Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


wiesiek3d

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo ładnie łąduje, kąt wtrysku do korekty, przeczyść przepływkę bo tnie dawkę, zwiększ dawkę paliwa, bo jest bardzo mała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczyść przepływkę bo tnie dawkę

A właśnie że nie tnie :wink4:

zwiększ dawkę paliwa, bo jest bardzo mała

zostaw w spokoju .... zajmij się lepiej termostatem :wink4:

doprowadzisz termikę do porządku zobaczymy dawkę

Która to pozycją log 000 okno 2?

tak...oczywiście nie licząc TAIM STAMP

P.S. Bardzo ładnie opisane logi...czysto i przejrzyście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to nie są ideały autko ma 195000 km.

Powiedzcie czy można tak jeździć czy trzeba coś na już robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretyzując.

- zajmij sie termostatem - założ najlepiej nowy kupiony w ASO

- wymien filtr powietrza

- podreguluj zapłon - zima idzie :wink4:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretyzując.

- zajmij sie termostatem - założ najlepiej nowy kupiony w ASO

- wymien filtr powietrza

- podreguluj zapłon - zima idzie :wink4:

Pozdrawiam

Zrobi się szefie :)

Dostanę cały zamówiony towar to będzie wymiana oleju i wszystkich filtrów a później termostacik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a dlaczeogo w statycznych w grupie 0 kąt wtrysku jest ok a w bs w grupie zero jest kąt do bani

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a dlaczeogo w statycznych w grupie 0 kąt wtrysku jest ok a w bs w grupie zero jest kąt do bani

Tutaj masz wytłumaczone.

http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/odp_a4_b5_19_tdi_afn_ustawienie_kplusmnta_wtrysku-t10913.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o ustawienie kąta wtrysku bo wiem jak to się robi tylko o to co napisałem w poprzednim poście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o ustawienie kąta wtrysku bo wiem jak to się robi tylko o to co napisałem w poprzednim poście

Chodzi Ci o roznice miedzy logiem statycznym normalnym 000 a statycznym normalnym w trybie Basic Settings 000 - bylo to juz wiele razy tlumaczone poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o ustawienie kąta wtrysku bo wiem jak to się robi tylko o to co napisałem w poprzednim poście

A przeczytałeś wątek z mojego linka? chyba nie bo tam właśnie o tym pisze. :naughty:To jest wykres zależności konta wtrysku od temp. paliwa, gdzie A to kąt wtrysku a B to temp. paliwa.

Kąt wtrysku powinien mieścić się w granicach C.

Oczywiście kąt odczytujemy w Basic seting grupa 000 poz. 2 .

Aby przeprowadzić diagnostykę to w Basic seting grupa 000 poz 7 musi być wartość min. 73 co odpowiada temp 85 stopni cieczy chłodzącej.

n230014.png

Na podstawie ELSA Jeżeli podczas jazdy na klimatroniku temperatura jest między 89 a 91 to jest chyba ok z tym termostatem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podczas jazdy na klimatroniku temperatura jest między 89 a 91 to jest chyba ok z tym termostatem :?:

Wskazania G2 i G62 często różnią się o kilka stopni oC

Na klimatroniku masz wskazania G2 , sprawdź jeszcze VAGiem w [01 ENGINE] temp. G62 i porównaj , z tego co wiem jest niższa :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to który pokazuje właściwą temperaturę, bo już zgłupiałem :(

Wiesiek na "chłopski rozum" - właściwe są obydwie , tylko wskazania zespolonego czujnika temp. G2/G62 , czyli jakby dwóch czujników w jednej obudowie często się różnią ...

G2 - wskazania dla wskazówki temp. w liczniku i klimatronika , wskazówka w liczniku jest tak skalibrowana że pokazuje 90oC gdy czujnik G2 ma oporność równoznaczną ~ 80oC do 110oC

G62 - wskazania dla ECU , według mnie dużo dokładniejsza "charakterystyka" termistora - elektrycy powinni pojąć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa to tak.

Powiem ci Robert że jak jechałem to wskazówka była już na 90 a na klimie 85, ale podczas dalszej jazdy cały czas 90 do 91 stopni na klimatroniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa to tak.

Powiem ci Robert że jak jechałem to wskazówka była już na 90 a na klimie 85, ale podczas dalszej jazdy cały czas 90 do 91 stopni na kli matroniku.

Trzeba było mieć jeszcze wtedy VAG-a podłączonego w [01 Engine] >>> gr. 007 >>> poz. 4 ... i porównać z kanałem [49] " kodów klimatronika " :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...