MROZOL Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Witam wklejam tu logi mojego kaktusika. Auto niby jedzie nie kopci czasem ma takie przerwy przy przyspieszaniu, i tak mi się wydaje, żę jakby za dużo palił statyczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 014) Log (3 - 018) Log (4 - 007) Log (5 - 003) Log (6 - 013) Log (7 - 004) Log (8 - 023) BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 001,001) Log (2 - 004,004) Log (3 - 010) Log (4 - 011,011,011,011,011,011) Log (5 - 003,003) Log (6 - 008) dziękuję za ocenę Co do logów Taty poprawie je jak tylko będę miał auto do dyspozycji
PAWEL69 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Witaj Generalnie nie jest żle Pompeczki troszke kuleją , ale akceptowalne... zalej czegoś do czyszczenia układu paliwowego co zalać znajdziesz na forum co do reszty przepływka ok kąt synchro troszkę ucieka na wyższych obr. przycinają się kierowniczki w turbince... pojeżdzij dynamiczniej powinno się rozjeżdzić...ostatnia próba dynamiczna 011 wygląda prawie dobrze termostat ok egr oraz kolektor ssący można przeczyścić profilaktycznie Zrób dynamiczne grupę 011 przecież jest
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Dzięki za odpowiedź Też tak mi się wydaję że troszkę są za wysokie korekcje zwłaszcza na pierwszym cylindrze. Czy można ewentualnie zdjąć pokrywę i posprawdzać elektrykę? Egr jest wyczyszczony ale zauważyłem że zaczyna lać. Synchronizacja jest ustawiona i jak widać w próbie statycznej jest ok cały czas 0,0. Rozrząd jest wymieniony jakieś 1500 Km temu. Czy ma to wpływ na pompki bo wydaje mi się, że przed wymianą te korekcje były lepsze, czy ewentualnie mechanik mógł coś źle poskładać??
przemik Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Pompeczki troszke kuleją , ale akceptowalne... zalej czegoś do czyszczenia układu paliwowego Co Ty Pawełek... pompki oraz caly uklad wtryskowy - spoko.
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Uffff no to mnie uspokoiłeś. Czyli na dzień dobry zainteresować się egr-em. Zapomniałem dodać, że przy próbie BS egr-a autko na początku logowania strasznie zaczęło telepać i puściło niezłego bąka po czym wszystko wróciło do normy . Nadmienię, że kat jest wywalony jeśli ma to jakieś znaczenie
Sztomel Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 jedyne co jest niepokojące w tych logach to procent wysterowania N75 widoczny w pierwszym i drugim logu dynamicznym grupy 011 mimo wysokiego przeładowania, oczywiście za takie klocki odpowiada sterownik silnika. EDIT : teraz dopiero widzę, że nie zwróciłem uwagi na numer sterownika silnika z tych pierwszych logów zatem proszę nie brać tego postu pod uwagę.
MROZOL Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Czyli problem leży po stronie n75, czy sterownika silnika. Autko np na autostradzie przy próbie nagłego przyspieszenia ma taką dosłownie 0,5 sekundową zawieszkę i potem przyspiesza. Nie wiem czy to wynika z hmmm "osobliwej pracy" pompek czy coś jest nie tak [br]Dopisany: 12 Październik 2010, 11:44_________________________________________________Teraz patrzę jescze raz na te logi i nie wiem jakim cudem wlazły tam logi z 2.5 tdi mojego ojca, które analizujemy w innym wątku. Z tego co widzę to wychodzi nawet małe niedoładowanie. grupa 11 logi dynamiczne ostatnia tabelka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się