano

Własnie odkręciłem dzis gruszkę sterującą sztangą turbiny- luzem sztanga doś luzno chodzi tylko stwierdziłem ze jest luz na łaczeniu sztangi z dzwignią przy turbie (na oko niecały mm). czy to by miało jakiś wpływ na pracę turbiny?

Opublikowano

To przed przykręceniem jej z powrotem włącz 011BS i podciągnij łapiąc za gruszkę sztangę do góry, a później na dół. Po uniesieniu jej ma lekko zejść w dół. U mnie stawiałą opory właśnie dopiero na obrotach silnika, które są podczas 011BS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...