KmK 0 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Świetnie wygląda na tych kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 a ja podbije jeszcze co do nowego A8 4.2tdi - dzisiaj na A4 miałem okazję się popstrykać z takim klientem - efekt był taki, że zszokowany zjechał za mną na stację - moim zdaniem - żadne A8 "nie jedzie" - fakt dupowóz przewygodny, ale za te pieniadze brałbym RS6, tym bardziej że właścicielem był młody facet (kole 35 na oko) z każdego przedziału 90/100, 130 i 150 do końca - robił się coraz mniejszy w lusterku No to nic tylko pogratulować mocnego auta, bo ograć 800Nm i 350KM które robią 100 w 5,5 to już coś. A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 a ja podbije jeszcze co do nowego A8 4.2tdi - dzisiaj na A4 miałem okazję się popstrykać z takim klientem - efekt był taki, że zszokowany zjechał za mną na stację - moim zdaniem - żadne A8 "nie jedzie" - fakt dupowóz przewygodny, ale za te pieniadze brałbym RS6, tym bardziej że właścicielem był młody facet (kole 35 na oko) z każdego przedziału 90/100, 130 i 150 do końca - robił się coraz mniejszy w lusterku No to nic tylko pogratulować mocnego auta, bo ograć 800Nm i 350KM które robią 100 w 5,5 to już coś. A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. tutaj wszystko się rozbija o masę samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmek 1 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. Ta akurat miala dol w piano, wiec teoretycznie spoko by sie komponowala u Ciebie Swoja droga utrzymanie blendy i listew piano w czystosci to inna sprawa-widac wszystkie odciski 2 kiery spoko opcja, najlepiej jakby zrobili w koncu jakas kiere 3 ramienna z grzaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 a ja podbije jeszcze co do nowego A8 4.2tdi - dzisiaj na A4 miałem okazję się popstrykać z takim klientem - efekt był taki, że zszokowany zjechał za mną na stację - moim zdaniem - żadne A8 "nie jedzie" - fakt dupowóz przewygodny, ale za te pieniadze brałbym RS6, tym bardziej że właścicielem był młody facet (kole 35 na oko) z każdego przedziału 90/100, 130 i 150 do końca - robił się coraz mniejszy w lusterku No to nic tylko pogratulować mocnego auta, bo ograć 800Nm i 350KM które robią 100 w 5,5 to już coś. A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. tutaj wszystko się rozbija o masę samochodu Opykałeś nowe A8 4.2 TDI ze znikał w lusterku? To co ty tam masz pod maską?(co w avatarze to nie biorę pod uwagę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 a ja podbije jeszcze co do nowego A8 4.2tdi - dzisiaj na A4 miałem okazję się popstrykać z takim klientem - efekt był taki, że zszokowany zjechał za mną na stację - moim zdaniem - żadne A8 "nie jedzie" - fakt dupowóz przewygodny, ale za te pieniadze brałbym RS6, tym bardziej że właścicielem był młody facet (kole 35 na oko) z każdego przedziału 90/100, 130 i 150 do końca - robił się coraz mniejszy w lusterku No to nic tylko pogratulować mocnego auta, bo ograć 800Nm i 350KM które robią 100 w 5,5 to już coś. A co do kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. tutaj wszystko się rozbija o masę samochodu Opykałeś nowe A8 4.2 TDI ze znikał w lusterku? To co ty tam masz pod maską?(co w avatarze to nie biorę pod uwagę) nie zniknął, ale się zdecydowanie oddalał auto jest w podpisie ~300ps/370nm i ok 1500kg wystarcza spokojnie żeby ogarnąć taką krowę, jaką jest A8 Nie rozumiem w ogóle dywagacji na temat osiągów Q7, A8... przecież to są samochody do mega wygodnego przemieszczania się, a nie ścigania podejżewam, że w tamtych autach przy prędkościach >200km poza szumem szyby nic nie slychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Hmm no nie wiem ogladajac Twoje filmy czy to bylo zjadanie... Ale nie bede sie klocił. Jezdzilem tym A8 i uwazam ze jak na wielkosc wozu i mase idzie to Bdb. Biorac pod uwage ze ciachasz tam program i jest 400+ to juz wogole.. No i skrzynia...stronic jednak szybszy od manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRi 0 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 masa własna netto A8 4.2 TDI -1995kg - stąd róźnica. Swoją drogą jak stanął koło mnie to miałem wrażenie że moje A4 zmieściłby do bagażnika