wiesiek3d Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Witam proszę o analizę logów Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24824.html grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24840.html grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24838.html grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24834.html grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24833.html grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24830.html grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24823.html grupa 023 Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24828.html grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24826.html grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24836.html grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24832.html grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24831.html grupa 010 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24837.html grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24825.html grupa 011 BS http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24829.html grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24839.html grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24835.html grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/robertbaluc_24827.html grupa 011
paweu1 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Turbo ładnie łąduje, kąt wtrysku do korekty, przeczyść przepływkę bo tnie dawkę, zwiększ dawkę paliwa, bo jest bardzo mała
ROBERT Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Wiesiek przepływce daj na razie spokój , sprawdzi się ją jeszcze raz po wymianie filtra powietrza
wiesiek3d Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 kąt wtrysku do korekty Która to pozycją log 000 okno 2?
ROBERT Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/all_b5_dawkakplusmnt_wtrysku_jak_zmieniaelig_i_jakie_wartoparaci_najlepiej-t10832.0.html - adaptacje VAG-iem dawki paliwa http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/odp_a4_b5_19_tdi_afn_ustawienie_kplusmnta_wtrysku-t10913.0.html - ustawienie kąta wtrysku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=16920.0;highlight=zwi%EAkszenie+dawki+paliwa
PAWEL69 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 przeczyść przepływkę bo tnie dawkę A właśnie że nie tnie zwiększ dawkę paliwa, bo jest bardzo mała zostaw w spokoju .... zajmij się lepiej termostatem doprowadzisz termikę do porządku zobaczymy dawkę Która to pozycją log 000 okno 2? tak...oczywiście nie licząc TAIM STAMP P.S. Bardzo ładnie opisane logi...czysto i przejrzyście
wiesiek3d Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 Wiem że to nie są ideały autko ma 195000 km. Powiedzcie czy można tak jeździć czy trzeba coś na już robić.
przemik Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Konkretyzując. - zajmij sie termostatem - założ najlepiej nowy kupiony w ASO - wymien filtr powietrza - podreguluj zapłon - zima idzie Pozdrawiam
wiesiek3d Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Konkretyzując. - zajmij sie termostatem - założ najlepiej nowy kupiony w ASO - wymien filtr powietrza - podreguluj zapłon - zima idzie Pozdrawiam Zrobi się szefie Dostanę cały zamówiony towar to będzie wymiana oleju i wszystkich filtrów a później termostacik.
goldi Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Mam pytanie a dlaczeogo w statycznych w grupie 0 kąt wtrysku jest ok a w bs w grupie zero jest kąt do bani
wiesiek3d Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Mam pytanie a dlaczeogo w statycznych w grupie 0 kąt wtrysku jest ok a w bs w grupie zero jest kąt do bani Tutaj masz wytłumaczone. http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/odp_a4_b5_19_tdi_afn_ustawienie_kplusmnta_wtrysku-t10913.0.html
goldi Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Nie chodzi mi o ustawienie kąta wtrysku bo wiem jak to się robi tylko o to co napisałem w poprzednim poście
przemik Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Nie chodzi mi o ustawienie kąta wtrysku bo wiem jak to się robi tylko o to co napisałem w poprzednim poście Chodzi Ci o roznice miedzy logiem statycznym normalnym 000 a statycznym normalnym w trybie Basic Settings 000 - bylo to juz wiele razy tlumaczone poszukaj.
wiesiek3d Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 Nie chodzi mi o ustawienie kąta wtrysku bo wiem jak to się robi tylko o to co napisałem w poprzednim poście A przeczytałeś wątek z mojego linka? chyba nie bo tam właśnie o tym pisze. :naughty:To jest wykres zależności konta wtrysku od temp. paliwa, gdzie A to kąt wtrysku a B to temp. paliwa. Kąt wtrysku powinien mieścić się w granicach C. Oczywiście kąt odczytujemy w Basic seting grupa 000 poz. 2 . Aby przeprowadzić diagnostykę to w Basic seting grupa 000 poz 7 musi być wartość min. 73 co odpowiada temp 85 stopni cieczy chłodzącej. Na podstawie ELSA Jeżeli podczas jazdy na klimatroniku temperatura jest między 89 a 91 to jest chyba ok z tym termostatem :?:
przemik Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Przejedz srednio dynamicznie 8-10 km i zaloguj 007 statyczne - wyjasni sie sprawa termostatu.
ROBERT Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Jeżeli podczas jazdy na klimatroniku temperatura jest między 89 a 91 to jest chyba ok z tym termostatem :?: Wskazania G2 i G62 często różnią się o kilka stopni oC Na klimatroniku masz wskazania G2 , sprawdź jeszcze VAGiem w [01 ENGINE] temp. G62 i porównaj , z tego co wiem jest niższa
wiesiek3d Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 No to który pokazuje właściwą temperaturę, bo już zgłupiałem
ROBERT Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 No to który pokazuje właściwą temperaturę, bo już zgłupiałem Wiesiek na "chłopski rozum" - właściwe są obydwie , tylko wskazania zespolonego czujnika temp. G2/G62 , czyli jakby dwóch czujników w jednej obudowie często się różnią ... G2 - wskazania dla wskazówki temp. w liczniku i klimatronika , wskazówka w liczniku jest tak skalibrowana że pokazuje 90oC gdy czujnik G2 ma oporność równoznaczną ~ 80oC do 110oC G62 - wskazania dla ECU , według mnie dużo dokładniejsza "charakterystyka" termistora - elektrycy powinni pojąć
wiesiek3d Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 Aaaa to tak. Powiem ci Robert że jak jechałem to wskazówka była już na 90 a na klimie 85, ale podczas dalszej jazdy cały czas 90 do 91 stopni na klimatroniku.
ROBERT Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Aaaa to tak. Powiem ci Robert że jak jechałem to wskazówka była już na 90 a na klimie 85, ale podczas dalszej jazdy cały czas 90 do 91 stopni na kli matroniku. Trzeba było mieć jeszcze wtedy VAG-a podłączonego w [01 Engine] >>> gr. 007 >>> poz. 4 ... i porównać z kanałem [49] " kodów klimatronika "
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się