poza tym... 250km/h i dziękuje dobranoc... blokada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 kiery to bez wymiany modułu się nie obejdzie. ale i tak hgw czy multi obsluzy wszystkie funkcje fisa. Ja jakoś nie mogę się do niej przekonać i nie wiem czy ja będę zmieniał. Póki co i tak mam 2kiery lato+zima i chyba przy tym zostanę. Ta akurat miala dol w piano, wiec teoretycznie spoko by sie komponowala u Ciebie Swoja droga utrzymanie blendy i listew piano w czystosci to inna sprawa-widac wszystkie odciski 2 kiery spoko opcja, najlepiej jakby zrobili w koncu jakas kiere 3 ramienna z grzaniem. dwie kiery zima lato ? takie konceptu to jeszcze nie widzialem zdradzisz co stoi za takim rozwiazaniem , bo przyznam ze nietypowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Na zime ogrzewana,ktora jest brzydka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Ta kiera moze i bedzie pasowac ...tylko :gwizdanie: nie wiadomo co z modulem kierownicy czy trzeba wymienic jesli tak to na jaki i czy przyciski MF beda dzialac :gwizdanie: Z kabelkami od poduszki nie bedzie problemu cos pokombinowac jak bedzie inna wtyka w tasmie Po moich doswiadczeniach w B6 obecnie mam dwie kierownice czyli lato RS4 B7 ( w ktorej MF nie dziala i nie bedzie dzialac ) oraz na zime grzana cztreoramienna ( trzyramienna nie wystepuje z grzaniem ) z A8 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmek 1 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Sprawdziłem w konfiguraorze i wychodzi na to, ze w nowym A8 można mieć 3 ramienna kierownice z grzaniem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Sprawdziłem w konfiguraorze i wychodzi na to, ze w nowym A8 można mieć 3 ramienna kierownice z grzaniem: Zgadza sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Sprawdziłem w konfiguraorze i wychodzi na to, ze w nowym A8 można mieć 3 ramienna kierownice z grzaniem: Zgadza sie No dokladnie. Nie pamietam w którym topicu ale już o tym pisaliśmy. nowa kiera ma grzanie w obu wersjach 3 i 4ramiennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody 5 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Kierownica, gałka są super jak całe autko ale z tą kratką to mnie rozwaliłeś chyba jedyne w PL fajnie wygląda. O blendzie piano nie mówię bo to mój mod ale fajnie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 z tą kratką to mnie rozwaliłeś a chłopcy od flockowania jakie mieli miny jak im powiedzialem ze ma cos do poflockowania i wyciagnalem krate z bagaznika jak doszli do siebie, to wyciagalem jeszcze kilka "blaszek" od jej mocowania i powiedzialem ze to tez poprosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody 5 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Znalazłem coś ciekawego dla Ciebie http://moto.allegro.pl/panel-mmi-chrom-q7-w12-s-line-a8-s8-4l-4l0-w-chrom-i1829993046.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Znalazłem coś ciekawego dla Ciebie http://moto.allegro.pl/panel-mmi-chrom-q7-w12-s-line-a8-s8-4l-4l0-w-chrom-i1829993046.html dzięki niestety nie podoba mi się ten panel, bo Audi wykazało się niekonsekwencją w kolorze przycisków. Zrobili srebrne tylko przyciski wokół MMI, ale przycisk start-stop jest tylko czarny i wygląda to dość niefajnie Zresztą doskonale to widac na tym panelu. Pozostanę przy tym co mam, tymbardziej, że na półce leży czarny przycisk start-stop, anteny i polakierowane klamki pod Advanced Key Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Znalazłem coś ciekawego dla Ciebie http://moto.allegro.pl/panel-mmi-chrom-q7-w12-s-line-a8-s8-4l-4l0-w-chrom-i1829993046.html dzięki niestety nie podoba mi się ten panel, bo Audi wykazało się niekonsekwencją w kolorze przycisków. Zrobili srebrne tylko przyciski wokół MMI, ale przycisk start-stop jest tylko czarny i wygląda to dość niefajnie Zresztą doskonale to widac na tym panelu. Pozostanę przy tym co mam, tymbardziej, że na półce leży czarny przycisk start-stop, anteny i polakierowane klamki pod Advanced Key Czekamy na foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 hehe - to jeszcze torche potrwa.... szybciej pewnie wrzuce setup zimowy, bo kolko coś sie zimne robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi